Sayfalar

26 Ekim 2010 Salı

Sosyal Medya Manzaraları - 3

16 yorum:

zeynep dedi ki...

:)))

Haydins dedi ki...

Üstüme zimmetlenen like parmağımı gösteriyorum bu yazı için :))

kara kitap dedi ki...

yav o danışmadaki abladan ben de istiyorum. nasıl kullanılacağını da öğretsin lütfen. ben çoğu zaman blog'da bile "noliiy!" --eheehe,kutu kafalardan çaldım--diyerek geziyorum.ya da eneeee böyle de birşey varmış diye bakakalıyorum.öfs,teknolojiyle başım dertte.hala cepten bilgisayara nasıl foto gönderilir bilmiyorum mesela.ya da blogda değişik yazı karakterleri nasıl kullanılır, sen bu çizimleri bloga nasıl ekliyorsun falan bilmiyorum.

kara kitap dedi ki...

bu arada kendime daldım, beğen'i unuttum. bu çok süper olmuş.siyah-beyaz kutukafaları daha çok seviyorum ben.

Burcu dedi ki...

oip alemsin yine yaa, like like like :)))

Birben dedi ki...

Hadi rastgele:)))

Ayla dedi ki...

Zor bir gece geçirdim uykusuzum kuracak cümle bulamadım ama şunu bilin yeter yine süper olmuş:)

Sevil dedi ki...

:)))
çok iyi ya :))

Sittirella dedi ki...

Hakikaten, danışma neyin olacak böyle.
Hatta hastaneden rapor felan gerekecek.
''Aykut testi'' yapacaklar sosyal ağlara girmek isteyenlere :)
Bush'tan bile gerzek çıkanı hiçbi'şekilde almayacaklar mesela sosyal ağlara.
Bu ''Layk barnaa'' işini tuttum ben.

A-H dedi ki...

ben kandirildim galiba hic like parmagi falan veren olmadi bana :D

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

aaa zaten pc'nin içindeki küçük adamlar yapmıyor mu bunu? hani küçükken biz radyonun içindeydiler ya? haaa - yoksa yalan mı dünya!

Benden Bizden dedi ki...

BB likes this :)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

beğendim bile :)))

FADİŞ dedi ki...

Çok tatlısınız çok.

Euphoric dedi ki...

6 tane vesikalık, ikametgah flnda ister şimdi o abla

OiP dedi ki...

GÜLÜCÜK BIRAKANLAR Merabayın:))

HAYDİNS,
aman iyi kolla, çıkışta istiyolarmış diye duydum

KARA KİTAP
seni de bi ayrı çizicem ya ben:)) hadi hayırlısı (galba bende SB)

BURCU,
hah!! epeydir alemsin yorumu gelmiyordu. layk içinde bırakmışsın burayı:)

BİRBEN,
hobbareyy!!:))

AYLA,
ah yazık ya.. çok teşekkürler, üşenmeden yazmışsınız ya işte:))

SİTTİRELLA,
valla bence fena olmaz.. aykuT yani:))

A-H,
sen dolandırıcıların eline düşmüşsün bacım. Mayk'a bi dilekçe yaz halletsin:)

SSK,
ah masum zamanlar:))

FADİŞ,
:)) çok merci

EUPHORİC,
akciğer filmi de istiyomuş:))