Sayfalar

25 Aralık 2010 Cumartesi

Dünyanın en zengin kahvaltı sofrası!

Bu ne biliyor musunuz? Bu dünyanın en mutlu, en zengin, en doyurucu kahvaltı sofrası.
Bakmayın öyle özensiz gibi, servisleri eksik gibi olduğuna. Marifet olayın detayında.

Her hafta sonu olduğu gibi kardeşinin odasındaki karyolada uyuyan Boracım, bu sabah fazlasıyla erken kalkan kardeşiyle birlikte uyanmış. "Annem yorgun uyandırmayalım" diyerek onu parmaklıklı yatağından çıkarmış. Mutfağa gelip bu sofrayı hazırlamış ve kardeşinin karnını doyurmuş.... Tabağındakileri güzelce bitirdiği için de, ödül olarak bir kek vermiş kardeşine:)

Uyandığımda salonda TV izliyorlardı. Yanlarına gidip "neden seslenmediniz? diyince anlaşıldı durumlar. "Merak etme ben Çağan'a kahvaltı yaptırdım" diye anlattı tatlı tatlı.

Ağladım ben yine bu duruma. Sarılıp sarılıp öptüm oğlumu.
Bakar mısınız, daha bu çocuk 10 yaşında...
Sanırım ben yırttım arkadaşlar, darısı diğer tüm anaların başına.

39 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

İnanmıyorum!
Ne diyeceğimi bilemedim.
Ne mutlu sana:)

Adsız dedi ki...

çok hoş ne kadar zarif bir çocuk yetiştirmişiniz brovo kutlarım
şule

Benden Bizden dedi ki...

ay gozlerim doldu masallah boraya ve sana oip! boyle evlat hepimizin basina :)

Sittirella dedi ki...

Yırtmışsın :) darısı başımıza...
41 kere.. tü-tü-tü :)

Deli Anne dedi ki...

valla gözün aydın, yırtmışsın ki ne yırtmışsın.. darısı başımaaaaaa

stickman dedi ki...

eneee küçükken ben de arada bi böyle yapardım ki :) bazen de akşam yemeklerinde sofrayı hazırlar yemekleri tabaklara koyardım. ama bi kere hemen yemekleri tabaklara koymuştum. halbuki çorba varmış. sonra tabaklardaki yemekleri tencereye boşaltıp çorbaları koymuştuk ehehe. salata da yapardım arada bi. tabi çok acayip bi salata olurdu o. heuehee :)

Pratik Anne dedi ki...

OIPcigim,
Bora'ya de ki, bu dusunceli davranisin sadece ben seninle gurur duymuyorum. Sen tanimiyorsun ama seni ve Cagan'i taniyan ve cok seven anne de cok gurur duyduklarini ve cok iyi bir oglush ve abi oldugunu dusunduklerini soylediler dersin.
Boyle zamanlarin gaziyla once tipleri alip icime sokasim, sonra bir tane daha yavrulayasim geliyor.
Maasallah'imi ekler, iyi bir haftasonu diler kacarim.

esra-emir aydin dedi ki...

wavvv,süpermiş yaa.
gerçekten mükemmel bir çocuk yetiştirmişsin.benim de hep hayalimdeki manzara.
erkek eğemenliğinin böyle yönlerini görmek ne mutlu..
benimde oğlum Bora ağbisine benzer
inşallah..
tebrik ederim kuzuyu...

Evren dedi ki...

Ah ben de agliyorum simdi... Dunya iyisi, dunya tatlisi bir cocuk Bora, kardesi de siz de cok sanslisiniz, tu tu tu :))

Pinky dedi ki...

maşallah maşallah, ne mutlu sana oyip :)

Anne dedi ki...

Allahımmm,nasıl bir mutluluktur kimbilir.. ne mutlu sana..maşallah diyeyim netekim gözüm kalabilir :)
Borayı öp benim için..

NEFİSE dedi ki...

Ne güzel yaaa.. maşallah..yemeğini bitirtmesi ve sonra kek vermesi de çok hoş..

Fatoş dedi ki...

Ne mutlu. Gözlerim doldu benimde. Anne olunca daha mı ağlak oldum ne?

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel yetiştirmişsiniz oğlunuzu... kutlarım sizi ne düşünceli bir çocuk.. öpüyorum onu gözlerinden... kızım küçük ama darısı başıma demeden duramıyorum...

bebegimincicileri.blogspot.com

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Eyvallah ben de kızım boyle yaptıgında soyledıgım kız olsun da tastan olsun sozumu evladın olsunda olarak duzeltıyorum. Sevgıler,

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

gözünüz aydın..........
bende istiyorum, ama 10 yaşına kadar bekleyemeyeceğim, mümkünse,yarın sabah :))

Judy Abbott dedi ki...

bu kadar güzel ve düşünceli, sevgi dolu evlat yetiştirmiş olmak ne mutluluk!

anne müdürü dedi ki...

aferin bora'ya, canım benim..
çağan'ın da hakkını yememek lazım ama o da abisinin sözünü dinlemiş:)

Anne Café dedi ki...

bu en sıcak kardeş manzaralarından biri işte... içim ısındı ve o anı gözümde capcanlı canlandırdım. maşallah size...

