Sayfalar

13 Aralık 2010 Pazartesi

Kartanesi, Oyip'in bir tanesi

Karlar düşmeden gelemedik karşınıza ama, bari bir kartanesi de benden düşsün burnunuza:)) Bu benim yaramaz ve tatlı kar tanem. Nasıl ama??

Neredeyse bir aydır soluksuz olarak çalıştığım kitap çizimleri dün akşam bitti!!! Az kaldı sizinle buluşmasına.  Öyle umduğunuz gibi de değil ha, acayip sürprizli falan, meraklanın biraz :))

Yarın büyük gün. Nicedir hazırlıklarını sürdürdüğümüz büyük ve karmaşık bi takım organizasyonlar gerçekleştireceğiz. Anlayacağınız "olmalık işler peşinde" koşuyorum bir süredir.

Çarşamba'dan sonra dönüyorum ama sahalara. Okuyacak bir sürü blog, cevaplayacak mailler var:)) Bana şans dileyin, he mi??

30 yorum:

Pino dedi ki...

Kar tanesi tam yemelik olmuş:D bol şans oyipimm çabuk dön geri:D

Anne Café dedi ki...

merakla bekliyorum:)

Leylak Dalı dedi ki...

Kocaman şanslar. Kitabı merakla bekliyoruz:))

LaTiFe dedi ki...

harika bir kar tanesi bu! çok çok sevimli. merak içindeyim ve acayip heyecanlandım :) bol şans oyip!

Göçebe dedi ki...

Meraklandım ben de şimdi. Sabırsızlıkla bekliyoruz efem. Bol şanslar :)

Meral Erdoğan dedi ki...

bol sans oipcim!

battodol dedi ki...

oy oy ne de güzel bir tane :)
kolay gelsin oip, rasgele...

beste dedi ki...

bol sanslar;)

kuzununannesi@nurturia dedi ki...

çok sevimli olmuş oip:) pek de cilveli :)))

kitabı heyecanla bekliyoruz:))

bol şans

Nehirineylemleri dedi ki...

Bol bol şans sana!

Shade and Love dedi ki...

Ben bayiliyorum olmadik isler pesinde kosmana :). Cok iyi isler yakaliyorsun , cikariyorsun .
Cok meraklandim cok.
Hadi yarin ola :)hemen .
Hasene

Gulcin dedi ki...

Harika bir kar tanesi.. Yok bizim buralardaki zorlu kar yagisina ragmen sevdim ben onu :) Iyi sanslar OIP harika kar tanesiyle!
Sevgiler

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Cute,süüüß,şeker :)

Defne Soysal dedi ki...

bOL ŞANSLAR.kARTENSİ NUR TANESİ GİBİ OLMUŞ

ŞuŞu dedi ki...

Meraktayız Oyipim:D

Adsız dedi ki...

Merakla bekliyoruz.;)
RRH

esraozlem dedi ki...

Alıp başucuma koyasım, sabah akşam sevesim var. Çizgine, emeğine sağlık oyip'im!

füsfüs dedi ki...

meraktan bittik ne zamandır, çıksın artık:) iyi şanslar hepinize

k.i.s.d. dedi ki...

Tam heyecan tam sevinçle bekliyorum :)

Judy Abbott dedi ki...

kolay gelsin:)

Ozgur dedi ki...

kıs kıs kıs:)

PINAR dedi ki...

ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!!!! HEYECAN DORUKTAYDI SAYIN SEYIRCILER....

ceydabural dedi ki...

senin bu şirin kar tanesinden sonra belki karlar düşmeye başlar

bol şans :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok sevimli:)

Açalya dedi ki...

şansa ihtiyacın yok, kolay gelsin.

A-H dedi ki...

cok cici gorunuyor :)
kucak dolusu sans diliyoruz sana, birde merakla bekliyoruz tabii ki.
ozlendin artik don sahalara ;)

Deli Anne dedi ki...

Bu kar tanesi benim elime düşsün, sevip okşayayım doyunca.. eline sağlık oipcim pek şirin olmuş.. kitabı damerakla bekliyorum..

Fatoş dedi ki...

Süper bir kartanesi :-)

OiP dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. o şans dilekleriniz var ya nasıl işe yaradı bilseniz. resmen sarıp sarmaladınız beni!!

hava mesela.. pazartesi gecesi kar yağarken salı sabah güneşe uyandım. herşey dört dörtlük, aksaksız oldu. çok acayip di mi??

o gece twitter'dan mesaj yazdım size gördünüz mü bilemem??

"Sizi seviyore" diye;))

Chido's dedi ki...

Merakla bekliyoruz Oip bol şanslar :)