Sayfalar

25 Ekim 2010 Pazartesi

30 yaş krizi!

24 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Az hasarla atlatmanız dileğiyle :)
Selamlar.

anne müdürü dedi ki...

benim de kırka 2 kaldı:(
40 ları da bekliyoruz oipcan:)

kara kitap dedi ki...

geçen yıl 30 oldum.benim 30 yaş krizim daha kötüydü.16'sında üniversiteye girmiş.20'sinde bitirmiş,21'inde işe başlamış, 23'ünde evlenmiş, 25'inde anne olmuş biri olarak 30'uma geldiğimde eee dedim ne oldu şimdi?hiç çılgınca gecelere dalmadım, hiç bir barda tekila içip çılgınca dansetmedim, dünyada görmek istediğim bunca yer varken bir tanesine bile henüz gitmedim, hiç fondoten kullanmadım, cilt bakıma yaptırmadım, saçıma gölge yaptırmadım, sahi hayallerim neydi benim, sevdiğim bir şarkıyı dinlemeyeli, bir arkadaşımla gülmekten ağlamaya geçip doyurucu sohbetler yapmayalı, bir kitabı hissederek okumayalı ne çok zaman olmuş. her kadın için 30 yaş bir yeniden doğuşmuş.kadınlık yazgısında diğer dönüm noktası 45 yaşmış.o yüzden çok endişelenme. :)) hem ayrıca bence sen 20-30 yaş arası tam da yapman gerekenleri yapmışsın. hayatta geç kalmışlık ve yaşanmamışılık hissi kötüdür. ben bu duyguyu 1 yıldır içime sindirmeye çalışıyorum.

Ashley dedi ki...

Bende 20 ye merdiven dayadım feci depresifim.

Ashley dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anne kaleminden dedi ki...

40 yaş tespitlerini de isterüüüz :)))

NzN dedi ki...

ben 30 oldum da bi halt değişmedi. o tripler bence çook önceden başlamış demek ki :))

beste dedi ki...

30'da sok oluyor insan ama 40'da tevekkul geliyor, geliyor mu ? gercekten mi:) korkma acimiyor...

Selen dedi ki...

sarap gibiyiz biz OiP, en makbulu 40'liklarimiz.
ayrica 35 yas alti arkadaslar yorum yapmasin lutfen, gidip sutlerini icsinler :p

nesobaby dedi ki...

Geçen hafta 29 oldum aynı şeyleri yaşadım, göz altı torbaları kırışıklıkları daha çok gözüme batar oldu, sürekli yaşlı teyzeleri kesiyordum az kaldı az kaldı diye şimdi biraz daha rahatladım ama o gün gerçekten kabus gibiydi. Bir arkadaşım önümüzdeki 10 yıl kutlama diye tavsiyede bulundu. Evet mantıklı ! dedim .. 10 yıl kutlamazsam bir 10 yıl daha 29 yaşındayım diyebileceğim :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Valla OİP'çiğim, ben de hemen hemen KARA KİTAP düzeninde bir süreç geçirdim (21 iş, 23 evlenme, 25 çocuk gibi) ama ne hikmetse bu yaş mevzusuyla hiç ama hiç işim olmadı. Ben 46 olmak üzereyim, hala da işim yok bununla. O yüzden empati yapmakta zorlanıyorum, nolur affet. Hayat bize ne getirirse onu yaşamadık mı bugüne kadar? Eee? Yine öyle olacak. Geldiği gibi yaşa, kavga etme onunla. Ben öyle mutlu oldum. Hala da öyleyim..Sevgiyle kal..

OiP dedi ki...

RUHDAĞI,
:)) ne güzel bir temenni! teşekkürler :)

ANNE MD.,
benim de 3 :)) ha gayret!

KARA KİTAP,
ah canım benim. o saydıkların olmazsa olmaz değil elbet. ama insan bi kere bile olsun tadına bakmak istiyor bazı şeylerin, anlıyorum. sana küçük bir ipucu. ben 30'umdan sonra buldum kendimi. hayatın en değerli, kadının en güzel en oturmuş zamanları 30'lar. giydiğini, çıkardığını yakıştırdığın, ne istediğini bildiğin, bildiğini eyleme koyacak cesaret ve özgüveni bulduğun zamanlar. kaybedilen bişey yok, bundan sonrası için gözünü iyi aç ve tadını çıkar derim:))

OiP dedi ki...

ASHLEY,
ahhh ahhh.... şimdi ne desem boş. şu an üzüldüğün şeyler yarın boş gelecek. hiç birşeyi takma kafana, yaşa, zamanı yakala elinden geldiğince...
:))

ANNE KALEMİ,
3 yıl daha bekliycen ama!!

NZN,
herkese olmuyormuş zaten. ben de pik yapmıştı niyeyse:))

OiP dedi ki...

BESTE,
30 olur olmaz duruldum zaten. "ohh" dedim. Hatta, "ulan ne güzelmiş meğersem 30'lar" diye güldüm kendime :)) bundan sonrası komaz sanırım.. komaz di mi?:))

SELEN,
aaayyyh evet ya:) şarap gibiyiz valla. senin fotolardan gördüm 100 puan sana:))

NESO,
ayy bi gün olmuş diye söylenme bari.. ben var ya 1 yıl uğraştım kendimle:))

LEZZETLİ SOMUNLAR,
ne güzelmiş:)) ama bünyeden bünyeye fark ediyor sanırım. yani şimdi ne kadar tevekküllüysem o zamanlar o kadar zorlayıcı ve sorgulayıcıydım. kavga ettim bol bol, ama öğrendim de. yaşama aşırı aşık, fazla gürültücü, tantanacı bir insanım ben, belki de ondan:))

Herkes sizin gibi kolay atlatabilse keşke. sırlarınızı paylaşın bizimle bir ara:))
sevgiler...

zühra dedi ki...