OiP dedi ki...

ne güzel yorumlar:))
Bora küçüklüğünden beri hep böyle duyarlı bir çocuktur zaten. ara ara böyle şaşırtıcı tatlı sürpizleri, incelikleri olur.
güzel dileklerinizi ileteceğim ona.
bu arada en şanslımız Çağan sanırım:))

*stickman burcun ne??

Açalya dedi ki...

priceless!

* YeLiZ * dedi ki...

bayiliyorum senin su oglanin olgun tavurlarina...Benim icin de op minik utangac adami(bu sefer yakalarsam opuciim ama) :)

isolde dedi ki...

hahah, aklıma çağan'ın mama sandalyesinden ayağını uzattığı "akşam yemeğinde protokolden hoşlanmam, samimi ortamları severim" fotoğrafı geldi yine, nasıl güldüm.
Bora'nın da ayrıca hayranıyız, seviyoruz, çok tatlılar be maşallah.

Taze Anne dedi ki...

Supermis. Kucuklugum aklima geldi birden. Bende ikiz kardeslerimin sorumlulugunu cok kucuk yasta almistim.

stickman dedi ki...

burcum başak :)

LaTiFe dedi ki...

çok tatlı, gözlerim doldu okurken :) maşallah diyorum tüm ailenize. hep böyle güzelliklerle dolu olsun.

kara kitap dedi ki...

canım yaaa tatlı bora'cık.ya öbür tontişe ne demeli.abisinin sözünü dinlemiş seni uyandırmamış,karnını da doyurmuş.akıllı bıdıklar.ikisine de maşallah.evet sen yırtmışsın artık.

saricizmeli dedi ki...

Aslan bora ve tabi ki Çağan. Ve de muhteşem anneleri...

Adsız dedi ki...

Ayyyy, yerim ben o dusunceli abiyi. Hamile hamile salya sumuk kizimla dertlesmeye gidiyorum. Cocugun icini daha dogmadan sisirmem insallah:) SUMEYYE

mynameismelis dedi ki...

Sabah sabah ağlattın be oip. "Pazartesi sabahları okunacak postları duygusal yazmayalım" kampanyası başlatıciiim. Haftaya duygusal başlamamak lazım! Operim hepinizi...

ilkay dedi ki...

Böhğleyerek okudum darısı başıma kısmına koca bir amiiin çektim hatta...
Amiiin

KUZUNUNANNESİ@NURTURİA dedi ki...

BENDE AGLADIM OKUYUNCA:)

BİDE ÖDÜLLENDİRMİŞ HA BİTİRDİ DİYE:))

ÇOK AKILLI MAŞALLAH OĞLUŞUNUZ ANNESİ:))

BENİM OĞLUŞUM DA ONUN GİBİ OLUR İNŞALLAH:)))

pinorun annesi dedi ki...

maşallah bora'ya... gözlerim doldu.. bende iki tane olsunlar istiyorum :)

Selcen dedi ki...

of yaa gözlerim yaşardı vallaa :)) abi olmuş tam da :))

Ciddiyim. dedi ki...

Sevgili Oip,
Ben 1 adet sevgili kocası bulunan, emme henüz çocuk mevzusuna girme cesaretini gösterememiş bir kutukafa severim.Zaten erken anne olma(20 li yaşlar) ve çocuğuyla arasına bilmem kaç kuşak sokmama durumu ben orda burda sürterken yanımdan geçti.Şimdi,'madem er geç olucak böyle olsun!' diyorum ve böyle hisli ve düşünceli bir çocuk yetiştirmek nasıl oluyor bana anlatmayı bir borç bilmeni (yüce bir kutukafa olduğundan)istiyorum.
(Bora'lı t-shirtler bastırsan ben alırım,fikir.)

dünyaya bir melek düştü oda benim kızım oldu dedi ki...

ya nasıl ağlanmaz ya, bende burda sana geç kalmış şekilde eşlik ediyorum

AycA dedi ki...

♥ oyy kıyamam ben o abiyeee..

OiP dedi ki...

:)) valla her çocuğun kendine özgü güzel huyları var.. ne şanslı anneleriz biz..

ben dün akşam anlattım kendisine, böyle böyle selamlar, yorumlar var diye pek havalara girdi ibiş:)) inşallah büyüyünce de böyle kalır...
*stickman balıktan sonra başak burcu da kral burçmuş:))
*ciddiyim, ah ahh bilsem yazmaz mıyım:)) bol şans diliyorum:))

tubi dedi ki...

gözlerim doldu, içim bir tuhaf oldu. belki oğlumun hiçbir zaman kardeşi olamayacağı için.
kutu kafa ailesi süpersiniz :)