Sayfalar

17 Kasım 2010 Çarşamba

Sevgili Güzin Apla

Sevgili Güzin Apla,
Ahh ahhh! Derdim çok büyük inan.. Ne yapsam ne etsem bir türlü gırtlağıma sahip olamıyorum. Öyle ki, iki haftada 4 kilo almışım (yuh!). Su içsem yarıyo be aplacım (yalanımı yiyim).

Bunun sebebi nedir bilemiyorum ama yedikçe yiyesim geliyor, çok fenayım.. Bu tatilde kebapları, köfteleri (ekmek arası), şıraları, sufleleri, tatlıları falan gözümü kırpmadan yuttum, hamuduyla götürdüm ama hiç vicdanım sızlamadı, hiç elim titremedi be aplam...

Off of. Resmen kutukafaya dönüştüm (kim lanetledi layn beni??) Böyle dümdüz kutu gibi, küt gibi bişeye benzedim yeminle...

Tam dört hafta sonra önemli bir davete katılıcam, bu sürede tam 5 kilo vermem lazım... Ne yapmam lazım bilemiyorum. Lütfen yardım et bana. Ühü hüüü:((

26 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

biz de bugün ailecek biraraya geldik , mercimekli köfteler, ıspanaklı börekler derken bir baktım rejim deve olmuş ühühühü

OiP dedi ki...

Ahh ah!! Ben de pimi mercimekli köfteyle çektim. Kendi ellerimle yaptım üztelik. Kamikazeyim resmen:((

Ayşegül dedi ki...

Sorma, biz de aynı dertten muzdaribiz. Bu soruna Güzin Abla çare bulur mu bilinmez ama, şu boğaz denen şeyi azcık tutmak şart! (bkz. az önce 2 dilim baklavaya kaydım)

Leylak Dalı dedi ki...

Benim yaptığımı yap OYİP'cim, "Mevsimlerden Roma" bloguna sız ve Mehtap Hanım'ın sihirli diyetini uygula, 4 haftada iki kilo vermezsen senin yerine ben vereyim o kiloları razıyım. Gördüğün gibi kendim için birşey istiyorsam namerdim:))

OiP dedi ki...

AYŞEGÜL,
ayyygh deme... ben bu akşam tatlı yemedim. altın vuruşu pizzayla yaptım ama:((

NURŞEN,
hemen koşup bakayım:)) teşekkürler

nehirineylemleri dedi ki...

Sevgili kızım:)
Üzülme, ümidini yitirme!
4 haftada 5 kilo hiç zor değil inan! Bir gün mutlaka kilocuklarını vereceksindir sevgili çoccuğum:)

Deli Anne dedi ki...

benim tam 20 kilo vermem lazım Güzin apla, hatta kimbilir daha bile fazladır da artık bakmıyorum sayısına.. Seninkini tükürsen gider be ya..

poh poh perisi... dedi ki...

dukan diyeti:) 4 haftada 6 kilo verirsin:)

Selen dedi ki...

Yavrum, sana zayiflama kiti yaziyorum, sen nasil kullanilacagini bilirsin.. hehehe

http://olmadikislerpesinde.blogspot.com/2010/06/cekilissiz-kurasz-herkese-zayiflama.html

Red Riding Hood dedi ki...

Oip'im nasıl başarıyorsun kilo almayı?Ben gece yatmadan mantı börek baklavada yesem 1 kg alamıyorum.Lütfen sırrını yaz bekliyorum .
ps:Havalimanındayım şimdi.Az önce oturmuş senin eski anotomilerine bakarken kendimden geçmiş şekilde sırıttığmı farkettim.Yanımdaki teyzenin sesiyle kendime geldim ''internet işte böyle kendinden geçiriyor azdırıyor insanı deeeeğğlmi yuvrrum''dedi :)Ne olduğmu anlamadım .Eh oip senin eserin bunlar,cevap bekliyorum ayrıca :))

beste dedi ki...

kelin merhemi olsa basina surer. ben yediklerini okurken istahlananlar kismindayim ne biri mercimekli kofte mi dedi, gidiyorum yapmama lazim:))4 kilo bir benden demek cok kotu degilmis yani.

ZarpandiT dedi ki...

bnm ki 20kgı gecti ama bir umuttur diyip seni mehtapa ışınlıyorum :D

mevsimlerdenroma.blogspot.com

Benden Bizden dedi ki...

korse takmani oneriyorum oipcim, kisa vadeli ama kesin cozum :)
iyi bayramlar!

KonTiki dedi ki...

Merhaba Oip teyzeeeeğ

Ashleys Neverland'i blogroll'unden silip bu adresi eklermisin tekrar?Malesef orada yayımladıklarım artık daha fazla görünmüyor.Yani hiç çıkmıyor.Yeni adreste görüşmek üzere.
Eşliiiğğ

GUZIN ABLA dedi ki...

