Sayfalar

29 Aralık 2010 Çarşamba

BİR KAR MASALI çıktı!

Bir zamandır buradan, "masal geliyor, birşeyler oluyor, öyle sürpriz böyle bilmemne" diye yazıp durduğum şey işte nihayet karşınızda ! Buyrun size BİR KAR MASALI!!

Nereden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum gerçekten.
Özetle... Biz birbirini tanımayan üç blog annesi, oturduk birlikte bir masal kitabı hazırladık. Bu acayip büyülü birşey aslında. Düşünsenize hiç tanışmadan, etmeden birlikte bir işe girişmek falan... Çalışma hayatımızdan artırdığımız zamanlarda, gönüllü bir biçimde ve hem de çok çalışarak. Bu sayede tanıştık, dost olduk ne güzel:))

Kitabı nurturia'da tanıştığım sevgili  Esra Özlem yazdı, ben çizdim. Bütün bunlar olurken Özgüranne Deniz geldi ve sihirli değneği değdirdi.. Kitabı nasıl yayınlasak diye sorduğum feed'e "ben size app yaparım" dedi :) App dediği bildiğiniz iPad/iPhone uygulaması :)

Evet dostlarım kitabımız bugün e-kitap olarak yayında.
Ama asıl hikaye bundan sonra başlıyor. Aplikasyonumuz 2011 Ocak ayında aktif olacak ve iPhone/ iPad kullanıcıları ücretsiz olarak Apple Store'dan indirebilecek. Edit: çıktı çıktı!!Yani bu uygulama sayesinde gayet seslendirmeli, animasyonlu falan bir kitap bekliyor sizleri.

Ardından bu uygulamanın İngilizcesi çıkacak! Rüya gibi...

Daha da önemlisi alanında bir ilk bu. Yani biz bir ilki başardık:))
Türkçe içerikli ilk çocuk masalı uygulamasını yaptık:))

Böyleyken böyle...

Beklediğiniz gibi basılı bir kitap olmadı, bakarsınız bir gün o da olur kimbilir?

Bu kitap sizlere ve tüm minnaklara yeni yıl hediyemiz olsun.

Gelişmeleri blogdan ve kitabın fan sayfasından takip edebilirsiniz.
Bunun bir final değil bir başlangıç olduğunu bilmenizi istiyorum:)) Olmadık işler peşinde son sürat koşmaya devam edeceğim:))

Bu güzel projeyi birlikte hayata geçirdiğim dostlara, beni yüreklendiren siz sevgili okurlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

iPhone Uygulaması: BİR KAR MASALI iPhone
iPad Uygulaması: BİR KAR MASALI iPAD
Kitabın fan sayfası için: BİR KAR MASALI Facebook Fan sayfası

80 yorum:

Açalya dedi ki...

Hepinizi yürekten tebrik ederim!

battodol dedi ki...

Tek kelimeyle harikasınız,
tebrikler hepinize.
Bi koşu apple store gidiyim ben :)
Her an dursun yanımda :)

banu dedi ki...

harikasınız, ne diyebilirim ki başka :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

nasıl sevindim böyle güzel birşeye imza attığınız için
canı gönülden binlerce tebrik
kitabı hemen indiriyorum
akşamı iple çekicem
kızıma göstermek için :)
devamı gelsin tabii ;)

OiP dedi ki...

AÇALYA,
teşekkürler:))

BATTADOL,
teşekkürler
uygulama Ocak ayında çıkacak... şu anda onay sürecinde:))

BANU,
teşekkürler:))

gezenti dedi ki...

Gerçekten yürekten tebrik ederim.
Çok güzel, çok başarılı bir çalışma olmuş.
Biz bu kar tanesiyle önceden tanışmıştık zaten :))
Umarım devamını getirirsiniz.

battodol dedi ki...

ayyy ocak ayında çıkacak kısmını okudum ama çoktan beynim elime yorumu göndere tıklama komutunu iletmişti -uykudan ayılamama:))

Pino dedi ki...