Valla su gibi geçiyor hakkaten de ömür. Geçmesin diye dua ederken yıllar ısrarla koşa kaoşa geçip gidiyor. Sağlık ve huzuru da beraberinde getirse ne güzel olur değil mi OİP?

Nihan SARI dedi ki...

yerim ben o toto kaykayı yapan tatlıları.maşallah.ilerde nasıl değerli olacak bu çekimler onlar için.

ben hep yaşımdan küçük gösterdim.işe başladığım sene beni liseli sanıyorlardı.kapri etekler falan giyiyordum pek modaydı.altına çizmeler.30uma geldiğim gün çok mutlu olmuştum.pek çastara çastara bir haldeydim.ben 30 oldum deyince insanlar çok şaşırmıştı.hep 5-6 yaş küçük gösteriyordum.bu sene yaşadım o krizi.35 olmak beni fazla gerdi.bilemiyorum ama artık tam yaşımı gösteriyorum galiba.profil resmim 4 yıl öncenin ftğrafı.31 imişim.her günü dolu yaşamak lazım.doğum kadını sağlıklı kılsa da bir süre sonra yaşlı göstermeye başlıyor.

Shade and Love dedi ki...

30 'uma girdigim yili hatirladim . "ayy 30 olucamm" demeye 1 ay onceden baslamistim. Keyifli bir sekilde kutlandi 30ys partim. Ama ben cok keyifsizdim. Sonrasindaki iki ay boyunca her aynaya baktigimda "kirisik gordum, beyaz gordum" Vidi vidi konustum, mutsuz mutsuz , sanki cook sey kacirmisim hayattan gibi "ayy 30oldum yaa" diye vizildanip durdum. esim bigun dayanamdi ve "ben 9 yil once ordaydim, simdi 40 'a gidiyorum, n'olmus" deyip beni kendime getirdi . hakkaten bisey olmamis, simdi 40'a 2 var . kirisik ve beyazlaritolere ettim de , simdi de gidemedigim, gezemedigim yerler var , yapamadigim belki yapamayacagim adrenalin iceren aksiyonlar var diye uzuluyorum.
Esimden ayni cumleyi duyup yine kendime gelirim belki,kimbilir .

Her yasinin , bir onceki yasindan guzel olmasi dilegiyle .

Sevgiler
Hasene

Calanon dedi ki...

OIP,
Bildigim kadari ile senle ayni yastayiz, ne 40'i yahu, DUR HELE!!!

Bazen insan sayilara fena takabiliyor ama sacimdaki beyazlar haric seviyorum ben yasimi. Hem derler ya insan hangi yasta hissederse diye, ben daha 17-18 anca varim :P

Ve eminim ki sen de hangi yasta olursan ol bu dolu dolu, deli dolu halinle hep genc ve guzel kalacaksin. :)

Sittirella dedi ki...

Beden yaşlanıyor, ruh hep genç...
Adaletin bu mu dünya? :)

Adsız dedi ki...

ay ay oip bu tam benlik olmuş çizdiğine bakıp 20 dakikadır gülüyorum :)))

OiP dedi ki...

ZÜHRA,
olmaz mı!! :)) ah keşke...

NİHAN,
valla haklısın ben de Çağan'dan sonra başladım yaşımı göstermeye. güzellik falan değil zaten derdim, gençlikte yapılanları yavaştan yapamama iç burkucu:))

HASENE,
ah işte tam olarak benim hissetliklerimde bunlar... teşekkürler güzel dileklerine:))

CALANON,
durdum hele!!:)) haha 40'a 3 var ama hakkaten daha 20'lerinde benim ruhum:)) ayrıca çok sağol moral oldu güzel yorumun!!

SİTTİRELLA,
ha, bu valla:))

ADSIZ,
sen kimsin bakim??? :))

sedaca dedi ki...

oip korkutma yaa :( 1 yıl oldu 30'u geçeli ama 40 ne ürkütücü yarebbim :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Valla OİP'çiğim, doğumumdan 3 ay sonra bebeğimin kalbinde kocca bi yarık (3,5 cm) olduğunu öğrendim. 7,5 aylıkken bir kapalı, 4 yaşındayken bir açık kalp ameliyatı geçirdi ve iyileşti çok şükür. Belki de hayatla kavga etmemek gerektiğini o zaman öğrenmişimdir. Böyle büyük travmaların eğitici rolü olduğu kesin. Ama eğilmek için Tanrı kimseye böyle şeyler vermesin tabii..Sen yine de kavganı yap hayatla..Kimbilir belki istediğini kopartabilirsin..Sevgiyle kal canım benim..

OiP dedi ki...

SEDACA,
bir yıl olmuş hala alışmadın mı ayol?

LEZZETLİ SOMUNLAR,
off valla tokat gibi oldu bu şimdi bana. Çok geçmiş olsun, uzak olsun bundan sonra... Allah yardımcısı olsun tüm hasta yavruların ve ailelerinin.
yaşayan bilir, doğrudur...
ve evet, kavgam devam ediyor hala:))