Sayfalar

24 Kasım 2010 Çarşamba

nerdesiniz??

31 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Buradayız. Bir hafta önce hazırladığım kutuları adreslerine göndereceğim ama elim bir türlü varmadı, antrede duruyorlar epeyde bir yer kaplıyorlar. Sabahları Deniz bizi işe uğurlarken soruyor hep uh uh (bunlar ne)! Kutular bana bakıyor ben kutulara. Umarım kış geçmeden yerlerine gönderilecekler.

ipex dedi ki...

haftalar mıı?? aylardır duran kutular, poşetler var. hatta bak düşününce aklıma geldi, galiba yıllardır duran bi tane de var :) kaldırmaya korkuyorum, örümcek falan bağlamış olabilir :)

kara kitap dedi ki...

ay beni çizmişsin,gözüme bant takayım. :)))

neredeyse 1 yıldır tost makinası istiyorum diye söyleniyordum.alalı tam 1 ay oldu,hala poşetinden çıkmamış olarak bekliyor.bayram dönüşü valizi bile boşaltmadım daha. yaşasın tembellik!

mynameismelis dedi ki...

Burdayıımm!!! Salondaki bankonun üzerinde var küçük bir koleksiyon... Kaldırıcağım tabii bir gün ama öncelikle yer bulmam lazım! Poşet ve kutuların yanısıra kağıt öbekleri de var bizde malesef :P

es dedi ki...

buradayızzzz :)

Pinky dedi ki...

burdayıııız :)

kara kitap dedi ki...

senin yıldız açı yapmaz mı bak hepimiz nefesimizi tutmuş bekliyoruz.oip bişeyler yazsa çizse de yorum yazsak diye.yorumlar hemen geliyor.yakında fan klup kuracağım ben. :)) face'de ne grubu kursam diye düşünüyordum.oip sevenler diye bir grup kurayım,süper fikir :)) o çilli yanaklarını sıktım şaşkın kutu kafanın.

Benden Bizden dedi ki...

nerde olucam evdeyim anacim :)) kutularla, posetlerle bakisip duruyoruz oglan kucagimda!

A-H dedi ki...

tabii ki buradayim :)))
bitmez o kutular posetler, onlarin kendi halinde bir eko sistemleri var bolunerek cogaliyorlar :D

ZüLaL dedi ki...

ay kutular neyse de posetler beni cileden cikariyor. keske ev daha genis olsa da onlarla evde gezinirken hic karsilasmasam :P :))

LaTiFe dedi ki...

ben de geldim. her daim ama her daim böyleyim. bir de cüzdanının ve çantasının içi fişler, kredi kartı slipleri, yenmiş çikolata ambalajı, sakız kağıtları...gibi her türlü ıvır zıvırla dolu olanları, herşeyi çöp yerine çantaya atanları sonra da o çantanın içinde bir anahtarı zor bulanları çizsene oyip :)

kara kitap dedi ki...

latife, o dediğin çantadan bende var.geçen gün fotosunu çektim evin içinde makinanın ara kablosunu bulursam bloğuma ekleyeceğim,fil yavrusunu nerede kaybeder diye :)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

artık çok uzaklardayım OİP!!! Pazar günü daha büyük bir poşet ile bekleyen gereksizlere giriştim... pırıl oldu dip kıyı!! Darısı başınıza:) Ama bu iki günde birikmeyecek yine demek değil tabi:))

Sittirella dedi ki...

Efeeendiiim? :)
Buradayım ayol!
1 aydır aileme göndereceğim paket odanın tam ortasında duruyor.
Ağırlık 150 gr ile başladı, an itibariyle 3 kg :)
Bekledikçe şişmanlıyor, büyüyor veya yaşlanıyor bunlar bi'de :)

LaTiFe dedi ki...

:)kara kitap, ara kablo çantada olmasın? :))
ben bu çerçöpü çantada biriktirme huyu yüzünden aylarca aynı çantayla gezerim. çanta değiştirmeye kalksam kesin bişeyleri unutuyorum. mesela çantada mutlaka restoranlardan alınmış ıslak mendiller olur, ve aylarca ihtiyacım olmaz. çanta değiştiririm, temiz çantayla hayata başlıyım derim, ıslak mendil gerekir. çöp çanta aslında iyidir, herşey elinin altında eheheee :)

elifada dedi ki...

Bizim ev mi görünüyor oradan?!!!!

OiP dedi ki...

ay o çanta işi bende de aynı valla:))
bi nevi kara delik sanki. hakkaten neyi çıkarsam anında lazım oluyor.
çizmeli bi gün:)))

ayy zarflar, faturalar falan illet ediyor beni de:((

Selen dedi ki...

yatakodasında bir köşede geçen yılbaşında hediye edilmiş çam ağacı şeklinde bir adet mum içeren poşet var. bu yılbaşında yakarım artık.. ayyy utandım be kendimden, ne biçim insanım.

