Sayfalar

29 Kasım 2010 Pazartesi

Valla suç bende değil!!

Yok yok resmen evren sınıyor beni. "Dünya üzerinde zibilyon tane insan varken neden ben?" diye sormak istiyorum kendisine.

"Dört haftada üç-beş kilo fazladan kurtulmam lazım" (göbek içe çekmekle kaybolmuyorun kibarcası) dediğim günden beri hergün önüme sultan sofrası kurduruyor şerefsiz.

Yok test yemekleri, yok çikolata tadımları falan (kutudakilerin hepsini yemeden anlayamıyorum n'apıyım), bitmedi bana oynadığı oyunlar. Test yemeği dediğim de öyle iki çatallık bişey değil, yok kruditeler, yok soğuk-sıcak kanepeler, yok ara sıcak, ana yemek, tatlı (çeşitleri)!! Yuh demek istiyorum sana evren. Dur ama dur sen! Çok kötü kalbini kırıcam senin, kolla kendini.
Evrene gol atmak amacıyla aldığım çok garantili (iki haftada 4 kilo!) diyet kitabının tuğla kalınlığında çıkmasına ne demeli? Kitap geldi bi baktım, yuh(!) dedim. Ben bunu okuyana kadar (günde iki sayfadan hesaplayın artık) geçer biter dört hafta.

Ah be Dukan abi, diyet dediğin liste olur, ince fasikül olur, sen oturup dünya diyet tarihini yazmışsın. Düşünün ki obez dünyanın derdi, hikayesi anlat anlat bitmez... Ne yaptın sen baba ya... Ühüh ühüü....
Evrenle işbirliği yapan eşe dosta ise söyleyecek laf bulamıyorum zaten. Son iki hafta sonunda, hem Cumartesi hem Pazar (çarpan etkisi) mükellef sofralarla aklımı, midemi çelen gereksiz becerikli arkadaşlar!! Yeni alacağım elbisenin (L) faturasını aranızda paylaşırsınız artık!

İmza: Boğazını tutmayı beceremeyip, pizzayla tabağı sıyıran, üstüne utanmayıp sağa sola b*k atan başarız diyetotör OYİP

15 yorum:

İlknur dedi ki...

Klube hos geldin OIP

Leylak Dalı dedi ki...

Lay lay lom:)
Senin yerine 4 kiloyu ben vermiş bulunuyorum OYİP cim, hemi de 18 günde, size Mehtap Hanımın yollarını göstermiştik, Dukan dükkanına gideceğinize Roma'ya doğru bir uzanın:))
Velakin bu yimekleri taam ederken size Allahtan başka kimse yardımcı olamaz zayıflama konusunda, onun da Kızıldenizin ikiye ayrılmasından sonra yeni bir mucize gerçekleştirmesi gerekebilir. Neyse bir de bu haftayı deneyin, ayrıca large beden güzeldir, latiftir, şıktır. XL ye kadar yolu var. Hem ne demişler, pantolonu gösteren ütü, kadını gösteren g...
:))))

KUZUNUNANNESİ (@NURTURİA) dedi ki...

ÜHÜ ÜHÜ ÜHÜÜÜÜÜÜ

BENDE DİYETE BASLADIM SEVGİLİ OİP

AMA MALESEF 3 GUN DAYANABİLDİM.. ZİRA BU 3 GUNDE 2 KİLO VERDİM VE SONRAKİ 3 GUNDE GERİ ALDIM..

SEVGİLİ(!) DİYETİSYENİMİN İLK HAFTA İÇİN VERMİŞ OLDUGUNU DENEME(!) DİYET LİSTESİ BENİ Bİ HAYLİ YORDU VE MUTSUZ ETTİ AÇIKÇASI.. BU HAFTA DA DENEYECEGİM BU DİYETİSYENİ, HOŞUMA GİTMEZSE BASKA DALLARA KONMAK NİYETİNDEYİM.. 2011 YAZI GELMEDEN ACİL 20 KİLO VERMEM LAZIM :S

MÜKELLEF SOFRA MUHALEFETİNE GELİNCE, BENDE AYNI SEYLERİ YASAMAKTAYIM MALESEF :((((( SEHİR DISINDAN GELEN COK SEVDİGİMİZ AİLE YAKINLARINA MÜKELLEF SOFRALAR HAZIRLANMASI OLMAZSA OLMAZDIR DOGAL OLARAK, VE BU SOFRALARIN BENİM DİYETİMİN İLK HAFTASINA DENK GELMESİ TESADÜF MÜ, HAYATIN CİLVESİ Mİ, YOKSA YÜCE MEVLAMIN SINAMASI MI SİZ KARAR VERİN :)))

Ayşegül dedi ki...

