Sayfalar

15 Kasım 2010 Pazartesi

Ne güzel bu bayram

Bayramları bayram gibi yaşamak lazım. Hani tam da şimdi ekranlarda dönen şu acınaklı reklamlardaki gibi, anne baba evinde, kalabalıklar, gürültüler, koşturmaca ve cümbüş içinde...

Her odada kurulu yataklar, her biri ayrı bir seremoni sofralar, çocuk gürültüleri, geç saatlere kadar sohbetler falan... İşte alın size bayram.

Ben şahsen bayılıyorum böyle bayramlara. Çocuklar için de inanılmaz güzel. Çağan'ın mutluluğunu görseniz, abi, kuzen, dede, dayı ve oyuncu bi ton insan arasında kocaman kahkalar atarak koşturuyor.

Boracım ve kuzeni, sabah bayramlıklarını giyip, dede ve babalarıyla bayram namazına gidecekler. Oradan kurbana, sonra evde kebap keyfine... Bayramda eli öpülecek, birlikte namaza gidilecek, harçlık alınacak, evine doluşulacak, gelenekleri doya doya yaşatacak, öğretecek büyüklerimizin hala başımızda olması ne büyük şans:))

Sevdiklerinizle, neşe, mutluluk, sağlık dolu nice nice bayramlar diliyorum:))

17 yorum:

Bahar dedi ki...

Okurken gözlerim doldu valla. Bizde bayramlarda hep büyüklerimizi ziyarete gidiyoruz. Bende böyle ortamlardan acayip keyif alıyorum ve çocuğumun da bu zevki yaşamasını istiyorum. BEnde sizlere mutlu, huzurlu, sağlıklı, eğlenceli bir bayram diliyorum. İyi bayramlar.

Sittirella dedi ki...

Oysa benim anne-babamın elini öpmek gibi bir şansım bile yok...
çok koydu be OİP, canımı acıttı çizdiğin tablo.
Yaşamak için bunca çektiğim yürek acısına değer mi diye düşünüyorum.
Tüm ailenle, gülücüklerle dolu, huzurlu bir bayram geçirmeni dilerim.

AycA dedi ki...

:=)
İyi bayramlar OYİP ..kocaman ailenle

OiP dedi ki...

BAHAR,
tatiller falan da güzel ama valla böylesi enn güzeli:))

SİTTİRELLA,
hay allah:( üzüldüm seni ve senin durumunda olanları üzdüğüme inan... sarılıp öpüyorum yanaklarından!

AYÇA,
teşekkürler:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bizim bayramımız da aynen tarif ettiğiniz gibi kalabalık anne evimizde geçiyor, çok mutluyuz hepimiz.
Mutlu Bayramlar diliyoruz, sevgiler

Deli Anne dedi ki...

Bahsettiğin tablo her yerde ve herkeste olmuyor ama bahsi bile güzel. Artık çok yalnızlaştık bayramlarda.. neyse bırakalım hüzünleri, çalsın sazlar, oynasın kızlar... iyi bayramlar.

Sittirella dedi ki...

Sen üzmedin ki OİP'cim, sen olması gerekeni söyledin.
Olması-yaşanması gereken de çizdiğin tablo.
Bayramlar tüm aile beraberken, kimin hangi telden çaldığı belli olmadığında güzel.
Gün olur devran döner, Sittirella memleketine döner.
Üzülme sen, kıyamam sana OİP'im.
Ben de sarılırım, kucaklarım, yanaklarıma öpücüklerimi alırım.
Yaşça büyüksen adet yerini bulsun diye elinden bile öperim be, ne olucek :)
(Harçlığımı da alırım, o ayrı mesele)
Tatlı bayramlar dilerim.

Adsız dedi ki...

Ben şimdiye kadar toplasan belki 1 defa bayram yaşadım.Ondan sonra hep yanlızdım.Ne annem ne babam vardı:(( Bu bayram yine annem yok ve ben 3 gündür evde ruh gibi geziyorum.El öpmek harçlık almak bayram yemekleri yiyip akrabalarla coşmayı o kadar çok isterdim ki.Neredeyse 10 yıldır hep dua ediyordum ama onuda bıraktım çünkü artık büyüdüm ve çocukken yaşayacağım yada yaşadığım bir bayramım artık olmadı :(.Şimdide ağlıyorum çünkü bayramlardan nefret ediyorum.
Ashley

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ashley :((

A-H dedi ki...

Oh ne guzel firsat varken ve beraberken tadini cikarmak lazim demek ki :)
Mutlu ve tatli bayramlar olsun diyorum Oip :)

* YeLiZ * dedi ki...

Ben de sevmiyorum bayramlari ama sevecek bir yol bulmali,bir sekilde tadini cikarmali.
Iyi bayramlar Iyip'cim
kucuk adamlari operim.
Enisteye selamlar,kesin hatirlar beni:)(anladin sen)

Bu arada duvardaki fotograflar ne oyle?bayildimmm
En son Turkiyeye gittigimde annemlerin,buyuk anne buyuk babalarin siyah beyaz fotograflarini istedimm,duvarima asmak icin.Bir vintic sevdalisi oldum ki sorma:)
Mektup yazsam daha iyidi yani
Buyugumsun,operim ellerinden !
Deli anneyi de optum
hihihihihihi

* YeLiZ * dedi ki...

senin isin belli olmaz
llah bilir fotomontaj seyettin onlari
:)

ceydabural dedi ki...

ne güzel yazmışsınız :)
güzel bayramlar...

OiP dedi ki...

ÇOCUKLA ÇOCUK,
ne güzel:)) sevgiler!

DELİ ANNE,
şurda daha kaç yıl böyle kutlarız bilmem.. tadını çıkarmak gayretindeyiz biz de:))

SİTTİRELLA,
harçlığını ve mendini hazırladım. yanında kahve, likör ve lokum da var, beklerim:))

ASHLEY,
ileride sana tüm bu güzellikleri doya doya yaşatacak, kocaman mutlu bir ailen olmasını dilerim:))
ağlama sakın, gelecek güzel günlerin hayalini kur. güzel evlatlarının :))
sevgiler canım benim

A-H,
gayret ediyoruz bir araya gelmeye, yoksa öyle kolay ki boşvermek :))

YELİZ,
anne ve babamın salonundaki duvarda duran, gençlik fotoğrafları onlar:))
el öpenlerin çok olsun. ben de sizi öperim çok. gamzeliyi de gıdısından:))

CEYDA,
:)) çok teşekkürler, sevgiler...

Red Riding Hood dedi ki...

Ne mutlu size ,ne yazık bize Bayram benim için:((...neyse ve bunu telafi etmek için Allahtan bir mucize diliyorum !
Yarın kavuşuyorum Biriciğime (Çok mutluyum)

anne müdürü dedi ki...

ne güzel yazmışsın be oipcan'ım
eline sağlık
iyi bayramlar cümleten:)

OiP dedi ki...

RRH,
hay allah gecikmiş bir cevap oldu. hep güzel ayrılıklar, heyecanlı ve mutlu kavuşmalar olsun RRHcim:))

ANNE MÜDÜRÜ,
çok sağol:)) sevgiler