Sayfalar

19 Ekim 2010 Salı

Sosyal Medya Manzaraları - 2

15 yorum:

CeReN dedi ki...

Sosyal medyayla ilgili bakış açınıza hayranım.. Bu seriyi takip etmekten büyük bir keyif alıyorum.. Şimi bilgisayarı kapatınca ben de mi "kös kös" :))

derbay dedi ki...

evet yaaaa :))) ne kadar koftiyiz

zeynep dedi ki...

:))Ben sonuncuyu evlad edinmek istiyorum mümkünse..Kıymammmm...

A-H dedi ki...

yok ya o kadar da degil oip, guzel arkadasliklar cikabiliyor aralardan :)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

valla bilmiyorum oip kös kös gidiyor dersen gecenin bir yarısı aklıma gelenleri yazmam artık!! ben hiç vazgeçmiyorum ki şamatadan:) aklımda kaldığı kadarıyla ertesi gün masa başına kadar gülebiliyorum valla! saf mıyım:)

beste dedi ki...

dikkat geyik cikabilir harika:)

Judy Abbott dedi ki...

ya bazen çok tatlı arkadaşlıklar da kurulabiliyor:) kutukafa üzülmesin, hüüüüü çok sevimliydi:)

OiP dedi ki...

CEREN,
aman olmayın kös:)) teşekkürler

DERBAY,
kofti:))

ZEYNEP,
verdim gitti:)

A-H,
tek tük evet.. ama oranlarsan??...

SSK,
valla kösen ben değilim:)) ama biliyorum bazılarını;)) ben eğlenmek için burdayım bebyim:D))

aman ha yaz! bayılıyorum yorumlarına...

OiP dedi ki...

BESTE
sanki şimdiye kadar başka bişi çıkıyodu :))

JUDY,
hepimiz kelimelerden ibaretiz sonuçta:))

Nihan SARI dedi ki...

paralel evren demek,süper.kutukafaları öbek öbek çizmişsin ya,ölüyorum sevgimden.vallaha ben burada edindğim gerçek sanal arkadaşları hayat boyu arar sorarım.öyle herşeye de gülen bi insan olmadığımdan..........

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

"noliy?" diyene ve bakışına bayıldım.
yine harikasın.

Sittirella dedi ki...

OİP'cim,
istisnalar kaideyi bozmuyor, haklısın.
Ama o istisnalar var ya istisnalar...
:) Ömre bedel oluyolar.
''Kös Kös'' olmama sebebimdir bu müstesna kişilikler.

Hanimiş: 'Noliy?'' beni de kopardı :D
Şahanesin herzamanki gibim.

Hanimiş2: 4 yaşındaki yeğenim 'Kuzu SU'' nun ninnisini ezberlemiş bile, n'aber? :)

OiP dedi ki...

NİHAN,
E işte beni burkan işte bu. çok seviyorum ama kapatınca şu mereti yoksunuz... izmir'e mi gelsem ne yapsam:))

KCK,
yazık bu kutulara, peşimde bi hal oldular:))

SİTTİRELLA,
valla zirve yapıcam sonunda:)) seni de başkan yapıcam zirveye:))
o ezber cücesini yerim:))

Sittirella dedi ki...

Zirveyi yaz sonu- Eylül gibi ayarlayalım mümkünse, yoksa gidiş-dönüş uçak biletlerim(iz)e sponsor bulmak bi'hayli zor olacak :)
O ezber cücesi var ya, o yer elması... yemelik - yutmalık. Bakarsın bi'gün kaydetme şansım olur, ben de yayımlarım.
Vi-de-yo :)

OiP dedi ki...

:)) e hadi bakalım o vakit! Eylül de geeell!!