Sayfalar

8 Kasım 2010 Pazartesi

Eksen kayması

29 yorum:

LaTiFe dedi ki...

merak merak merak :)

Ayla dedi ki...

Merak ettim gerçekten şimdi, eminim güzel bişidir.

füsfüs dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum ben bu çalışmayı:) esra ayrı sen ayrı çalışın bakalım:)

esraozlem dedi ki...

oyipim sen çizdikçe benim yazasım geliyor. aynen masalla yatıp masalla kalkar oldum!

içim içime sığmıyor benim :)

k.i.s.d. dedi ki...

Harika harika!
heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorummmm
Birbirini besleyerek üreten kadınlar, harikasınız!

Ege'nin Annesi; dedi ki...

heyecanla bekliyorum:)çok güzel olacak eminim:)

eylemyiğit dedi ki...

Harika yaa.Bekliyoruz heyecanla.

Hilal dedi ki...

heyecanla bekliyorum oyip :))

Hilal dedi ki...

bu arada bir süredir üstüne çalıştığım birşey var. yani "sizden gelenler:)"
sevgiyle

burcu.. dedi ki...

Aynen, heyecanla bekliyorum :)

nalan dedi ki...

acaba nedir nedir?
:)

OiP dedi ki...

şöyle diyeyim:
başlarken ben bile hayal etmemiştim böyle bişeyi!!! *güb güb*

NzN dedi ki...

bak heyecanlandım!! kitap olayını benden baskasına yaptırıyorsan baskına gelirim wallaha, demedi deme :)

öperim!

firdevs dedi ki...

kendini kaybet :pPp

merakla beliyorum :)

Nihan SARI dedi ki...

vallaha heycan yaptım,merak ettim,şimdi söyle.yada bekliim du dum du dum.daha ne kadar bekliycez,bari onu söyle.sayı ver,kaç gün.somut konuş bizimle.

Nihan SARI dedi ki...

kar taneleri,kardanadam dedin,kaptın kalbimi zaten...

mak100 dedi ki...

Az artiz değilmişsin oyyip..

esraozlem dedi ki...

oyip büyük düşün ;)

Damla dedi ki...

yürü be

OiP dedi ki...

HİLAL,
amanın bayılıyorum sizden gelenlere, direkt fan sayfasına ekleyebilirsin:))

MAKYÜZ,
pek bi artizmişim hakkatten:))

OiP dedi ki...

HORREEYYYY!!! :D))

Sittirella dedi ki...

Kardankelebek :)

anneyazar dedi ki...

neler olacak neler:)))

OiP dedi ki...

Aralık ortası :I

Calanon dedi ki...

Soyle bir iki ornek seyyettiriversen teaser gibim :)

* YeLiZ * dedi ki...

meraklan
meraklan

Burcu dedi ki...

yaratıcı oip, cici oip, çok meraklandırma bizi oip :))

ZarpandiT dedi ki...

bekliyorum oip çatlatma beni bak :))

kara kitap dedi ki...

eksenini seveyim senin :)) e-kitap olacak değil mi?