Tebrik Ederim Oipcimm:D Ne güzel bir başlangıç! Çocuk kitapları dünyasına hoş geldin:D Devamını heyecanla bekliyorummm.. hepinizin ellerine sağlık:D sevgilerr :D

Selen dedi ki...

Harika olmus, az once bir solukta okudum kitabinizi :) Hepinizi tebrik ederim, uygulamayi dort gozle bekliyorum.

FADİŞ dedi ki...

Harikasınız kızlar, birlik diye buna denir, çok güzel bir çalışma olmuş ayrıca hemen kitap olarak basılmalı derim, yayınevleri uyumayın, buralarda cevherler var:)) Güzel bir yılbaşı hediyesi oldu bu:))

blogcuanne.com dedi ki...

Nefis, nefis, nefis.

Darısı devamına, basılı kitaplara.

Sevgiler...

füsfüs dedi ki...

şimdi esradan duyup inceledim ve bayıldım. basılsın da istiyorum, elinize sağlık

Pratik Anne dedi ki...

Ellerinzie saglik. Harika olmus. dort dortluk.

Burcu.. dedi ki...

Çok çok güzel muhteşemsiniz. Ellerinize sağlık. Ne güzel bir iş yaptınız siz

bokbocesii dedi ki...

Çok tebrik ediyorum ve çok gurur duyuyorum sizinle.Ben bir gun evlenip de cocugum olana kadar sadece iphone um degil kutuphanem de sizin kitaplarınızla dolsun :) Sevgiler..

kara kitap dedi ki...

salak internet bağlantısı yüzünden henüz açmayı başaramadım,ama çok güzel olduğundan eminim.ben de pino'ya katılıyorum.çocuk kitapları dünyasına hoşgeldin.bak sırf bu e-kitap için bir e-kitap okuyucu alabilirim.başarıların daim olsun arkadaşım.diğer arkadaşların da emeklerine sağlık.okuyunca tekrar yorum yazacağım.

HaNdE... dedi ki...

ayyyyy bayıldımmmmm çok çok ama çok tebrik ediyorum...harika bir başarı bu!!! bayıldım!!!!!!!

akşam olsun naz bayılacakk!!!

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Tek kelimeyle süpersiniz..Emeğinize sağlık...

Red Riding Hood dedi ki...

Yüreğinize ,ellerinize ,emeğinize sağlık.Çok muhteşem olmuş.Renkler yazılar hikaye :)
Sevgiler Oip'im.Yolun açık olsun.

Gulcin dedi ki...

Hepinizin eline saglik!
Tebrikler!
Sevgiler

saricizmeli dedi ki...

muhteşem muhteşem muhteşem.

eminim bu kitap ve dahası basılacaktır.

gurur duydum sizinle 3 başarılı kadın.

Selcen dedi ki...

süpeeer ellerinize sağlık bayıldımmmm

LaTiFe dedi ki...

muhteşem! tebrik ediyorum hepinizi. ocak ayı gelsin, hemen indireyim uygulamayı diye heyecanla bekliyorum. ozan bayılacak eminim. zaten ipad&iphone delisi, artık elinden bıraktıramayız :)

banudalgıç dedi ki...

ne harika bir iş yapmışsınız, bir kez daha hayran oldum. ellerinize sağlık

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

tebrikleeer:) bunun bir final değil harika işlerin başlangıcı olduğu besbelli. çok sevindim:)

Damla dedi ki...

Muhteşem olmuş, devamını da bekliyoruz :)

ŞuŞu dedi ki...

Oipciğim çok sevdim,çok sevindim,tebrik ederim ellerine sağlık:)

Sevgiler...

OiP dedi ki...

Oturdum ağlıyorum ekran başında:'))
sağolun varolun... nasıl guruluyum bilseniz...

aysema dedi ki...

Harikasınız... Emeği geçen üç anneyi de kutluyorum. Bu bir ilk, devam etmeli...
Yeni yıl çocuklarımız için mutluluk yılı olsun...

