Sayfalar

5 Ekim 2010 Salı

Teknoloji Refleksi


20 yorum:

ŞuŞu dedi ki...

Birde copy+paste var ki off gerçek hayatta olsa ne muhteşem olurdu.
Bazen kağıt kalem kullanırken aha şimdi şurada bi copy paste olacaktı ki dediğim oluyor.
Ama undo listede bir numara.

ŞuŞu dedi ki...

Tabi daha daha neler çıkarda bu copy paste olsa durumdan,ben oralara girmeyeyim dedim:)

kara kitap dedi ki...

ben araba anahtarlarının cep telefonları gibi çaldırılarak bulunmasını talep ediyorum.pino'cum duy sesimi.her sabah eşimin oraya buraya attığı araba anahtarını aramaktan işe geç kalıyoruz. bir de şu undo keşke hayatta olsa.bazen zihnimde şöyle bir sahne canlanıyor.mesela olmaması gereken birşey olmuş.kumandaya basıyorumisahne donuyor ve geri ala basıyorum.tüm yaşananlar olayın başladığı ana geri dönüyor ve ben olması gerektiği gibi davranıyorum.

nesobaby dedi ki...

:))) geçen ben de çantamın içinde kartımı arıyorum keşke çaldırabilsem diye düşünmüştüm :)) şu undo olsaydı da süper olurmuş mesela evlenmeden önce kocamla sözleşme imzalardım madde 1: kaynana ile gelin kesinlikle muhattap edilmeyecek, aksi durumlarda koca karısına ağır maddi tazminat ödeyecek , maddi tazminat mesela ev-araba-yurtdışı seyahatleri vs... herhalde sürekli kaynanamı göresim gelirdi hahahah :D

Deniz Sade dedi ki...

benim de her defasında aklıma gelen, ctrl+f yapıp arama imkanıdır. her kitapta dergide olsun istiyorum. :)

www.sutumesarellemekarisma.com dedi ki...

geçen gün bir mağazada teki yanında olmayan ayakkabının öteki tekine çağrı yapma isteğimi paylaştım bir arkadaşım ile! o da "like" yaptı:)

Axius dedi ki...

Benim (gerçi çok kağıt-kalem kullanmıyorum ama) ctrl+s yapasım geliyor birşey yazarken...Bildiğiniz save etme olayı yani:)

OiP dedi ki...

ben de kitapları okurken beğendiğim yerleri işaretliyorum, sonra aralarından bişi bulmaya kalkınca bulamıyorum. ctrl+F iyi olurmuş hakkaten :))

Birben dedi ki...

Kesinlikle eşyaları bulabilmek için çaldırma yöntemini kullanmak isterdim.

Bir de ctrl+alt+delete yapabilsek arada bir, ekranı kitlesek kimse görmese ne güzel olur.

pepper furnival dedi ki...

bende F5 olsun istiyorum. Misal;sen yokken olan olayları öğrenmek için; bas F5'e son durumu görüntüle. valla hoş olurdu.

Anne Café dedi ki...

like:)

Haydins dedi ki...

Bende sık sık kumandayı çaldırsam isteği oluşur..Ya da arabanın anahtarını :)
Evet like !

www.sutumesarellemekarisma.com dedi ki...

Alt+Tab i unuttunuz bayanlar! sıra ile çamaşırları as baydın mı hoppp mutfakta baydın mı salonu toparla hopppp kahve molası hoppp işinin başına... 3-5 dk lık alt+tab seansları ile evde potpori halinde:)

Red Riding Hood dedi ki...

Ben copy-paste'i düşünürüm hep.Öğrencilerin yazılı kağıtlarını çoğaltsam kopyalasam dilediğim kadar .:)

es dedi ki...

evet evet evet bende de oluyor bunların hepsi,
oip sen nasıl şahane birşeysin ya, hepimiz insanız,hepimiz teknolojikiz'e çok şahane bir vurgu yapmışsın bayıldım :)

Yelish dedi ki...

ctrl+c ctrl+v ,bir de otturerek bulma duygusunu cok yasiyorum :)))
ben bu yaziyi cok "like"

Yelish dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

"undo"
demek bir bana olmuyor :)
normalim :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bende de var bu! :) Keşke kitaplarda ctrl+f ile arama yapma ve F4 ile kendimize refresh yapma şansımız da olsa :) Bu arada bir de restart atabilsek süper olurdu :)

OiP dedi ki...

benden de like hepinize:))