Sayfalar

5 Aralık 2010 Pazar

Günah Keki: 5 dakkada pişen çikolatalı nefis şey!

Suskunluğumu, şaşırtan ve de çok tehlikeli bir tarifle bozuyorum. Popo ve göbeklerinizin ayarlarıyla oynayacak, çok pratik bir çikolata bombası atıyorum ekranlarınıza!!
Hazırlaması ve pişmesi toplam 5 dakika sürüyor.
Gerek lezzeti ve içeriği, gerek pratik oluşu insanın aklını çeliyor, resmen günaha çağırıyor. İşte bu nedenle dün gece adını Günah Keki koyduk:))
Malzemeler:
1 büyük kahve fincanı
4 tatlı kaşığı un
4 tatlı kaşığı toz şeker
2 tatlı kaşığı kakao
1 yumurta
4 tatlı kaşığı süt
3 tatlı kaşığı sıvıyağ
4-5 parça çikolata (şart değil)
Birer tatlı kaşığı kabartma tozu ve toz vanilin

Kuru malzemeleri fincanın içinde karıştırın.
Yumurta, süt ve yağı ekleyip iyice karıştırın.


Çikolata parçalarını minik minik doğrayıp ekleyin.
Mikrodalga fırında en yüksek sıcaklıkta 3 dakika pişirin:))

Hadi bakalım, yarasınn!!!

38 yorum:

PINAR dedi ki...

Cok zalimsiniz sevgili OIP, ozellikle 27 haftalik hamile ve cikolata-kakao yasaklanmis okurlar icin!

es dedi ki...

Off off off sayın seyirciler, oip yine patlattı bombayı, birde en zevkli tarafı bulaşık da çıkarmıyor, bir fincan ,bir çatal iş görür...
çoktan afiyet olmuştur sanırım.. :)

Açalya dedi ki...

oha zuppaaa!

zeynep dedi ki...

Kriz durumları için harika ..Hahah gece gece ne gider dimi:))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Twitterda gördüğümden beri aklımdaydı kek yapmak. Ama bu tarif harikaymış, hemen yarın deneyeceğim :)

ceydabural dedi ki...

ben bunu twitten görmüştüm o an kahve içiyordum degıselım dıye teklıfte bulunmustum ama cok gec kalmıstım
ama denıcem en kısa zamanda :)

Deli Anne dedi ki...

O ne bea!

saricizmeli dedi ki...

yeni aldığın diyet kitabından mı bu tarif:)) o kalınlık başka türlü nasıl elde edilir?

Oip rejim yapamaz ki ! Ha ha ha dedi ki...

iyi o zaman, ben de suskunlugumu bu yorumla bozacagim. ha ha ha, iyi ki mikrodalgam yok, yoksa bunu günde iki kere bile yiyebilirdim! :D üstüne bir top da dondurma koy, tam olsun!
off, bi saniye ya, mikrodalgasi olan kom$u ariycam yarin galiba :S

birdamlacikyagmur dedi ki...

ya ama olmaz kiiiiii!

marléne the third dedi ki...

deli bişey bu :S insanın poposunu göbeğini pörtletir ama çok pis :((

ufff nası da güzel görünüyor zalım!

OiP dedi ki...

PINAR,
üzgünüm ama hayat acı.. düşünsenize vermem gereken 3 kilo daha var ve bu tarif hayatıma dannn! diye giriveriyor... size ve miniğinize sağlık diliyorum:)) sevgiler

ES,
hahah! evet bi de o tarafı var, minimum bulaşık ;))

AÇALYA,
:)) yap yap

ZEYNEP,
dün gece yapıp yedik gözle kaş arasında:))

MARJO,
asla pişman olmazsın:)

CEYDA,
çok geçti valla, yutmuştuk oğluşla:))

DELİ ANNE,
:)sen ne diossuun!!:))

SARI ÇİZMELİ,
o kalınlık derken??!!:)) hahaha!!

