Sayfalar

30 Ekim 2010 Cumartesi

Dolgunluk ve hacim peşinde

Kaşmir proteinli ve inci özlü saç boyasıyla saçlarımı boyadıktan sonra, lotus özlü ve keratinli şampuanla saçlarımı bi güzel yıkadım. Elbette duşta aynı antin kuntinlikteki (enerji falan veren) bir duş jeli kullanmayı da ihmal etmedim.

Çıktım, kurulandım ve sıkılaştırıcı, nem bombalayıcısı kremlerle kendimi komple yağladım. Göz çevreme, boynuma, yanaklarıma ebedi gençlik vaadeden bi takım kremler sürdüm. Saçlarıma hacim veren köpük sürüp bi güzel kuruttum. Kirpiklere 3 kat uzun ve hacimli gösteren rimel, göze bakışlara derinlik katan bir far, dudaklara da chromapixel teknolojili (!) dolgunlaştırıcı bir ruj sürdüm.

Var böyle bişi: Ultra Color Rich Mega İmpact Ruj

Satıcının dediğine göre "heyecan uyandırıcı ve kesinlikle sofistike" bir koku sıktım.

Asansörde dudaklarımı büzerek aynada kendime baktım. Tanrım yeterince ışıltılı, dolgun ve hacimliydim! Hele şu dudaklarımdaki kromopixel teknolojisi yok mu, işte bu teknoloji bende olduktan sonra dünyayı ele geçirmem an meselesiydi. 

Bu ışıltılı ve hacimli güzelliği her geçen gün daha çılgın yöntem ve isimlerle bize pompalayan kozmetik endüstrisine ne kadar teşekkür etsem azdı...

13 yorum:

* YeLiZ * dedi ki...

lenn bende allalaaa bunlari bizim OIPmi yapmi diye okuyorum saf saf
ay kalkip kendime bakasim geldi:)

B. dedi ki...

Ve zamanla etraftaki hatunlar o yüz renklendirme çıtasını o kadar yükseltirler ki kendi makyajsız yüzün sana bir hayalet, bir ruh gibi, fönsüz saçın bir süpürge çalısı gibi gelir. Artık ortalama bir görüntüye sahip olmak için ortalama bişiyler yapmak zorundasındır. Lütfen ortalamayı yükseltmeyelim hanımlar diye ünleyesim var. :(

alis dedi ki...

Çok tatlı yazmışsın :) Özellikle asansörde dudak büzme kısmına bayıldım, bir yere gitmeden hazırlanmam aşırı uzun sürdüğünde aynen böyle yapıp "Tanrım, başardım, oldu" diye düşünüyorum :) Chromapixel benim gibilere hitap ediyor, yaşasın dudaklarda nanoteknoloji!

kirazsevdasi dedi ki...

nefret ediyorum bu pompalamadan yaa!

Pinky dedi ki...

bio komplekse girdim ha. gidip iki krem sürmeliyim yatmadan önce kolajenli molajenli :)

OiP dedi ki...

YELİZ,
e tamamı olmasa da, yarısını yapıyorumdur illaki:))

B.
bu haftaki umut sarıkaya-tiki karikatürüne sevk ediyorum seni:))

ALİS,
:)haha!! al işte, nano mano ayağına söğüşlüyorlar bizi:))

OiP dedi ki...

İLKAY,
nefret ediyoruz ama, aynı zamanda zokayı da yutuyoruz bi şekilde illaki:))

PİNKY,
salyangoz kremi öneririm ;))

Dudu dedi ki...

Ben de bazen yapiyorum! Sonra bakiyorum kirpiklerim yine yer cekimine karsi koyamamis, saclarim da onca urun ihtilasi sonrasi donuk, mat, sonuk ve kirli gozukuyor. Helal olsun bak sende ise yaramis! Darisi bizim basimiza mi diyim ne diyim :D

vintage peony dedi ki...

Bence biz kadınları kandırmak kolay :)

Judy Abbott dedi ki...

kadın olmak çok zor dostlar:)

Nihan SARI dedi ki...

vallaha cilt bakımı adına artık bişeyler yapmaya başlamalıyım.zaman geldi sanki:))bugüne kadar su-sabun kullandım.araştırıp bulmak lazım iyibişeyler
komik kadın seni.

AycA dedi ki...

asansörde dudak bükme işlemi süper! :))

OiP dedi ki...

DUDU,
:))

VİNTAGE PEONY,
konu güzellik ve bakımsa hele:))

JUDY ABBOT,
kadın olmak her türlü zor... adam olsaymışım diyorum bazen:))

NİHAN,
e iyi dayanmışsın sen o zaman.. denemeni öneririm:)) hahah kendini tutamadım:))

AYÇA,
şok seksii:))