Sayfalar

11 Ekim 2010 Pazartesi

Ta da!! İşte OYİP'in ilk vidyosu !



Ninni

Ta da!!!! Sonunda bitti.
Biri amatör müzisyen, diğeri amatör çizer iki anneden dev bir eser, bir "baş yapıt" (!) :))
Sevgili Evren besteledi-çaldı-söyledi, 21 aylık minnak kızı Su ona eşlik etti, OYİP'te oturup çizdi...

Oyip Mahsülleri Ofisi gururla sunar!! "NİNNİ!!"
NİNNİ! tüm vidyo paylaşım sitelerinde!
NİNNİ!  NİNNİ!
Israrla tıklayınız:)
Bakın bakalım beğenecek misiniz?!?
(böyle şımarma ne duyuldu, ne görüldü)

*tam ekran izleyin derim. direkt izleyince yarısı gözükmüyor. yarım yamalak iş yapmayın*

69 yorum:

Pino dedi ki...

Müthiş olmuş bu Oippp, lütfen kendine amatör falan deme artık!!
Bayıldımm bayıldımm:))
Renkler, kurgu, ninni müthişş...İki anneyi de (ve tabi ki yavru kuzusunu:)kutlarımm..
Umarım devamı gelir bu güzel videolarınnnn!

derbay dedi ki...

Ya mükemmel süper olmuş, bayıldııııım. Çok tebrik ediyorum gerçekten kısa sürede hit olacak başlıyorum face'de paylaşmaya. çok yaşa sen oyiiip :))

poh poh perisi... dedi ki...

bayıldımmm, ninniyede çizimine de harikasınız! Laoşuma söylicem izleticem akşam olsa da eve gitsek :)

füsfüs dedi ki...

ninni zaten çok güzeldi, çizimlere ise tek kelimeyle bayıldım bayıldım

Anne dedi ki...

Harika..müzik..o minik şekerin bıcır bıcır sesi :)))))) sözler..çizimler enfes:)))

kutu kafa bekliyordum :Pp

şimdi herkes kendi bloguna koysa telif hakkı filan istermisin?:)))

ya da sen bunu mp3 filan yapta cebe kaydedelim çocukları uyuturken dinletiriz:))

gurur duydum tebrikler:))

A-H dedi ki...

inanilmaz cici olmus :)
ama bence konunun esas yildizi arkadan bicir bicir sesi gelen ufaklik, bayildim ben ona :D

Keyfe Keder dedi ki...

Harika olmuş, bayıldım. Sabah sabah içimi ısıttı :)

ŞuŞu dedi ki...

Bayıldımmm demiştim değil mi daha önce:) Olsun bide buradan söyleyeyim bayıldımmm.Harika bir video herşey çok güzel ellerinize sağlık.
21 aylık minnak kuzuyu da öperim:)
Bu arada Süper Kahraman Oipciğime acil şifalar dilerim:D

Haydins dedi ki...

Çoook güzel olmuşş,uykum geldi..

sude naz'ın annesi dedi ki...

süper bayıldımmm:)))

Açalya dedi ki...

Bravo size! çok duygulandım, çok güzel yapmışsınız. Çocuklar için böyle bir albüm bekliyoruz sizden.

burcu.. dedi ki...

Çok çok beğendim, harika olmuş. Ne güzel bir hatıra YavruSu'ya. Hepinizin ellerine sağlık..

Ozgeee dedi ki...

Amatör bir ruhla çok profesyonel bir iş çıkarmışsınız, elinize, ağzınıza sağlık:) OYİP de tam zamanında yetişdi neyse ki, ben de ya düşerlerse bulut yataklarından diye kalbim ağzımda izliyordum:)
Eee, kitapçılarda görecek miyiz, hatta ne zama göreceğiz diyeyim bunu ve serinin devamını?

Leylak Dalı dedi ki...

Muhteşem. O miniğin yerinde olup bu şarkıyla uyumak istedim yeminle:))
Çizimlere gelince, OYİP kendine amatör demekten vazgeç artık. Harikasın.
Kambersiz düğün, Kutukafasız video olmaaaz:))

OiP dedi ki...