Oip rejim yapamaz ki !
Vay vay!!! çok fena bozdun ama sessizliği dostum:)) dondurmalı da güzel oldu, çikolata soslu da;))

YAĞMUR,
oldu bile... hem de çok fena oldu bu iş:((

MARLENE,
çok da nefis kokuyor sefil şey:))

Sittirella dedi ki...

OİP'cim,
A-ha buraya da yazıyorum.
Malzemeleri en büyük boy porselen kupama koyup, yumurtayı da korumalı kaba yerleştirip işyerine gidiyorum.
Yarın artist artist bu tarifi deneyeceğim ofisin mikrodalga fırınında :)
Akşamüstü kahvemin yanına.
Hadi gazam mübarek olsun :)

OiP dedi ki...

SİTTİRELYA,
hahaha!!!:))
hadi mubarek olsun!! yaz mutlaka:))

Sittirella dedi ki...

Ofiste fotoğraf çekmek yasak (malum güvenlik sebebi ile):/
Çekilse... anında görüntü de yaparım.
Ama yazıcam.
Dilerim mikrodalgada sorun yoktur.
Dilerim elime yüzüme bulaşmaz.
Dilerim tüm depart-ı-man yımırta yımırta kokmaz :)
Veya... yangın alarmı çalışmaz!!!
Süpaneke, dinimiz, günah keki kabarsın yareppim amin! :)
Bekle yarın geceki yorumumu OİP'im :)

OiP dedi ki...

SİTTİRELYA,
amin amin:) güzel güzel olur inşalla:)) mikrodalga için 1000 watt diyor tikkat:))
yımırta neyin kokmuyor hiç, sufle sufle kokuyor:)

Oip kek de yapar, rejimde! dedi ki...

Tamam mi, oldu mu? :D
$imdi uyuycam ve bu keki dü$ünüyorum***. Hala!! Vanilyali frambuazli ya da kakaolu vi$neli gibi bir takim renkli, ce$itli hayaller de kurmadim degil. kakaolu kek ortasinda vanilyali puding, kakaolu kek icinde beyaz cikolata ve findik parcacikli (hatta macadamia- öyle harika bir kurabiye vardi) ??

*** $öyle bir hava ve ses tonuyla söyledigimi hayal et.
http://icanhascheezburger.com/2010/12/02/funny-pictures-no-witnesses/

ilkay dedi ki...

oyyy...
HAni keke yapmam o bitene kadar içim ezilir yerim eni sonu derdim ama bunun bile çaresini bulmuşlar oip cim... Yap ye imha et...
Yok ama bak diyeyeim bırak dirayeti kitabı bir yana, bu görüntü ve kısa sürede hazırlama cazibesi insana dukanı bıraktırır valla...

Aslında anladım meseleyi sen bize kilo aldırıp aradan hiç kilo vermeyerek en zayıf bloger olacaksın dimiii...
Bizde mikrodalganın camına kafayı yapıştırıp pişsede yesem diyen koca popolu blogerlar olacağız haaa?

OiP dedi ki...

Oip kek de yapar, rejimde!
bildim ben seni bildim :)) dene ve yaz bakalım oluyorsa bizde yapalım:))

İLKAY,
bittiniz siz bittiniz!!! :))
*not: Dukan, bi köşede içini çeke çeke ağlıyodu bu sabah**

saricizmeli dedi ki...

senin kalınlığın, yoksa sen kitabın kalınlığından bahsettiğin için atıf yaptımı mı sandın;)

OiP dedi ki...

:)) HAHAH! hee, kitabı diyosun sandım:))

KUZUNUNANNESİ(@nurturia) dedi ki...