ELİF dedi ki...

Seni ve emegi gecen arkadaslarını yürekten kutluyorum...
Azmin zaferi bence,bıkıp usanmadan çiziyorsun ve ödülüde böyle güzel bir hediye...
Canım seni ayakta alkışlıyorum...

elif dedi ki...

çoook tebrik ediyorum sizi. harika olmuş.uzun uzun inceledim kitabınızı..emeği geçen herkesin ellerine sağlık

mynameismelis dedi ki...

Harika olmuş tek kelimeyle. Hepinizin eline, yüreğine sağlık...
Umarım bu başlangıç olur, devamı hızla gelir...
Harika, harikaaa...

aslı dedi ki...

tebrikler :)

Nihan SARI dedi ki...

Oip,
yaaa harika olmuş. kar heykeller kısmına bayıldım. sen beni gittikçe teknolojinin içine çekiyorsun. turuncuyu bol kullanmışsın. kar masalı,yani tam benlik. evet artık açıklıyorum.sihirli kar tanesi diye bir şey var. ben de bir tanesine sahibim :))))
şimdi bir çıktı alıp Emre ye okumayı çok isterdim.
öpüldün oip.
Dİğer arkadaşları da çok çok tebrik ediyorum.

beste dedi ki...

harika olmus biraz once Leonardo'ya okudum ilgiyle dinledi, sorular sordu. Benim isime cok yarayacak cok makbule gecti bu yilbasi hediyesi helal olsun sizlere:))))

Burcu Çalışkan dedi ki...

Oipim nasıl harika bir şey cikartmisiniz el birliğiyle ortaya, hayran olmamak mümkün değil :)) nice güzel başlangıçları ,heyecanları yasamanız dileğiyle...

Handan dedi ki...

Nefis olmuş :)

Adsız dedi ki...

Seni Seviyorum Oip teyze :D

Benden Bizden dedi ki...

tebrikler ve ellerinize saglik! merakla bekliyorum app i:)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bu şahane kitabın uğruna,şerefine bir de KAR yağsa ya iki damla şöyle yeniyıla girerken!! ben de uyansam emi gibi sürüklesem küpeliyi!!

Mom2Damla dedi ki...

Merhaba, gercekten super insanlarsiniz, cok guzel olmustur, emegi gecen sizleri cani gonulden tebrik ediyor ve alkisliyorum, ellerinize saglik, devamini bekliyoruz....

ayseli dedi ki...

Çok çok ama çok güzel ve başarılı bir iş.Bayıldım.Hepinizi tebrik ediyorum.Başka da bişey söyleyemiyorum.(merhaba yazan yerleri hep miriba diye okudum yaaaa.Bu oip ne yaptı bana böyle)

Deli Anne dedi ki...

Harika olmuş.. hepinizin eline sağlık.. çizimlere bayıldım ayrıca.. onca çalışma çok güzel sonç vermiş.. tebrikler

Splendor dedi ki...

minik kutu kafayla baslayan cizim hayatınızın boylesi bir yere varması inanılmaz guzel. ellerınıze saglık bayıldım bayıldım

GeCe dedi ki...

kitabı okudum sesli halini de dinlemeyi çok isterim, tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık çok ama çok güzel olmuş. Öykünün melodik bir akışı var ve resimler de harika.

Berceste dedi ki...

Daha nicelerine! Basarilariniz katlanarak artsin. Annelerin is birligi daim olsun :) Sevgiyle...

ErisFamily dedi ki...

Muhteşem, tebrikler hepinize, devamını bekleriz :)

Defne Soysal dedi ki...

Ne güzel bir ortaklık.Tebrik ediyorum sizleri.Masalda çok güzel.Çok severim bu yaşımda çocuk masallarını.Okurken de çocuk oldum.Bir sihirli hayal alemine girip dolaştım sayenizde.Devamını bekleriz ama.

k.i.s.d. dedi ki...