PİNOCUM,
herkes bir yana senden böyle bir duymak nasıl gurulandırdı beni anlatamam. :))

DERBAY,
ya çok sağolun valla:)

POH POH,
Akşam ben de izleticem çocuklara, sürpriz olacak:)

FÜSFÜS,
:) ninniyi dinlediğim anda bayıldım bende...

ANNE,
telif hakkı falan olur mu hiç. alın lütfen. anca gurur duyar, mutlu oluruz:)

A-H,
aynen! çok tatlı çok:)

KEYFE KEDER,
:) çok sevindim

ŞUŞU,
çok sağol esirgemediğin güzel sözlerin için. inan yüreğimi ısıtıyor sizlerin desteği. not: daha iyiyim bugün

HAYDİNS,
ZZzz... iyi uykular:))

SUDE NAZ,
:))

AÇALYA,
:)) haha çok sağol... işin lokomotifi Evren. Bakarsın yapar bi albüm:)

BURCU,
cidden güzel bir hatıra:)

ÖZGEE,
:) canım, çok sağol. keşke olsa o dediğin:)) bi dilek tıtalım hep birlikte

NURŞEN,
:)) boş zamanlarında çizen bi insan olarak fazlasıyım demek haksızlık olur:)) emekli olunca çizicem ama, hep de durmadan:)

kara kitap dedi ki...

nasıl duygulandım anlatamam. :)) gözlerim doldu. çok sevdiğim bir yazarın yeni kitabını gördüğümde nasıl heyecanlanıyorsam öyle heyecanlandım ve her ikinizle de gurur duydum.sanki bir masal kitabı tanıtımı izledim.çocuklar için birşeyler çizebilirsin kesinlikle.şimdi bir kampanya var ya haydi çocuklar uykuya.ona gönderin bunu.cıngıl olsun.

OiP dedi ki...

KARA KİTAP,
canım ya çok sağol:) böyle tatlı yorumları okurken ben de bi o kadar heyecanlanıyorum ve de umutlanıyorum inan:)

bi de ilk kez duyuyorum bu projeyi. tam adı ''İyi Uykular Çocuklar Projesi'' imiş. ilginç zamanlama ypmışız biz de:)

mynameismelis dedi ki...

Tek kelimeyle "BRAVOOO"..
Gözlerim doldu valla. Müzik, söyleyenler, çizenler, hepsi harika. Her üçünüzün de eline sağlık..
Albüm-kitap yapın, alalım evde dinletelim minnaklara...

Gulcin dedi ki...

Sevgili OIP,
Evrenin blogunda da yazdim ama gelip buradan da sizi tebrik etmek istedim. Harika olmus ellerinize saglik!
Sevgiler

görkisan dedi ki...

kahraman oyipim :)) sen bitanesin, bayildim bayildim, mirildana mirildana geziyorum su fransizlarin icinde, icim senlendi pazartesi pazartesi :)) cok yasa e mi:)

betül ve serra dedi ki...

süpper süpperr
kızımla söyledik dinledik çoook beğendik
yumuşacık bie ninni

red riding hood dedi ki...

Oip'cim çok duygulandım çok güzel işler yapıyorsunuz.Evreni'de seni de gönülden kutlarım.Sizinle gurur duyuyorum BRAVO ! .

elifada dedi ki...

Harika harika olmuş!!! Okuyana,çizene hele de o güzel sesli minik meleğe çook teşekkürler!!!!!

Ashley dedi ki...

Seni çok seviyorum Oipp.Evren ablanın sesi ne yumuşak ne güzel değilmi ? Senin çizimlerindede farkettinmi bilmiyorum aynı ÇAĞAN'a benziyor kızda olsa bebek. O gözler,yanakların pofudukluğu:)Çok tatlı çok hoş.Hele o müzik ,gitarın rüzgar'a sıra gelince kesilen sesi ve çıkan üfürük sesi çoooook muhteşem olmuş.Çizimler amatör değil artık PROFFFF olmuş.

OiP dedi ki...

MELİSİM,
albom yapıyim mi?:)) sağol bİdanem:)

GÜLÇİN,
çok teşekkürler:)
sevgiler benden de...

