Sayfalar

17 Ekim 2010 Pazar

Başlarken

Bir Blogger'ın Anatomisi'nde size blogcu hallerimizi anlatmıştım hani. Birlikte ne çok gülüp eğlenmiştik:))

O seriden bir süre sonra, blog dışındaki diğer sosyal paylaşım sitelerinde de belirmeye başladım yavaş yavaş. Bi çeşit virüs sanki bu, bi başladın mı durmak imkansız. Birinden diğerine, ondan öbürüne süratle takılmaya başlıyor insan. Yok efendim Twitter, Friend Feed, yok Facebook falan derken, sosyal bir kelebek oldum çıktım?

Valla ciddi ciddi mesai işi bu sosyal işler. İyi mi yaptın kötü mü derseniz, cevabım yok. Bu da bi çeşit "olmadık iş" galiba... Esiri olmadığınız sürece güzel bence.

O değilde, blogculukta gördüklerimin çok daha fazlasını gördüm diğer ağlarda dostlar. Tespitlerle doldum taştım. Sanal manal ne biçim triplere giriyoruz farkında olmadan görseniz:))

Yarından tezi yok başlıyorum çizmeye. Alınma gücenme yok, baştan söyliyim ;)
Çok acayipiz, komiğiz be, kabul edin!

13 yorum:

Ceren dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum :))

Haydins dedi ki...

Meraklandım neler gelecek acaba..

AycA dedi ki...

:)))

Pratik Anne dedi ki...

Ooo Facebook'tan iyi malzeme cikar hakikaten. Twitter'a hic bulasmadim, Friendfeed'e de bulastim ama alisamadim.

Anne ve Bebisi dedi ki...

sinsi sinsi ellerini ovusturan insan modeli: offf nassi heyecanla bekliyorum bi bilsen :P Yanina bi de turk kahvesi yapayim cizimleri okurken tam olsun :)

Acaba hepsini biriktirip bir seferde mi okusam :P Daga tatli olur gibi sanki :D Ama ben hepsinin birikmesini beklerken tum sanal alemde bu cizimler konusulabilecegi icin biraz tadi da mi kacar ne? Acaba ilk okuyanlardan mi olsam :P

Bilemedim gitti, hadi sakin bekletme bak kafani sisiririz burda :))

Sittirella dedi ki...

Kopyacı seni :)

http://sittirella.blogspot.com/2008/10/yol-manzaralar.html
Yani.. çok ayıp OİP, hakkaten :)
Cık cık ve de cık.
Geyik-imi çalmış hatun :)

Selen dedi ki...

Dikkat geyik cikabilir levhasi ha! Cayimi alayim, geliyorum geyige. Hadi fazla bekletme.

A-H dedi ki...

bekliyor olacagiz tabii ki :)

Hülyanın Tunası dedi ki...

Webcamden çekilen emocu kız fotosu, kafaları bitiştirip sağ üstten kendi fotoğrafını çeken kız avatarları, bitmek tükenmek bilmeyen uzuuunn özdeyişlerden statüs yapma, yorum yazmaya üşenip "beğen" tuşuna tıklama.... ilk aklıma gelenler.
yaz, çiz anam. arkandayız.

Judy Abbott dedi ki...

bekliyorum bakalım pek merak ettim:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

yaklaşık bir aydır sizi takip ediyorum ve çok beğeniyorum. çizimleriniz gerçekten bazen alınsak da çok dürüst... sizin kulvarınızda değilim ama ziyaret etmek isteseniz bana da beklerim bebegimincicileri.blogspot.com

ZüLaL dedi ki...

yieehhuuuu yeni eglence geliyo :)

OiP dedi ki...

CEREN, HAYDİNS, AYÇA, ZÜLAL, JUDY, A-H, SELEN, ESRA, HÜLYA, EMİNE, BURCU
HANIMLAR!!
severim sizi:)) görmesem de bilmesemde! keyifle okuyun bakalım...

SİTTİRELYA,
çalmışım gibi hakkaten :O