Sayfalar

12 Kasım 2010 Cuma

Yıldızlar açı yaptı (sanırsam)

Bugünlerde sanki hayatıma, aklıma sihirli bir değnek değdi. Yıldızlar mı açı yaptı (gazete burç köşelerinden edinilen sığ bilgilerin elverdiği düzeyde astroloji yorumu), birilerinin hayır duasını mı aldım bilmem.

Bugün, uzun zamandır uğraştığım, çok inandığım bir projeyi onaylattım. Nasıl diyeyim, çok farklı ve yenilikçi bir iş, müthiş heyecanlıyım, acayip hevesliyim. Bu iş için bir sürü akıllı insanla çalışacağım, oturup akıl yarıştıracağız. Yaratıcı insanları seviyorum. Akıllı ve cesur insanları da.

Diğer taraftan bi bunun kadar heyecanlı bir işin daha içindeyim ki, o da yukarıdaki hikayeden aşağı kalmaz:)) Çok yakında çıkacak kokusu ya hadi hayırlısı!

Bugün masamı aldık İkeya'dan. Akşam akşam baba-oğul bir olup kurdular üşenmeden. Pek güzel oldu görseniz. Düz beyaz bir masa aslına bakarsanız, onu güzel yapan verdiği ümitler, vaadettiği hayaller belki de... Yarından tezi yok tünerim başına.

*Yıldızların açı işine takıldım bak şimdi. Neyse ki önümüz Aralık. Gazeteler tam sayfa "burcunuz ve siz" yazı dizileri yayınlar durur. Okur öğrenirim artık:))*

12 yorum:

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

2 güzel haberi de merakla bekliyoruz.
2011 OİP'in yılı olsun:)

OiP dedi ki...

Sagol KCK:))
hem OYİP halimle hem de normal insan halimle, iki koldan pek güzel isler pesinde kosturuyorum!

Sittirella dedi ki...

Yıldızlar açı yapmışmış, akıllılar akıl yarıştıracakmışmış, güzel planlar projeler varmışmış...
Hiç demiyo ki ''gel sittirella, iki projenin ucundan sen de tut''
Cık,cık ve de cık.
Esefle kınıyorum seni İkeya masalı Oyip :)
(Tam burada kollarını kavuşturmuş, suratı asık, trip yapan bir sittirellakutukafası düşün, Hıh! yapıyor sana)

OiP dedi ki...

Hahaha gel gel valla bayılırım:) Ben de proje hiç bitmez Sittirelyam. Öptüm yanağından o tribal sittirellakutukafayı

kara kitap dedi ki...

yaşama yaydığın pozitif enerjinin yansımaları bunlar.hayat gerçekten ayna gibi.sen bizlere mutluluk veriyorsun ve mutluluk alıyorsun.

seni seviyorum. :))

nalan dedi ki...

ben de parmaklarımı çapraz yaptım o zaman, daha iyi açı yapsın yıldızlar.

Yazmak iyidir... dedi ki...

Hangi burçsunkine OIPP?? Bende de aynı durum var, pıtır pıtır işler çözülüyor

OiP dedi ki...

KARACIM,
öyle birşey var mıdır gerçekten ?? artsın hiç bitmesin öyleyse:)) sağol ve sevgiler. çok kocaman kucaklarım seni:))

NALAN,
yapsın yapsın, hepimize değsin o ışıltı:))

YAZMAK İYİDİR,
anlar mısın sen?? Oğlak'ım ben hem de enn koyusundan:))

Calanon dedi ki...

Yildizlari bilmem ama sen parliyorsun sekerim. :)

Sittirella dedi ki...

Şimdi böyle hemen yelkenler suya inmiş sittirellakutukafa düşün...
Ağzı ensesinde fiyonk, gönlü alınmış, unutmuş afra tafrayı :)
yanaklar hafif pembe, eteklerinin ucundan tutmuş, bir sağa bir sola sallanıyor, az mahçup :)
Heh bi'de onu öp şimdi.
Gelicem OYİP'cim gelicem :)
Denizde kum bende proje ama bi' gelebilsem.
Böyle bilmemkaç bin kilometre uzaktan tek başına proje yapmanın tadı olmuyo :)
Bekliyorum kardankelebekleri :)

* YeLiZ * dedi ki...

yoksa dusundugum sey mi?
Hep olmasini diledigim sey? :)

OiP dedi ki...

CALANON,
deme :)) *sevin sevin*

SİTTİRELLA,
gel gel bekliyorum. senin kutukafa halini de çizeyim bak çok tatlı tarif etmişsin:))

YELİZ,
bence düşündüğün şeyden de öte!!! çok daha yaratıcı ;))