Sayfalar

27 Ekim 2010 Çarşamba

A-ŞIK OL-DUM!!!

Bu aralar aklım bir karış havada. 16'lıklar gibi, böyle bi terelelli bi hovarda akıllıyım. Gözümün önünde sürekli renkler, çizgiler, hayaller dönüp duruyor. Sanki bir virüs bulaştı kanıma ve tüm vücudumu ele geçirdi.
İş güç bi yana bu bi yana.
Galba ben bu çizim işine A-ŞIK OL-DUM!!! SEVİYORUM ULAN!! :))


Yukarıda gördüğünüz eskizler bir çocuk masalına ait. Bir Nurturia annesiyle birlikte, güzel bir kış masalı anlatacağız çocuklarımıza.

Kollarımı sıvadım, aklımı hayalerimi sıvazladım, karlar düşmeden ekranlarınıza düşer umarım masalımız:)

22 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

Hadi bakalım, OİP'in gergedanı zıplatması hiç aklımızdan çıkmıyor bizim. Şarkısı sürekli dilinde Nehir'in.

Pino dedi ki...

Sanırım senin bu aşk durumlarını en çok ben anlıyorum:))) Çizim virüsünü kapmış diğer bir çizer olarak sana tüm sevgilerimi yolluyorum:)) Muck:))) Heyecanla bekliyorum masalıııı :D

OiP dedi ki...

NEHİRİN EYLEMLERİ,
Çağan da o sahneye bayılıyor biliyor musun:))

PİNO,
ahh Pinocum ahh, biliyorum:) valla sen de çok sağol, nasıl da yüreklendiriyorsun beni :))

Shade and Love dedi ki...

Merakla bekliyorum.Yine cok iyi is cikaracaksin eminim . Askla yapilip iyi olmayan birsey var mi ? :)
Sevgiler
Hasene

Damla dedi ki...

Ne yazacağımı bilemedim ya, işte özeti heyecan, çok güzel çok güzel!

esraozlem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esraozlem dedi ki...

OİP çizmeyecektin o akide şekeri kokan resimleri, söylemiştim sana ;-)

Hilal dedi ki...

heyecanla bekliyoruz :)

Ozgur dedi ki...

çok heyecanlıyım çok...

k.i.s.d. dedi ki...

OİPcan aynı titreşimlerle titreşiyorum. Uykuda bile zihnimde imgeler simgeler renkler... Yolumuz açık olsun. En güzel aşklardan biri :) bence

NzN dedi ki...

dın dın dın dınnn
kitap geliyorr hem de büyüyerek!!

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

Çocuksuz halim, çocuk ruhumla bu yaşta çocuk kitabı alacaksam, bir imzanı da alırım OİP! :)

kara kitap dedi ki...

nayır, ninanmıyorum sana.bu aşk nöylesine güzel ki kalbim ninanamıyor sana.

bir daha söyle...

biz de seniii seviyoruuuzzz.

:)))

şimdi ben kutu kafa olsaydım meraklı meraklı diye yazardı kafamda (tedir tedir'e atıfta bulunulmuştur.)

saricizmeli dedi ki...

heyyyyt uleyyyn. bekliyoruz.

saricizmeli dedi ki...

heyyyyt uleyyyn. bekliyoruz.

Sittirella dedi ki...

Hadi bakalım :)
Kim tutar seni?
Aslansın-kaplansın.
Süfer yaparsın(ız).

Calanon dedi ki...

Super super super!!!

Biz tekrar gelene kadar cikar, bir imzali OIP kitabi edinebilir miyiz?

Nihan SARI dedi ki...

oip im aşkın daim olsun. o aşk adamı bırakmaz hiç.seni sarar sarmalar.ışıltı gibi dört bir tarafını dönüverir.Pino ya katılıyorum:))kar temalı olması da ayrıca güzel benim için.bilirsin ben çok severim karlı masalları.heycanla beklemekteyim.

OiP dedi ki...

öperim, severim, pamuklara sararım sizi:)) çok şişirmeyin ama sonra pıss diye sönüverirsem olmaz:)))

FADİŞ dedi ki...

Harikasınız, ne güzel. Bu heyecanınız, aşkınız daim olsun.

Deli Anne dedi ki...

Ben de ilk kez Evren ve yavrsu ninnsinde gördüm çizimleri.. böyle çizebiliryorsan aşık olmalı bence de çizmeye.. çok başarılı buldum, hem çizimi hem ninniyi. elinize sağlık. Ben de çok severim çizmeyi ama böyle diil elbette.. kolaylıklar.

anneyazar dedi ki...

Aa ne kadar sevindim biliyor musun:) Çünkü şu meşhur kitap mimini yazarken şu aralar karla ilgili bir masal kitabı arıyorum demişim ve bu muhteşem ikilinin kitaplarını, müzik cd lerini kitapevlerinde görmek istiyorum diye de ekleyip sizin ninni yi yazının sonuna koymuştum. Böyle yazınca olmadı, anlatamadım galiba ama evren nasıl secretıma karşılık verdi bilemezsin:)))