Sayfalar

30 Kasım 2010 Salı

Nerdesiniz??

şhh, kime diyorum!!
alloo!!
bi ses verin hele :))

37 yorum:

Parpali dedi ki...

Evet :)

anne kaleminden dedi ki...

burada !

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

ses 1-2 !! utanıyorum ama gercek, ustelik kolonyanın eldeki mikropları oldurmeye degil dagıtmaya yarayan birsey oldugunu bilmeme ragmen.

bknz. http://www.evyap.com.tr/tr/urunler/kolonya/pratik.asp

Aslı dedi ki...

BEn de buradayım =))

vintage peony dedi ki...

Ses- Bir ki
buradayız buyur canım :)

NzN dedi ki...

bak torpido, direksiyon falan değil de illa ki masayı silerim :)

sonuçta ağaç kesiliyor bunlar için değerlendirmek lazım....

ayseli dedi ki...

burdayım burdayım
valla ben de siliyorum hızımı alamayıp ayakkabılarımı da silmişliğim vardır

cenebaz dedi ki...

Ben değil ama kocam burda:)))O tek mendille neredeyse arabanın tümünü siler:))

es dedi ki...

yine burdayız, tespitlerine hastayızz..
oipp oippp oippp :D
alkış alkış zıp zıp :D

PINAR dedi ki...

Ben de torpidoyla filan kalmayip illaki ustune bi de ayakkabilarimi silerim..NzN'nin dedigi gibi agac kesiliyor degerlendirmek lazim...

zeynep dedi ki...

Olmaz her tarafını kullanmamız lazım dimi:) bende evde çöpü falan silerim:pPp

aysema dedi ki...

Ben de çok yönlü değerlendirenlerdenim.

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Annem yapmasa bile o an yanımdaysam ben yaparım en sonda ayakkabımın yanlarını silerim.Tek elini sil at olmaz.İyceeene kuruyana dek kullanmak gerek.

Seden dedi ki...

+1

ZarpandiT dedi ki...

hahahahaha :D babamı ekliyorum ben buraya :D hayır neredeyse arabayı o bezle silecek!

cancan dedi ki...

torpido fln geçtim laptop parlatmışlığım var sen ne diyon oip:P

OiP dedi ki...

Telsiz telefon, TV kumandası, klavye de parlatirim :)) ayakkabı hiç aklıma gelmemişti;)

ES,
reverannsss!!! :) teşekkürler !!

Anne dedi ki...

bir kere dikiz aynasını bile sildim.. sonra kendime geldim ..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kesinlikle doğru bir tespit:) ama herkesin hem fikir olması, normal bir davranışı olduğunugösteriyor sanki :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kesinlikle doğru bir tespit:) ama herkesin hem fikir olması, normal bir davranışı olduğunugösteriyor sanki :)

Adsız dedi ki...

ben de
züleyha

Ayşe dedi ki...

ben de ben de.

Selen dedi ki...

Ofiste telefon, bilgisayar, hesap makinesi, masanin ustu mutlaka elden gecer. Disarida cantamin alti ve ayakkabim (beyaz spor ayakkabilarin lastik kismini daha guzel temizleyen birsey yok)

Axius dedi ki...

Burada!!

Deli Anne dedi ki...

N'oluyor yahu! burdayım ayol!

Burcu dedi ki...

ama efendim ellimden sonra klavyemi silmezsem işim yarım kalır :))

thalassapolis dedi ki...

aynen ben

Adsız dedi ki...

kocam burada. elini, yüzünü, boynunu özenle sildikten sonra arabanın sürücü koltuğundan yetişebildiği heryeri aynı mendille siler. canım benim :)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

HAHAAAA!!! süper OİP!!! sabah daha aklıma geldi birini gördüm köprüde dip kıyı temizliğe girmişti - camın kenarındaydı en son:))) O kadar çok ki....

es dedi ki...

ayakkabı yanlarını silmek bende de var :D hatta bazen eğer elimde yağ vs yoksa, laptobun klavyesini silmişliğimde vardır:)

ganfi dedi ki...

koptum :)bende mendilin kuruyana kadar canını çıkaranlardanım!!

OiP dedi ki...

20'ye 20 bi ıslak mendilin yaşamımızı bi anlık da olsa ele geçirmesine tanık olduk böylece:)) herkese teşekkürler, komik olmuş burası valla:))

Adsız dedi ki...

Burdayiiiiiiiz:) Bi de elini antibakteriyal siviyla temizledikten sonra direksiyonu oksayanlardaniz:) SUMEYYE

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Bır de hızını alamayıp bır tane daha ve bır tane daha cıkarıp soooyle cocugun ayaklarını dayadıgı yerlerde sılındı mı ıc temızlık tamamdır!

sedaca dedi ki...

benden başka ayakkabılarını silen varmış, rahatladım :))

dial m for makeover dedi ki...

Hacıdayı Kebap'a gülmekten gözümden yaş geldi :)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ben en sonunda ayakkbımı da siliyorum öyle azami kullanışlı oluyor:)