Lennn
lop lop yutarken bana mi sordun?
Yapiyonuz yapiyonuz,sonra yandim Guzin aplaaa
Apla dedigine gore Kiprisdamiydin bakem sen tatilde?
Allah bilir kumar bile oynamissindir.
Sana acilen bir seyahat daha oneriyorum
Soyle pumpkini bol olan bi yere git,sabah aksam pumkin ye,gunde iki ogun de gamze,birseycigin kalmaz !:))))

OiP dedi ki...

iki gün boş bırakıyorum atıp tutuyosunuz bakıyorum vicdansızlar:))

Nehirin Eylemleri,
vallaha mı apla??:))

DELİ ANNE,
:D)) hahaha!!! süper yorum:))

POH POH,
vayy!!??!! şukela, bakayım ona da!

SELEN,
seni intikam meleği seni:)) imamın dediğini yap, yaptığını yapma demişler;))

RRH,
ya sen de böyle diyip diyip adamın moralini bozuyorsun valla. ikimizin metabolizmasından kokteyl yapalım. süper olur yeminle:)) "teyzeye bak hele" demeden duramayacağım:))

BESTE,
olsa da yesek:) ben adam olmam demiş miydim?? :D))

ZARPANDİT,
:)) teşekkürler

BENDEN BİZDEN,
korse beni bozar malesef :(( alerjim var o tip sıkan şeylere, lastiklere falan:((

KONTİKİ,
hayırlı olsun:)) ilk fırsatta ayarlarım eşlicim:))

GÜZİN APLA,
ben seni bi yerden andıragandi:))
sen gel önce e mi??:))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

OİP kendi kendine "kadınların kapusları"na ekleme yaptın bir de çizittirseydin ya ik ihafta 4 kilo denklemini! bu denklem çok bilinmeyenli arada hormonların seyri var, göze giren dev tatlılar var, nerden çıkacağı belli olmayan ekmek bandırılası reklamlar var! Var da var... zor OİP gırtlak tutmak zor! en iyisi koşarken ye...

ilkay dedi ki...

Dukan diyeti evladım...
Ben sölemesi ayıp 4 haftada 9 kiloyu kenara bırakmış kadınım bugüne bugün akıl alası değil. İlk 5 günde zati bırakıyorsun 4 kiloyu anlamadan...
Bu nasıl bir diyet yahu sorarım size?
Bütün kitapçılarda ısrarla iste evladım.
Güzib aplan.
:)

OiP dedi ki...

SSK,
hahahh!! süpper tavsiye, "koşarak yiycem"

İLKAY,
senin gazınla hemen sipariş ettim kitabı :)) aferin otur 10!

OiP dedi ki...

GÜZİNLER!!!
yorumlarınıza teşekkür ederim:)) kararımı Dukan Diyeti'nden yana kullanıyorum. Kitabı sipariş ettim. 3 günde gelecekmiş. Bu 3 gün daha yiyebilirim demek:)) (zalım gülüşü)
bakın şu kitap>> http://www.idefix.com/kitap/dukan-diyeti-pierre-dukan/tanim.asp?sid=HKBULA37RD0DURA5YPVQ

kara kitap dedi ki...

ben de aldım o kitabı,yaklaşık bir aydır kütüphanede bekliyor.bir okusam başlayacağım,ama henüz kitabı bile okuyamadım,değil ki diyete başlamak.mevsimlerden roma'nın programı da bayramla birlikte kordon'da içilen biralar,rakılar,yenilen midyelerle yalan oldu.neyse hadi dukan'a başlayalım hadi hop bir ki...

OiP dedi ki...

KARACIM,
senin geçinmeye gönlün yok anam:)) ben hiç olmazsa arada veriyorum falan:D)) hadi birlikte başlayalım valla?? yazalım hatta??

Sütüme Sarelleme Karışma!! dedi ki...

öncesi - sonrası çizimleri yap OİP! sonucu merakla bekliyorum!

Ters Pabuçlar dedi ki...

her türk kadını gibi ebru şallıyla plates yapmayı denesen:)

OiP dedi ki...

SSK,
çizmiyim ama mis gibiyim:))

Ters Pabuçlar,
Nerde o pilatesçiler bi de görsek?? maşallahı var herkesin:))

Ters Pabuçlar dedi ki...

BENİM OĞLAN GEÇEN KANALIN BİRİNDE EBRU ŞALLI CIKINCA BAK ANNE PÜF PÜF
DEDİ.AL NEFES VER NEFES MUHABBETİ VARYA SÜREKLİ PÜF PÜF
BENİM 2 YAŞINDAKİ KUZUM BİLE TANIMIŞ BU SPORU VE ÜSTADINI:p