GÖRKİİ!
ah canımsın!! Fransız ellerinde söyle şarkımızı. çok öpüyorum yanaklarından:)

BETÜL,
ne güzel demişsin:) yumuşacık hakkaten:)

RRH,
ay ağlıycam valla:)) sağol varol RRH'm:)

ELİFADA,
biz teşEkkür ederiz duygumuzu paylaştığınız için:)

ASHLEY,
canım benim:) sen de bir minnaksın bizim için:)) çizimler Çağan'a mı benzemiş?!! :o olabilir biliyor musun:) çok sağol iltifatlara

Syhn dedi ki...

harika!!!

sesim güzel diye üzüldüm şimdi.. diğer eksiklerimi düşünmek bile istemiyorum!

mariposa dedi ki...

Şimdiye kadar sizi izlesem de hiç yorum yapmamıştım ama bunu izledikten sonra duramadım. Tek kelimeyle bayıldımmmmm. Hem şarkı hem çizimler süper.

Herşey güzel de benim gözlerim neden doldu onu anlayamadım :)

evimindekoratörü dedi ki...

OİP ellerine sağlık, çizimler harika. Ninni ye de bayıldım o ayrı.

Bugday Tanesi dedi ki...

Melodiye bayıldım :)
Tebrik ederim her ikinizi de :)

aysema dedi ki...

Emeği geçen herkesi kutluyorum. Harika olmuş. Müzik,söz ve görseller birbirini bütünlemiş. Su ayrıca çok başarılı,öpüyorum onu. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgilerimle...

battodol dedi ki...

muhteşem olmuş OIP. Sesin tınısı ve çizimlerin uyumu öyle güzel ki insana huzur veriyor :)

şeymacık dedi ki...

Harikasınız yaaa :) Bayıldım bittim süper olmuş gerçekten. Bence profesyonellere taş çıkartır bu :D

Aslı dedi ki...

OİP ben bayıldım ama asıl benden çok bayılan biri var yanımda
kızım 4 aylık ve Su 'yun sesini duyunca pür dikkat kesildi onu dinledi.sanırım biz bu ninniyi çokça dinleyeceğiz

bir de indirebilsek tam süper olacak :))

stickman dedi ki...

Ben niye ağladım şimdi :) gözlerim dolarken böyle bi ard arda derin yutkunmalar, esnemeler, sağa sola bakarak, gerilme hareketleri yaparak o yaşların tekrar içeri girmesi için uğraştım ama cıks. Evlenme ve baba olma konusunda ağır tahrik var burada :) Bu videonun güzelliğini tarif etmek zor. Oip, Evren, YavruSu çok çok sarılır öperim sizi. Hele YavruSu senin o minik ağzını yirim yirim.

Nihan SARI dedi ki...

tatlı oipim harika olmuş bu.kariyer hatunu olmayıp çizer olsaymışsın ortalığın tozunu attırırmışsın.bayıldım vallaha,renklerine,içtenliğine,sevimliliğine...Evren'i de kutlarım.müziği,sözleri,tonlamaları ne hoş olmuş ninninin..yenilerini bekleriz.

kendine amatör falan deme artık:((

Adsız dedi ki...

Oyipiiiimmm

Gozlerim doldu cok guzel

Emeklerinize saglik

Ilkay baskan / kirazsevdasi

Adsız dedi ki...

oipim cok tatli olmus. Hamil hamile dinlemek daha super! Bayildim!!! Sumeyye

es dedi ki...

Şahanesiniz siz ya,
hepiniz.
burnuma mis mis bebek koktu ninniyi dinlerken.
söz, müzik,Su, çizimler herşey çok güzel olmuş, ellerinize,dillerinize sağlık..
hemen herkes dinlemeli bunu.

berna dedi ki...

teprik ederim çok güzel olmuş
resimler de müzikde harika :)
benimde gözlerim doludolu
çok etkiledi nedense
sevgiler

Serap dedi ki...

Kızımla bir saat önce izledik ve halen izliyoruz. 3 yaşındaki kızım benimle kavga ediyor, ''bidaha bidaha'' diye. Kızım Azra bayıldı, aynı annesi gibi. Ellerinize ,yüreğinize sağlık.....
serap-azra

''çokoprenses'' dedi ki...

Allahım bu ne müthiş bi yetenek.gözlerim doldu,harikasınız!

deYda dedi ki...

