Sayfalar

24 Ekim 2010 Pazar

Fwd: Fwd: ilk - komik videyo izle - eğlen - çok komik vidyo - vallaha bak!!

Tamam farkındayım, blogumu hiç bu kadar ihmal etmemiştim:((

Ama inanın olmadık işler peşinde koşacak vaktim yok ey bloggin dostları... Foursquare'den bildirsem mesela başınız döner, "amanın! yazık lan" dersiniz emin olun... Neyleyim ki ekmeğimiz olmalı işlerden geliyor. Katlanıcaz bi süre daha...

Neyse boşverin beni şimdi. Alın size bu blog'da bir ilk daha... Oğlanların vidyosu!! :)) Abi ne yaparsa anında taklit eden minnaksipor ve başına gelenler! :)) Bunca yıldır tuttum kendimi ama bunu görmenizi istedim:)
*videoyu göremeyenler için Dailymotion linki: http://www.dailymotion.com/video/xfctvi_toto-kaykayy_fun*
video


22 yorum:

mikla dedi ki...

tospaya bak seeennn... masallah masallah...

OiP dedi ki...

e ben niye göremiyorum ki???

kirazsevdasi dedi ki...

o tatliyi isiririm yaa
minnakimmm

Sittirella dedi ki...

Hahhahha :)
OİP'cim minnaksipor süfer cimnastikçi olabiler gibi görünüyo burdan :)
Topukları enseye değince böyle.
Vücut esnek, tamamdır.
:)))))))

Calanon dedi ki...

Simdiye kadar ciddi olalim falan diye tuttum kendimi ama

o kici var ya o kici!!! isirirlar ama !!!

stickman dedi ki...

eheuhee son anda kurtardı kafayı minnaksipor. bu arada bu minnaksipor lafına bayılıyorum. minnaksipor. mini minnakcık.

Selen dedi ki...

hahaha! çok iyi ya, çocuklarla birlikte seyrettik, çok eğlendik. yerlerin tozunu almak için süper fikir !

* YeLiZ * dedi ki...

hahahahah
harbiden isirirlar !!!
Bu videonun uclusunu de cekecegiz diyorum sana baska da bir sey demiyorum (anladin sen onu ) :)))

* YeLiZ * dedi ki...

ay iyi ki geldim de guldum ,pek ihtiyacim vardi gulmelere.
catlaks !

Evren dedi ki...

Ahahaha, çook komik bir video olmuş bu! Minnakspor çok yaşa! Eline sağlık, sen de ne güzel hazırlamışsın, bayıldım :)))

banu dedi ki...

super Minnakspor :=) bayıldım, bayıldım :)

battodol dedi ki...

ben de göremiyorum :(

Adsız dedi ki...

bizde göremiyoruz
RRH-Ashley

kara kitap dedi ki...

videoyu ben de göremiyorum. :(((

Benden Bizden dedi ki...

ben de size gelip oglanlarla birlikte bunu yapabilir miyim? lutfeeeeeeeeen :))

OiP dedi ki...

izleyemeyenler için Dailymotion'a yükledim. Bi süre sonra ordakini silerim gerçi... http://www.dailymotion.com/video/xfctvi_toto-kaykayy_fun

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

sevgili oip! yılların (!) ev hanımlığı tecrübesi ve çocuk kalan ruhumun bana kattıkları ile belirtmek isterim ki çabanla bu çocuklar daha da gelişme kaydedebilirler. Temizlik esnasında parkelerde prontoya ek olarak bir minik de arap sabunu veya beyaz sabun dokunuşu ile salonda dünya rekoru kırabilirler! Hatta yünlü çorap ile odalarına kadar gidebilirler! Gençleri destekliyorum:) Ama daha çok fırın ekmek lazım ben koridoru geçiyorum:))))

OiP dedi ki...

MİKLA,
hacıyatmaz tosbaa o :))

İLKAY,
yanaksipor:D

SİTTİRELLA,
esnek mi bilmem ama Allah koruyor, her iki hareketin biri ofsayt bunun:))

CALANON,
ammaannn! sal gitsin:))yalan değil ki hem, tospik bi kıç işte:))

STİCMAN,
o değil adını minnaksipor sanmaya başlıycak yakında:)

SELEN,
başlarlar yakında idmana seninkilerde:))

YELİZ,
uyyy!!! seninki bizimkileri suya götürür, susuz getirir ha!:))

EVREN - BANU,
sağol :))

RRH - ASHLEY - KARA KİTAP,
linke bakın yavrularım

BENDEN BİZDEN,
sorma.. bana da ısrar ediyorlar hep, denedim sonunda. ay dizlerim kütledi valla..

SSK,
:D)) hahaha!!! dur deneyelim biz de:))

kara kitap dedi ki...

süper bunlar yaa, minnaksipor'un sevince bak.abisinin yaptığını yapıyor ya maymun.gülüşünü seveyim senin.maşallah, ikisine de maşallah.çok tatlılar.minnak kafayı yere çarpmaktan son anda yırtıyor yalnız.hiç demiyor ki benim boyum ne abimin yaptığını nasıl yapayım.

LaTiFe dedi ki...

kikirdemeler de şahane :)))

OiP dedi ki...

KARA KİTAPÇIM,
ay sorma bu hiç boyuna bakmıyor, her şeyin içinde:)) abi ne yaparsa anında kopya:))

LATİFE,
bence de:))

mikla dedi ki...

benim vardi bir haciyatmaz tavsanim, ne severdim onu :)