OİP VALLA MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR KEK, FAZLASIYLA İŞTAH AÇICI

AMMA VELAKİN, UZUN SÜREDİR İÇİNE GİREMEDİGİM PANTOLONLARIMLA İŞE GELMEK BENİ FECİ ŞEKİLDE GAZA GETİRDİGİ İÇİN, YEMESEM DE OLUR DİYEBİLİYORUM :p

(BU ARADA İYİ Kİ MİKRODALGA FIRINIM YOK:) DÜŞÜNCELERİM DEĞİŞEBİLİR, ŞEYTANA UYABİLİRDİM :D TÜM BU BAHANELER DE ONDAN ZATEN :D)

GERÇİ ÇOK SEVDİĞİM NUTELLA'YA BİLE HAYIR DİYEBİLİYORSAM (BİLMİYORUM KAÇ GÜN DAYANABİLİRİM) BUNA DA HAYIR DİYEBİLİRİM HERALDE:))))

kara kitap dedi ki...

bu keki gördüğümden beri bloga gelemez oldum.depresif bünyeyi yüz kiloya çıkarmak için birebir.

neyse mimci bacı sana mim getirdi.resmini de çizecektim,ama keyifsizim.bu kekten de yapamam mikrodalgam yok. :((

mynameismelis dedi ki...

üşenmedim, kopyaladım, worde kaydettim. Printerdan çıkış alacaktım, bozulmuş. Alamadım. Üşenmedim, diğer printerdan almayı denedim. Tanımadı hain bilgisayar, alamadım. Üşenmedim bir postit buldum, yazmaya başladım. Kağıt bitti, yazı bitmedi. Böyle olursa biri kaybolu dedim. Üşenmedim daha büyük kağıda tekrar yazdım. Çantama attım! Akşam da eve gidip üşenmeden yapıcam mis gibi yiyecem!
Evren bile bu tarifi alamamam için çok uğraştı, başaramadı... Benim durumum kötü sanırım!

ganfi dedi ki...

acilen mikrodalga almalı şart oldu artık:)
bunun kepekli un ve diyet ürünlerle yapılanından yomuydu:)

OiP dedi ki...

KUZUNUNANNESİ,
çok çelişkili bi yorum olmuş, ama moralini bozmimm:)) bi kaç güne alırız haberini!! nihohhaaa!! (kötü kadın OYİP)

KARA KİTAP,
oh aman iyi olmuş olmaması. mime bakıyore:))

MELİS,
ay merak ettim, mikrodalga arıza falan yapmadı di mi?? sen de bu şanssızlık varken her numara olabilir:)) yaz ama yapınca he mi?? *ham et:D))*

GANFİ,
mazerete bak demezler mi??:)) var var ama o tarifleri kendime saklıyorum, amacım sizleri 100 kilo yapıp zayıf gözükmek:)))

anonim kimlik bunalimi :S dedi ki...

ahahaha kac tane suskun, sosyal medyadan elini etegini cekmi$ tuhaf tuhaf anonim yorum birakan var, tabii ki benim, ben!
bol bol HAYAL** -ipucu verim yine de, hahaha- kur ve onlarin da pe$inde ko$, Oip' im! Yakinda zaten duyariz yeni bi $eyler ;-)
not:ki$ kilolarini faydali buluyorum, soguktan koruyor. ü$ümüyorum gibi artik sanki :P rejim yapmiyorum, yüzüme ve vücuduma bronzla$tirici sürmek gibi -optik olarak yaniltabilir- uyanikca bir yol buldum. $imdi gofret yiycem. öptüm, bye.
cook ders calismam lazim, cook :D
not:anonim yorum birakmak cok eglenceli, ali$masam bari :D

KUZUNUNANNESİ(@nurturia) dedi ki...

oip içimde yaşadığım çalkantıları birebir döktüm sana tabi çelişkili olur:)

çikolatayı ve tatlıyı cok ama cok seven biri olan bana cok buyuk bir kötülük yapmış bulunmaktasın :((((

bugun baktıgımda daha cok canım cekti

bakalım kaç gün dayanabilecegim..

yakın zamanda mikro dalga fırın almazsam epey idare ederim gibi sanki:)

NOT: bu hafta okadar dikkat etmeme ragmen hiç kilo vermemişim:( her an tüm diyeti kesip yemeye baslayabilirim yani..

hem ac kalıp hem kilo verememek cok acı (ühüüüüüüüüüüüüüüüüüü)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

fena karışmış ortalık:) tarif kadar yorumlar da harika:)))) herkesin formunu bilemem ama kalemi(klavyesi) espri anlayışı FİT:) Harikasınız! OİP ama hakikaten acımasız bir tarif olmuş, damardan girmişsin olaya:) Afiyet olsun!

