Sayfalar

12 Kasım 2010 Cuma

Sosyal Medya Manzaraları - 4

8 yorum:

HaNdE... dedi ki...

delisin bibişim :):)

Judy Abbott dedi ki...

bebeyim çok şeker olmuş bu çizim de. ben gerçek hayatta bloguma yaza yaza kanka olduğum 3 arkadaşımla tanıştım, sesimiz incelmedi, pek heyecanlandık, kırk yıllık dost gibi olduk . bence mucize gibi birşey, yazıp çizdiğin birşeylerden yola çıkıp gerçek arkadaşlar edinmek:)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

kıkırdıyorum ofis ortasında! ÇOK YAŞA OİP ÇOK! salon kadını, ofis insanı çizgimden çıkarttın Oip beni bir anda:) düşündüm de halimi EVET ya da "ivit bnde ssyl mdya insaniym:)" HAHA!!!

OiP dedi ki...

HANDE,
haha öyleyim bibişim :))

JUDY,
öyle öyle bebeyi,
ama ben bi tuhaf oluyorum neyleyim:))

SSK,
:D)) hahaa!! sen de çok yaşa. negzel yazmışsın ööle sosyal sosyal:))

Pino dedi ki...

hi hii:)
buluşursak bana pino diyebilirsin oyipimm:D

Anne Café dedi ki...

nihohaa:) çok güzel tespit!

Red Riding Hood dedi ki...

Nerelerdesin Oipcan? Nasılsın sesin soluğun cıkmıyor merak ettik?

OiP dedi ki...

PİNO,
Pino derim zaten:)) Bana OİP diyorlar, bayılıyorum:))

HİLAL,
teşşkürler bebeyim:))

RRH,
burlardayım, tatildeyim üstünüze afiyet:))