Cevdet o kadar beğendi ki kendi beğenimi anlatana kadar onunkini gösterebilsem keşke diye hayıflandım. Anne! Bak, bak! ağaba, yol, git falan gibi gramersiz cümleleri ve fiti fiti durmayan ayak ve elleriyle kendini ifade etti. elinize sağlık. Çok çok çok güzel. Keşke basılı da olabilse.

Sittirella dedi ki...

Sayfa çevirme sesleri eşliğinde masalınızı okudum :)
Ne güzel şeyler yapıyorsunuz.
Çok beğendim :)
Tebrik ederim üçünüzü de... beşinizi de :)

ipex dedi ki...

idolümsün OIP :) bir solukta okudum, bayıldım! çocuğum olsa da ona da okusam istedim... senin yüzünden çocuk yapıcam bu gidişle :)) hepinizin ellerine sağlık! harika anneler, harika kadınlar, harika insanlarsınız...

Adsız dedi ki...

Hepinize tebrik!!
Hepiniz icin yeni yila harika bir giris oldu ve dizi dizi masallar/hikayeler icin kipir kipirsinizdir belki ;-)
Belki bir sonraki masal sizin minnaklardan olusur ;-)
Not: Sadece Ingilizce ile sinirli kalmasin, haydi cevirelim daha cok dillere!
Tamamdir, simdiden co$tum, hayaller kurdum, ce$it ce$it dillerde görüyorum.
Cay isimlerini cok güzel ceviririm mesela, beni de degerlendirmeye alabilirsin :P
öpüyorum Oip'cigim
sevgiler!
ciz, ciz, ciz!

sümeyye dedi ki...

En içten tebrikler..
emek sevgi.. ve en sonnunda duyulan o haz.. paha bıcılemez bır bırıkım bu..
güzel kapılara vesile ola..
sevgiler..

Evren dedi ki...

Heeey, cok guzel olmus, cok sevdim ben de :)) Elinize emeginize saglik! Devamini heyecanla bekliyoruz :)
Not: Ruzgar bir yerlerden tanidik geldi bana :P Cok seker olmus :) Cizimler de her zamanki gibi harika!

Leylak Dalı dedi ki...

Ellerinize, yüreğinize sağlık. Daha nicelerine inşallah...

Anne Café dedi ki...

Çok güzeeel:)

OiP dedi ki...

:')) tek tek sevgilerimi yolluyorum hepinize.. Ne güzel yazmissiniz her biriniz böyle.. Bilgisayarın basına oturamadim bi türlü. Şimdi cepten okudum yazdıklarınızı:)) kocaman kucaklıyorum hepinizi, teşekkürler, ne büyük mutluluk bilseniz...

Adsız dedi ki...

canlarım benim. çok teşekkürler. 3 yaşındaki İPAD hastası kızım içim ipad uygulamasını sabırsızlıkla bekliyorum. keşke baılı daolabilseydi. sevgiler. züleyha

Elmoş dedi ki...

Çocuk kitaplarındaki illüstrasyonlar hep yürekburkan özensizlikte, sevimsizlikte olur. Bu aksi duruma çok güzel bir örnek teşkil edecekmiş, keşke basılı olabilseymiş.

Tebrikler,

Elmoş

sirâr dedi ki...

Oipcim daha ne olsun? Daha ne olsun. Harikasınız. Harika!

stickman dedi ki...

küçükken sabah uyanıp camdan baktığımda her tarafı bembeyaz gördüğüm an yaşadığım o sevinci hatırladım. şimdi böyle mutluluklarımız yok. dışarı çıkıp oynamak için giyinirken yaşadığım o heycanı da hatırladım. böyle heycanlarımız da kalmadı. iki tane eldiveni üstüste giysem de ellerimin üşümekten sızladığını hatırladım. çünkü bi süre sonra ıslanıyordu kardan. ama şimdi kışlar o kadar soğuk değil. nerdeyse üşümüyoruz bile. yazan, çizen, düzenleyen ellerinize sağlık. pek bi sevdim.

KUZUNUNANNESİ@NURTURİA dedi ki...

