Sayfalar

1 Kasım 2010 Pazartesi

Top 5

Ortalıkta bir mim dolaşıyordu ya hani geçen haftalarda. Hani şu blogun "en fazla tıklanan yazıları" hakkındaki.
Birkaç kanaldan beni de buldu bu. Merak ettim baktım ne yalan söyliyeyim.
Ne kadar olmadık iş varsa, peşinde koştuğum da belli oldu böylece:))
Ammannn, amacım da bu zaten: Burası benim hayal alanım, kafamı boşaltma, dağıtma yerim, arka bahçem:))

1. Bir Blogger'ın Anatomisi
    Evvet bir numarada BBA serisinin linkini görüyoruz.
    Bileğinin hakkıyla yerleşiyor listenin başına.

2. Haber Analiz - Gözümüz Aydın Doğurdu
    Siz de az değilsiniz ha! Tıkı tıkı tıklamışsınız bu dedikoduları:))

3. Bir Blogger'ın Anatomisi - 22
    Heheyt! Selam olsun tüm sevenlerime...
    Beni kırmayıp selam çakanlara selam olsun!!

4. Şşşt Kutukafa Blogır Tişörtleri Hediye Ediyorum
    ......buna yorum yapmaya varmıyor elim.....

5. Haber Analiz - Pilates Patiği
    Ben ne diyim size... yok yok, bu komik lafları edip,
    bizi böyle konuşturanlara:))

9 yorum:

Sittirella dedi ki...

Aneaaam, nasıl da kaçırdıklarım kalmış arada :)
Bakmak lazım hemencecik, sağol hatırlatmana OİP'cim :)
Hehe ve de hehehe :)))

Sittirella dedi ki...

Hakikaten boğazıma yumruk gibi oturdu :/
Yorum yapmaya derman kalmadı.
Hayat ne garip değil mi OİP?
Kocaman gülümsemelerle yürek acıları yanyana...
İyi geceler OİP.

OiP dedi ki...

Üzüntüler uzak olsun hep.. İyi geceler sana da Ella...

zeynep dedi ki...

Hahaa top 5 i nasıl görmemişimm bennn yaww,plates antr. yapan biri olarak kesin izlemem lazım bu hatunu;P Yeni terimler öğrenicez sayesinde....Heheheh

inte dedi ki...

bugün eskilere baktım yine..eski yazılarına falan..bi zamanlar mim vardı..bitmiştir herhalde demiştim ama malesef devam ediyormuş ya :)) ama onca zaman geçti nasıl unutulmaz :))

OiP dedi ki...

ZEYNEP,
pilates hocasısın ve bunları bilmiyorsun :o çok eksik kalmışsın çook... huh hüh füff nefes al nefes ver:))

İNTE,
:)) büyümüş müyüm peki??
mim işi bi garip intecim. tam azalarak bitme noktasına gelmişti ki yeniden hortladı. eskiden pek havalı bişeydi mimlenmek, şimdi köşe bucak kaçıyorum ben:))

zeynep dedi ki...

:))Ohoo canım benim işi bunlardan öğrenceksen okulu neden okuduk senelerceee ;))))))dimi yaa..

OiP dedi ki...

:D))) bu sorduğun kozmik sır gibi bişey.. biz de çözemedik hala, ama üzerinde çalışıyoruz:))

Leylak Dalı dedi ki...

http://leylakdali.blogspot.com/2010/11/gunun-fantezisi.html

Şu linke bir göz atıver OYİP'cim...

Korkma, ödül değil:)))