Sayfalar

20 Kasım 2010 Cumartesi

Sanata Giriş

Sanatla ilgilenmeye başlayan delişmen bünyenin, sanat malzemeleri satan bir dükkana uğraması pek acayip oluyor.
İçerideki o envai çeşit renkli kalemi, boyayı tek tek incelemeye, kurcalamaya başlayan bu toy sanat cücesi, stantların önüne bırakılmış küçük deneme kağıtlarına üşenmeden bir bir çizik atıyor.

Ne işe yaradığını zerre anlamadığı gayet düz gibi kalemlerin, bir servet değerinde olmasına çok şaşırıyor.(pek cahil, bilmiyor ablası) Daha çok, bilindik ve hesaplı gibi olanları beğenip satın alıyor.

Bunları tek tek kalemliğine yerleştirip, sevip okşuyor. Artık sanat işlerine girmeye hazır!
İki kalemi ve bir masası var diye öyle mutlu ki. Evine kurduğu kaçak çizim imalathanesinde başlıyor çizmeye (dilinin ucu hafif dışarda olarak).

Çok yakında: Tam gaz kış masalı çizen toy sanatsever, kardan adamıyla dünyayı ele geçirebilecek mi?? Kar yağmadan bu çizimler bitecek mi?? Sabahlara kadar çizmek de neyin nesi?? Peki uykusuz bırakan bu şiddetli aşk karşılıklı mı? Hepsi ve daha fazlası bu blogda:))

21 yorum:

Sittirella dedi ki...

Ayayay :)
Geliyor kardankelebekler! :)
Sanat cücesini sevsinler.
Sevgiler OİP'im!

stickman dedi ki...

kendimi, güzel sanatlar fakültesi-grafik bölümü öğrencisi gibi hissettiğim günleri hatırladım :)

ben de kardan adamlı bişiler çizmiştim bak :) sabırsızlıkla bekliyom senin kış masalını. şu ufak kareden de çok nefis bişi olacağı anlaşılıyo.

OiP dedi ki...

SİTTİRELLA,
şu işler bitsin senin için kardan kelebek çizicem bekle!!:))
sevgiler benden de:))

STİCKMAN,
evet evet aynı pozlar, aynı tripler:)) öyküyü sonra okuycam, zira çizim yetiştiriyorum (a-aa havalara bak sen)
:)) teşekkürler güzel yorumlarına

Deli Anne dedi ki...

Ahahha.. bende de o kalemleri sevip okşama eylemi vardır.. ve genelde o aşamada kalır.. ondan sonra çoluk çocuğun maymunu olur o güzelim kalemler..

esraozlem dedi ki...

Kelimelere renk veren sanatını seviyorum oyip'im :)

anne müdürü dedi ki...

e dört gözle bekliyciiz o zaman hadi hadi hadi.. ınn-ınnnnn:)

Damla dedi ki...

Hastasıyız bu işlerin

OiP dedi ki...

DELİ ANNE,
delilik etme, harcama kalemleri, çiz, yaz gönlünce:)

ESRA ÖZLEM,
sanata yol veren kelimelerini severim esram özlemim;))

ANNE MÜDÜRÜ,
çok yakında, bakkallarda, marketlerde:))

DAMLA,
:D)) hahah!! eyvallah yiğenim:))

ElfAna dedi ki...

Askimiz karsilikli tabii!

betül dedi ki...

dünyayi bilemem ama benim kalbimi ele gecirdi:)

banu dedi ki...

OIP'cim inan neredeyse senin kadar heyecanlıyız. merakla bekliyoruz.

hande ne yapıyor? dedi ki...

Bi keresinde bi 4. sınıf kitabı için bi etkinlik resmi çizmiştim:D kocaman bi fabrikaydı kelime fabrikası:D Herkesler pek sevmişti:D acemiyim ben de ama:D öyle bi iddiam yok:D o çizimden sonra ben, normal 6 li keçeli kalem setinin siyahını delice sakınmaya ve okşamaya başlamıştım:D çok istiyorum çizmek ama pek vakit kalmıyor:) kış masallarını sabırsızlıkla bekliyorum:) sevgiler:)

Benden Bizden dedi ki...

hadi bakalim bekliyoruz heyecanla oipcim :) senin heyecanini ve mutlulugunu paylasmak cok hos!

ÇiLeK dedi ki...

Daha elime ilk kalemi aldığım 5-6 yaşından bu yana çizerek bir şeyler anlatmayı çok sevdim.Çizmek galiba böylesi bir tutku hala çok çizerim bütün çalışmalarımda önce çizim yaparak aklımdakileri kağıda aktarırım sonra uygular ve fotograflarım.
Güzel çalışmalarını merakla bekleyeceğim.

OiP dedi ki...

ELFANA,
:)) heheh! şahane!!

BETÜL,
işte benim dediğim dünya da orası zaten:))

BANU,
ne güzel böyle heyecanıma ortak olmanız:))

HANDE,
siyah keçeli kalem herşeyin özeti, bam teli:)) çizim yapacak bol zaman diliyorum tüm yeteneklilere:)

BENDEN BİZDEN,
ben çok kıpırdak olduğum için dayanamayıp yazıyorum zaten. sizin de ortak olmanız çok mutlu ediyor beni:))

ÇİLEK,
ne güzel:)) ben de çok küçükten beri çizerim. ama böyle iş edinip, bir eser falan yapıp beğeniye sunmak çok ayrı bişeymiş. acayip heyecanlı. sevgiler

A-H dedi ki...

yine cilgin ve guzel birseyler geliyor gibi geldi bana :)

k.i.s.d. dedi ki...

Heyecanla bekliyorum !! :) :)

kara kitap dedi ki...

ben de çiziyorum bir armut çizmeye başladım,önümdeki evrakların üzerinde bazen kocaman gülen,bazen şaşıran bir armut var.bilançoların üzerine çizdiğim kalpler ve kelebeklere armut eklendi.yakında müdürüm bu ne diyecek?öfff alıp başımı gidesim var.çalışamıyorum oip.senin ff'deki şarkıda motive edemedi beni.sen işe nasıl konsantre oluyorsun.ben sanat notlarında bir öykü yazdım heyecandan.iki gündür çalışamıyorum.

OiP dedi ki...

A-H,
çılgın mı bilmem ama çok farklı olacağını söyleyebilirim:))

KİSD,
:)) ben de

KARA KİTAP,
:)) armut güzelmiş:)) ben de her daim nota, rapora, kenara köşeye karalarım.
ben alıştım artık böyle çoktan seçmeli işlere, civa gibi nereye gitsem oraya uyuyorum anında:))

Meral Erdoğan dedi ki...

harikasin oip'im... cok ozlemisim!

OiP dedi ki...

Teşekkürler Meralcim,
biz de çok özledik seni:))