çooook güzel, elinize gönlünüze sağlık :) ben de ezberleyip kızıma söyleyeceğim bu ninniyi, biraz büyüyünce de videosunu göstereceğim :)
Peri(Ayda'nın annesi)

Sittirella dedi ki...

O kuzu SU var ya kuzu SU :)
Yerim onun dudu dillerini.
Bıcır bıcır, gözlerim doldu.
Ne güzel annelersiniz siz.
Şarkıyı söyleyen dillere, bu resimleri çizen ellere sağlık.
Harikasınız.
Muhteşem olmuş.
Gelecek nesilin ninnisi belli oldu :)

OiP dedi ki...

SYHN,
sesin güzel diye niye üzülüyosun??

MARİPOSA,
sizi çözecek şey böyle çok duygusal bişimiş:)) teşekkürler.

EVİMİN DEKORATÖRÜ,
:)) çok teşekkürler

BUĞDAY TANESİ,
:)) sağol

AYSEMA,
:) çok teşekkür ederiz. sevgiler bizden

BATTODOL
inanılmaz kılan TülinSu bebeğin güzel sesi bence:)

ŞEYMA,
teşekkürler:)

ASLI,
sağol. bilemiyorum bir bakayım indirme işine?

STİCKMAN,
sen de bi ninniyle çözüldün demek Stickman:))
bizde kocaman sarılır,uzanıp sileriz o kaçak damlacıkları:))

NİHANN!!
canım ya.. sayende, sayenizde:)) sesini de duydum mutluluğum üçe beşe katladı canım benim:))

İLKAYCIM,
o oyipimmmm diyişin aldı beni benden:))

SÜMEYYE,
ah ne güzel. hadi bakalım dinlet şimdiden fındığa:)) çok sevindim

ES,
sağol gerçekten, tatlı TülinSu sayesinde:))

BERNA,
:)) duygulananlar çoğunlukta, merak etme:))

SERAP,
Çağan da bayıldı:)) bu iyi bişi:)
ÇOK TEŞEKKÜRLER

ÇOKOPRENSES,
harika olan, sizlerle olan bu mutlu paylaşım:))

PERİ,
:)) vakit var o zaman, kolay gelsin:))

SİTTİRELLA,
kuzusu di mi ya:)) sağol canım ellam:)

* YeLiZ * dedi ki...

var ya CDsi ciksin ilk ben alirim
nasil anne sevkati var sesinin tonunda
hele YavruSusunun :) ses tonu , ezberi
Ustune bir de kutukafamin yaraticisinin kaleminden guzel cizimler.
O kadar cok begendim ki anlatamam
Cok Like , Cok ! :)

Evren dedi ki...

Ya ben de sabahtan beri acayip bir duygu seli içerisindeyim. Sabah ninniyi yayınlarken içimde bir burukluk vardı bu çalışma bittiği için. OIP gibi güzel bir insanla çalışmak gerçekten çok keyifliydi ve sonuna geldiğimiz için üzülüyordum. Ama bu güzel sözleriniz, güzel dileklerinizi okuyunca geleceğe dair umut doldum. Umarım yine böyle bir fırsatımız olur. Bu arada tüm yorumları kaydettim :) YavruSu büyüyünce göstermek istiyorum, eminim çok güzel bir süpriz olacak... Çok teşekkür ederiz, sağolasınız!
Ve bizden de sevgiler, renkli rüyalar, güzel günler :))
Evren & YavruSu

nesobaby dedi ki...

OİP Selam
mail adresine ulaşamadığım için burdan yazayım dedim.

http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=584

Çok izlenen ve duyarlı bir blogger olarak desteğinin ve bu konuya tepkini de sitende yer vermenin işe yarayacağını düşünüyorum. Sevgiler..

Benden Bizden dedi ki...

bayildim!!

fethiye dedi ki...

Harika harika harika!!!!

Dun oglumla dinledik/seyrettik. Evren'in sesi, senin cizimler cocugu aldi goturdu :)

nesobaby dedi ki...