Hahaha tam "ben de aynı dertten muzdaripim" diye başlayan bi yorum yazıyım istedim ki bi baktım yazılan yorumlara, herkes kilodan şikayetçi. Leylak Dalı'nın yorumu ise adeta hevesleri lime lime ediyor :)
Ama hayır! başarıcaazzz sevgili OİP!

OiP dedi ki...

İLKNUR,
hehe ben kurucu başkanım o klüpte:)))

NURŞEN,
baltalı ilah mısın mübarek:)) bak ma sen, benim geçinmeye gönlüm yok da ondan bahaneler;))

KUZUNUN ANNESİ,
allah kurtarsın kardeş:)) 20 kilo ne ki, verirsin yaza kadar ;))

AYŞEGÜL,
başarıcaz başarıcaz da az önce bi kutu tadımlık çikolata kaplı lokum gelmese daha garantiydi başarmam???

Seden dedi ki...

bende mevsimlerden roma diyorum
katılmadan çaktırmadan katıldım
ayda 5 kilo gitti
kışa hazırım :)
tavsiye ederim

KUZUNANNESİ (@nurturia) dedi ki...

mevsimlerden roma derken????

jetonum biraz köşeli de:)

benim gibi anlamayanlar için açıklayabilir misiniz:)

İSİM: çaresizlikten her yolu denemeye hazır obez kişi:))

Seden dedi ki...

http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/

7 kasım tarihli posttan itibaren listeler var

ciddi efektif

KUZUNUNANNESİ(@nurturia) dedi ki...

TEŞEKKÜRLER:)))

kara kitap dedi ki...

dünyayla güreşen kutukafa aynı ben.çoğu zaman kendimi bu durumda hissediyorum.dünya beni alıp alıp yere çarpıyor.

ben de o geçinmeye gönlü olmayanlardanım.bir zayıflama geni bulunmasını ve vücuduma enjekte edilmesini bekliyorum.

dukan diyeti kitabı gerçekten niye tuğla kalınlığında??? kitabı yemek isteyenler ısıramasın diye mi?

Adsız dedi ki...

bu ara bebek emzirdiğim için kilolarla pek ilgilenmiyorum. mesela bu hafta sonu 1 kilo baklava bitirdim:) benim sana diyeceklerim var:
mükemmel bir karikatüristsin. bi kere çizimler şahane, yani anlatmak istediğin şeyi öyle bi veriyosun ki, anladın işte. ayrıca çok zeki ve komiksin. yıllardır çoğu karikatür dergisini takip eden biri olarak , inan güldüğüm birkaç sanatçıdan birisin. iyisin işte nasıl anlatim. sevgiler
züleyha
not: pizzayla tabak sıyırma olayı tammış yani:)

OiP dedi ki...

SEDEN,
üşenmeyip denesem ben de iyi olacak sanırım:)) bu kadar methedildiğine göre iyi demek tavsiyeler:))

KARA KİTAP,
bırak dünyayla güleşmeyi sende:)) ya da Rocky Balboa stili takıl! Dukan'ı alma sebebim kalıcı iyi beslenme alışkanlığını öğrenmekti. Okuycam ama çok mantıklı geldi ban:)) ya da sen oku bana anlat?? :DD))))

ZÜLEYHA,
ne diyosun!?! :) ağzım kulaklarımda başladım güne sayende. çok teşekkürler güzel yorumlarına, acayip mutlu oldum böyle düşünmene, pek gurulandım, pek şımardım:))
sevgiler

kuzununannesi(@nurturia) dedi ki...

tevazuya gerek yok oip:)

hatta şöyle diyeyim kısaca:

Züleyha+11111111111111111111...........(sonsuz):)))

en sıkıntılı zamanlarımda bile beni kahkaya boğan bir çizersin:)

teşekkürler sana, iyi ki tanıdım seni:)

beste dedi ki...

yilanin basini kuccuken ez bak benden soylemesi:)

Axius dedi ki...

OIP'cim sen ne iş yapıyorsun ki kuzum? Daha doğrusu geçici bir durum mu bu tat bakmalar?Geçiciyse, o zaman kilo alışları da geçici olur. Yok senin işin buysa o zaman yeme güzel kardeşim.Mesleki deformasyona uğrarsın...Ayrıca çizimlerde popoyu büyük yap dediysek gerçek hayatta da büyütmene gerek yok be OIP'cim:))