Sayfalar

21 Aralık 2010 Salı

Nerdesiniz?

27 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Kurdele bağlanmış plastik dosyada binlerce dönem ödevi toplamış olanlar nerede dersen ben burdayım:)))
Ayrıca bunun resim yapıştırılmış, üstüne çiçek çizilmiş, renkli kalemlerle hoşluk katılmış, üzerine gazete ve dergi kesikleri eklenmiş versiyonları da vardır:))
Emin ol öğrencilerin olduğu kadar öğretmenlerin de kabusudur o dönem ödevleri. Eğitimin en lüzumsuz, amacına ulaşmayan ayrıntılarından biri, kopyala getir. Son zamanlarda ise gugılla getir:)

kara kitap dedi ki...

benim bütün döenm ödevlerim hala evde durur.orta 1'deki dönem ödevim:bağırsak parazitleri-konuya bakar mısın? orta 2'de akdeniz bölgesi, orta 3'te 100 sayfa olarak hazırladığım namık kemal.
her akşam saatlerce oturup dolmakalemle yazardım o ödevleri.

çalışkan öğrenciydim vesselam

OiP dedi ki...

Örtmenim, örtmenim ben de verdim o renkli gibi, süslü gibi ödevlerden:)) ama biz Larousse'lardan, şehir kütüphanesinden araştırıp yazardık. çizgisiz dosya kağıdının altına çizgilisinden koyup, kaydırmadan yazardık:))

OiP dedi ki...

KARA KİTAP,
ne emek ama!! nasıl da tutmuşsun aklında, o da ayrı tabi:))

Deli Anne dedi ki...

e ben, ben!

Axius dedi ki...

Bir de kartondan kapak yapardım ben.

cenebaz dedi ki...

Burdayım. Üstelik hem kendinin hem de kardeşininkini yapanlardanım, duble yani:))

Judy Abbott dedi ki...

ne kadar nefret ederdim dönem ödevinden. dolmakalemle yazılacak, ayy illa yanlış yazarım, alttaki çizgili sayfa kayar, birşey olur yani. ağlaya ağlaya bir daha yazarım sonra o sayfayı . şükürler olsun tipeks çıktı da hayatım kurtulmuştu:))

Anne dedi ki...

Şeyy,biri beni mi çağırdı?..

A-H dedi ki...

buradayiz tabii ki :)
birde eskiden hep elde yazardik herseyi degil mi, simdi nasil garip geliyor :/

Gulcin dedi ki...

buradayim :)
hatta evet o kapak sayfalarini susleyenlerdenim. Alttaki cizgili kagidin cizgileri daha iyi belli olsun diye bir de once cetvel kullanarak tukenmez kalemle o cizgileri belirginlestirirdik :)

anne kaleminden dedi ki...

ben daaa :)))

Mom2Damla dedi ki...

ha ha ha :)
tam bir nostalji gercekten, allayıp, pullayıp teslim ederdim bende...

PINAR dedi ki...

Allahaskina nerden hatirliyorsunuz bu ayrintilari OIP:) Ben hic kurdele baglamadim ama odevlerime onu da soyliyim. Cizgisiz kagida da altinda hicbirsey olmadan inci gibi yazardim:)

neval dedi ki...

bir de onlara güzel güzel kapaklar yapardık çiçekli felan

Sittirella dedi ki...

O dönem ödevleri sayesinde kütüphane gördük, şimdiki nesil kütüphaneye müze muamelesi yapıyor haklı olarak.
Parmaklarımızda mürekkep lekesi olurdu :)
Şeffaf dosyalar yoktu ki, kağıt dosya o da ya soluk pembe olurdu ya da mavi :)
Heyt bea! :)

muhendishi dedi ki...

Çok güzel bir ayrıntıyı hatırlamışsın.Kurdelasız ama el emeği,göznuru dönem ödevi yazan biri olarak Buradayım!=)))
Az uğraşmamışdır.İçiyle ayrı kapağıyla ayrı uğraşırdım.Ama tabiki benim için kapak en eğlenceli kısmıydı.=)

pinar dedi ki...

bende varim:P

ganfi dedi ki...

bende varımm.hatta gece gece alttaki çizgili kağıdın çizgilerini göremeyip tekrar kırmızı kalemle belirginleştirip yazardım ,sayfanın sonuna doğru kayınca kafayı yeme ağlama durumları bile olurdu:))
şimdide performan ödevleri aynı kategoride sanırım ama bunlar anne babaya verilen ödev:))

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Burdayımmmm! Hatta 3 ay boyunca yapmayıp son gece sabaha kadar dönem ödevi hazırlayanlar arasında da varım...!

evimin dekoratörü dedi ki...

Burdayııımmmm, Kel ve tipsiz matematik öğretmenime aşık olduğumdan illaki ondan alırdım dönem ödevimi, denklemleri bir mavi bir kırmızı kalemle yazar dururdum... :)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ben neden geçmişimi inkar edercesine dönem ödevlerimi hatırlamıyorum ki? halbuki yaptım deli gibi son gece - belki de son dk. diye yer etmedi - himmm o da olabilir tabi..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ben neden geçmişimi inkar edercesine dönem ödevlerimi hatırlamıyorum ki? halbuki yaptım deli gibi son gece - belki de son dk. diye yer etmedi - himmm o da olabilir tabi..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

burdayımmmm :)

LaTiFe dedi ki...

ay yine geç kalmışım, geldim geldim burdayım :) o kapaktaki yazıyı yazmak için satılan cetveller vardı. babam bi set almıştı böyle irili ufaklı harfler olan, çok havalı hissetmiştim :)))

OiP dedi ki...

valla bende ne konuda yaptım zerre hatırlamıyorum ama alta konulan çizgisinin üstünden çgeçilmiş kağıtlar, kapak süslemeleri, dolmakale falan çok net:))

AycA dedi ki...

burda! ♥
özellikle 3d el yazısı için !