AAAAAAAAAA BİR İLKİ BAŞARMAK NE GÜZEL BİR MUTLULUK:))

HAYIRLI UĞURLU OLSUN VE FİNAL DEĞİL BAŞLANGIÇ OLSUN İNŞALLAH :)))

TEBRİK EDİYORUM ÜÇÜNÜZÜ DE, TÜM İÇTENLİĞİMLE:))

SEVGİLERRR..

senem dedi ki...

OYİİİP, facebook'ta yazmıştım ama buraya yazmamışım. Valla acayip gurur duydum. Bir kez daha muhteşem bir iş çıkardın, çıkardınız. Renkler, çizimler, hikaye, herşey süper :)) Elinize sağlık

NiLaY dedi ki...

gerçekten harikasınız, sizi takdir etmemek mümkün değil, daha nice güzel başarılarınızı takip etmek dileğiyle :)

Müjgan dedi ki...

çok çok çok teşekkürler... ne güzel bir iş yapmışsınız,ne iyi etmişsiniz,yüreğinize,hayal gücünüze sağlık :)

fatoş dedi ki...

Çok güzel olmuş. Oğlumu kaldıramıyorum bilgisayar başından :-)

Meral Erdoğan dedi ki...

ben bunun icin ölebilirim! bayildim oipim. kutlarim o guzel parmaklara tek tek opucuk!

anne kaleminden dedi ki...

müthiş, tebrikleer :)))

elifada dedi ki...

Hepinizin eline koluna sağlık...Bayıldımmm....

Gungho dedi ki...

Merhaba

Şeyi cok merak ettim,,, Bu elektronik formattaki kitabın çizimi ve elektronik ortama aktarılması nasıl oluyor ? Karakalem çizilip, bilgisayardamı renklendiriliyor yoksa boyamalarıda yine ellemi ? Sonra yazılar elle mi yazıldı yine bilgisayar ortamında mı ? Çok güzel olmuş

tesekkurler...

EBRU dedi ki...

çok başarılı! App store da Türkçe bir çocuk kitabı bulduğum için çok mutlu oldum. Devamını bekliyorum...

uzunbacak dedi ki...

merhabalar,

bayıldım, süper olmuş. Ancak indirmeye çalışırken ödeme istedi benden, free yazmasına karşılık. yine uğraşacağım bakalım :))

OiP dedi ki...

Merhaba, uygulamamız ücretsizdir. belkide apple terms and conditions değişikliği, onayı gibi bir sayfa açılmıştır??

albatros dedi ki...

Daha önce ladybug uygulaması ile çocuklar için ekitap indirmiştim. Keşki türkçesi de olsa demiştim içimden... Dileğim kabul oldu;
Dün indirdim uygulamayı, gerçekten çok başarılı, elinize, dilinize sağlık....Devamını bekliyoruz ama :)

Dilanka dedi ki...

Harika bir iş olmuş, umarım gönlünüzce basılısı da olur bir gün. Böyle bir işe dahil olmuş olmayı çok isterdim. Kısmet... belki bir gün o da olur. Hepinizin ellerine sağlık

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Süper bir iş çıkartmışsınız, çocuğum olmadığı halde indirip hemen arşivleyeceğim.

Kaleminize, gönlünüze, emeğinize sağlık...

kübra pınar dedi ki...

bu blogtan öğreneceğim çok şey var, tebrikler emeğinize sağlık...

Evin Kedisi dedi ki...

Bende biraz geç kalmış olsam da şu an bs dan Ipad e indirmiş bulunuyorum harikasınız ellerinize yüreğinize gözlerinize emeğinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

Android için de isteriiiiiz !!!!!

Puzzle oyunları dedi ki...

Elinize sağlık, harikasınız gerçektende, keşke yurdum insanının büyük bir çoğunluğu bu şekilde verimli olmanın hazzını keşfedebilse ve habire birşeyler üretme paylaşma derdinde olsa.
Emin olun herşey o kadar hızlı güzelleşmeye başlarki.