Aslı dedi ki...

1 aydır deli gibi aradığım kızımın bodysi antrede 1 aydır gözümün önünde duran poşetten çıktı :))
geri dönüşümlü olan bir poşetimiz ise durduğu yerde miadını tamamlayıp toz haline gelmişti. biz ise onu farelerin yediğini düşünüp çok korkmuştuk. allahın sopası yok işte adama böyle 3,5 attırır

PINAR dedi ki...

Insani, yalniz olmadigini bilmek kadar rahatlatan birsey yok:)

Ozgeee dedi ki...

Eyvah basıldık! :)

asmira dedi ki...

o, benim işte! :))

Shade and Love dedi ki...

Burdayim, burdayim.
Kadinlar mi boyle sadece ? Neden bizim cuzdanlar cantalar kagit dolu, odalar,koseler poset dolu ? Bende bir cuzdan dolar kredi kartlarimi cikarip baska cuzdana baslarim . Bir canta dolar ivir zivir kagitlarla , cuzdanimi ve anahtarlarimi alip baska cantaya gecerim . 1 oglum ve esimle yasadigim 4 odali evimde bir oda ayrilacak kiyafet ve esyalarla, bakilacak posetlerle doldu, ikinci oda da doldu, kullanilmayan tuvalet de doldu . Bir baksam o odalara, posetlere zarflara neler neler cikacak ? "Napiim olmuyor ,vaktim yok, bakamiyorum, duzenleyemiyorum diyorum" . Titiz,tertipli kocam ara ara el atip grupluyor ama ben yine devam ediyorum alip bi kenara koymaya .
Kadin olmak ve kadin oldugumuz icin vakitsiz olmak dii mi bu sorunun cevabi :)
Hasene

Axius dedi ki...

Geçen seneki yılbaşı ağacının süsleri salonda kutuda duruyor...1.5 sene önce kalkıştığım tamirat sonrası ustanın bizi satması ve sonrasında yorgun düşmem sonucu yaptıramadığım banyo dolabının lavabosu paketiyle banyoda, duşakabinin içinde duruyor.3. sene önce aldığım koşu bantı bu tamirat sırasında oradan oraya taşınmaktan bozulduğu için öylece duruyor..Daha ister misin? Dolapta örülmeyi bekleyen bir ton yün,yarım bırakılmış örgüler duruyor.Allahtan, üst-başı sık sık elden geçiriyorum da ev depo ev olmuyor ama apartmanın alt katında bir depo dolusu eşyamız var ki hiç sorma...110 voltla çalışan 2 mikrodalga fırın, 1 müzik setinden tut da araba lastiğine kadar her birşey ayıklanmayı bekliyor...Ah ah.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Burada tabii ki :) Fotoğraflanıp yorumlanmak için aylar öncesinden alınmış, poşetinden bile çıkarılmamış makyaj malzemeleri, aksesuarlar, light box, şarj edilmemiş yeni alınmış piller.. Hepsi blogla ilgili fotoğrafları hazırladığım masamın üstünde bekliyor, beklerken de genişliyor :P üfff neden böyleyim ben :(

Selen dedi ki...

Oh bende bi ben böyleyim sanıyordum. Ne yalan söyleyeyim çok mutlu oldum bu postu ve de yorumları okuyunca. :)

OiP dedi ki...

Demek oluyor ki pasakli(!) okuyucularımın sayısı 26!! Digerlerine aferin, büyük cogunluk jilet gibi çıktı! Ben de sizdenim bu arada ha:D))
@axiyus ilahımsın bebeyim!!! :))

keyf_i sibel dedi ki...

bende buradayım.ama daha ne kadar burda olurum bilmem.düzen hastası koca kutularla beni üst üste koyup dağıtacak bu gidişte....

Adsız dedi ki...

Annemle şimdi veli toplantısı için onun okuluna geldim :D Okulun pc'sinden google a Oip yazdım şu çıktı ''' Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı'nın isteğiyle Türk Telekom A.Ş. tarafından kapatılmıştır''' Kafasında binbiiiir tilki dönen birine yapmayacaktınız bunu dedim ve sana daha öncede demiştim ya google a oip yazınca original italian pizza çıkıyor diye :D Bende original italian pizza yazdım kısaltma olarak 2 oip vardı ve senin bloğuna girdim :D Anladınmı ? Bende anlamadım nasıl oldu ama geldim işte bloğuna yine :D Kim olduğumu yazmıyorum sen beni bilirsin :DD

vintage peony dedi ki...

Tembellik süper bişi :)

Damla dedi ki...

Karantina diyoruz biz ona, biraz beklesin bakalım, belki mikropludur?