Ama ben ağlarım şimdi :( niyeyse çok duygulandım ben gerçi niyeysesi yok tabi ki ninni bu duygulanılmaz mı? bayıldım bayıldım çok başarılı :) OİP nasıl da yetişiyor sonunda :) Blog dünyasının minik kahramanı !!
Evren'in elini diline sağlık yavru su'nun sesi çok minnoşşş
Ve pinoya katılıyorum lütfen kendine haksızlık etme hiçte amatör değilsin ve ben bunu hemen facebook'ta paylaşıyorum herkesle :)

Shade and Love dedi ki...

Sevgili OIP , Sevgili Evren ;
Harika bir is cikarmissiniz . Bayildim . Panikle koturan Kutukafaya da bayildim :).
Ama Evren , bence icin burulmasin bitti diye . Bu bir baslangic olsun , devam edin . Dinleyen herkes cok begenmisken ve bu kadar olumlu yorum gelmisken yarim birakmaz olmaz .
Sevgiler
Hasene

Berceste dedi ki...

BAYILDIM!

Evren'e de yazdigim gibi. Harika bir calisma olmus. Annelerin gucu olmus,dostluk budur dedirtmissiniz. Emeginize saglik. Yarin bocuklerinize cok guzel bir hatira olacak ve dilerim devami, daha buyuk projelerle gelir. Sizden bir cizgi film bile cikar kanimca :)

Ashley dedi ki...

Dinledikçe dinliyorum Oip.Çok harika çok duygusallaştırdı beni.Neden bilmiyorum.Seni çok seviyorum,hep çiz .

zeynep dedi ki...

ben sizin postlarınızı biriktirip biriktirip öyle okuyorum. ancak sırası geldi.
.
çok sevdiğim bir ninniye ne güzel bir yorum gelmiş, iyice keyifli olmuş.

çok çok güzel olmuş, elinize sağlık.

nohut oda dedi ki...

daha yeni izledim ve mest durumdayım.şahaneee..ellere dillere fikirlere saglık dıyelım..

elif dedi ki...

harika bir çalışma bu ellerinize sağlık...tekrar tekrar dinliyorum

nehirineylemleri dedi ki...

Ay ben kaçırmışım bunu taşınma telaşından. Çok tebrik ederim, gerçekten müthiş olmuş:)

OiP dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar. özür dileyerek tek tek yanıtlayamıyorum.. valla nasıl gurulandım anlatamam:))

AycA dedi ki...

Bir kaç gün rötarlar ulaştım ... tanrım!! siz ne harikasınız.. dibim düştü ağladım da ağladım.. :)) tebrik ediyorum üçünüzü de..
OYİP ablaaa.. sen nesin kimsin neyin peşindesin.. herşeyi bırak bu işi yap sen :=)hep koş olmadık işlerin peşinden e mi ..

ElfAna dedi ki...

Ahhh Biz Alpi' yle simdiizledik! Cok cok guzelsiniz. Hepiniz:))

DeniZ ÖzçakıL dedi ki...

çoooook güzel olmuş ellerinize sağlık. benimde 2 aylık bir prensesim var hemen ezberliyip ona söyleyeceğim bu ninniyi. harika bir iş çıkartmışsınız tebriklerr

Senem dedi ki...

Harikasiniz ! Cook guzel, Su nun sesine ayrica bittimm :) Cizimler - hikaye - muzik hepsi cok hos, emeginize saglik

betül dedi ki...

cok güzel harika

Damla dedi ki...

Yavurusu'yun blogda da yazdım. Çok güzel olmuş çok, süper ötesi :)

Hülya Şenlik dedi ki...

Oip hepinizi kutluyorum, çok çok iyi bir çıkmış ortaya harikasınız ;)
Melodi ilk seferde insanın beynine kazınıyor süper!

MNG dedi ki...

Cok güzel olmus, tebrikler!

Mehtap
Bir gurbet annesi

Nilay dedi ki...

Az önce kızım uykusundan çok mutsuz uyandı ve durmaksızın ağlamaya başladı. Ne yaptıysam susturamadım. En sonunda "sana bilgisayarda "nenni" yi açayım mı?" dedim. Sihirli bir değnek değmiş gibi sustu ve "hı hııı" dedi. Bu sabah çok duamı aldınız. Elinize sağlık...

62'den Kedi dedi ki...

çoooooook güzeeel :)

Adsız dedi ki...

bayıldım. tebrikler:))
Oğluma izleteceğim. bakalım ne diyecek...