Sittirella dedi ki...

Dün gece yorgunluktan rapor veremedim OİP'im, kusura bamya :)
An itibariyle durumu bildiriyorum :
dün günümün yaklaşık 1 saati tarif vererek geçti:)
Bu satırları yazarken yan gözle mutfağı kesiyorum, elinde porselen bardakları ile mikrodalga başında bekleyen ve bilirkişi olarak benim yardımımı bekler bakışlar atan 3 hatun kişi :)
Hahahahahaha :))))
Ben de bunların alayınına +5 kg katmazsam bana da Sittirella demesinler : )
Yaşasın kötülük! :)
Gidiyorum yardıma :)
Sağol OİP, kahramanım benim.

OiP dedi ki...

ANONİM,
gitme, buralarda gözümün önünde kal hep sen:)) şu optik yanıltma işi süpermiş:)) çalış bakalım, öpüyorum

KUZUNUN ANNESİ,
1-2 hafta uğrama buraya. bu post altlarda kaybolana dek tut kendini:)) senin için yapabilceğim başka bişey yok, acı çekmene dayanamıyorum:D)))

SSK,
valla övünmek gibi olmasın ama benim bloga bırakılan yorumlar hep böyle oluyor:)) elleriniz dert görmesin!

SİTTİRELLA,
ay ben de bişe oldu sandım. mikro dalga patladı, zehirlendiler falan diye senaryo yazmaya başladım ses çıkmayınca. sonra okudum ki oh-hoooo iş çığırından çıkmış:)) koş koş, yarasın , afiyet olsun:))

Tugce dedi ki...

BEn de bunu daha önce görmüştüm ve insanlıktan çıkarak yapıp yemiştim ama çok güzel oluyor :))
www.sehrindansi.blogspot.com

Selen dedi ki...

Hakkaten OIP bu ne ya? Böyle eziyet te yapılmaz ki insana! Tam azimle yeni hafta, yeni rejim, zayıflamak için yeni bir umut demişken böğrüme sapladın yani bu tarifi.. :( Yeni yazı istiyoz yoksa bi müddet görüşmeyelim lütfen. Bu fincandan pörtlemiş enfes gözüken çikolatalı nesne resmi burda durdukça bi daha da gelmem buraya...:P

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

tatlı sevmeyen bana bile
çok harika göründü
tam ismine layık birşey :)
akşama olsada denesem :)

Splendor dedi ki...

Okur okumaz mutfaga gidip denedim. evde kakao yokmus ben de fındıklı 3u 1 arada koydum. muhtesem oldu. hatta o kadar kabardı kı tastı bardaktan. bayıldım ben bu tarife oip. devamını bekliyor sevgiyle opuyoruzzz.

Shade and Love dedi ki...

Harikasin OIP . Gecenin bir vakti kahvemin yanina harika olacak deneyecegim hemen bu aksam :)
Sittirella'ya da ayrica bayildim. Aksam 5 cayi molasi icin ofiste denemek daha muthis olacak :) Sittirella yazmasan akil edemezdim ofiste denemeyi .
Ikinize de tesekkurler:)
Hasene

Sittirella dedi ki...

Aman aman bana bayılınmış :)
Hemen şımarırım! :)))
Süper oluyor ofiste bu tip tarifler.
Bu kek işi şirkette tüm katlara yayılmaya başladı, herkes benim eserim olduğunu zannediyo :)
Ofiste o biçim havam var şu anda, hehe.
OİP'ten aldım tarifi desem ne anlayacaklar allan Polakları? :)
Az tadını çıkarayım haksız meşhuriyetimin :)

OiP dedi ki...

vay vay Sittirellam... tadını çıkar, keyfini sür şöhretinin:))

Bu arada Bora bile okuldan gelince yapıyor bundan kendine. hatta bakıcı yaparken "bu ne" falan deyip burun bükmüş, sonra tadına bakınca yarısını götürmüş:))