Sayfalar

28 Aralık 2010 Salı

Nerdesiniz!?

37 yorum:

mak100 dedi ki...

Ehehe.. ben..

OiP dedi ki...

mihihi bende:))

Leylak Dalı dedi ki...

Hee, ben de giyerim ama o omuzumdan sallanan etikete bir sıfır daha ekleyip 800.- yaptıktan sonra, öyle daha zengin duruyor:)))

AycA dedi ki...

burda! ♥
dün bir tanesine şahit oldum : üzerinde alarmı kalmış kadıncaazın ! :)) heheh

kara kitap dedi ki...

bizim evde var bir tane.eşim.yeni birşey aldı mı eskitene kadar giyer, sırtında başka birşey göremezsin. ben de beklerim illahaki ilk kez özel bir günde giyeceğim. yeni yıl kararlarımdan biri de bu zaten. saklamayı bırakmak. ben de alır almaz hemen kullanacağım. yani bugün itibaryla ben de buradayım. :))

Makyaj Cantam dedi ki...

burdayııız burdayııız :)

Makyaj Cantam dedi ki...

hatta daha aldığımızda kafede poşetleri çıkarır arkadaşlara gösteririz, veya evde çay koyup hadi bakalım neler aldık diye yerlere sereriz.

bokbocesii dedi ki...

buyrun benim :)
catlarım giymezsem

Selcen dedi ki...

burdayııım ama önce yıkanıp ütülenmesini beklemem lazım bu da bazı zamanlar yıllar alabiliyor :))))

OiP dedi ki...

ayy benim eşimde kanser eder beni. böyle kaldırır bekletir bi süre. zamanı gelip giyince: "hah şimdi hiç yeni durmuyorlar, millet anladı alıp dolapta beklettiğini" diye de söylenirim.

ben de aldıklarımı ilk durduğum cafe'de vs. çıkarıp çıkarıp inceler sevinirim. :))

cenebaz dedi ki...

Bazen yeni aldığım ayakkabıyı giyer, eskiyi paketlettiririm:))

keLebek dedi ki...

ay ben o ben..
yalnız hemen aldığımı giymezsem de dolapta öylecee durur etiketiylece.misal yılbaşı için elbise aldım zor tutuyorum kendimi giymemek içün ^_^

beste dedi ki...

ben ben hatta hepsini giyince gelecegin rahmetli aysel gureli der bir arkadasim:)

derya öz dedi ki...

Hehe, bende de şey vardır, aldığım her yeni şeyi arkadaşlara gösterme ve onların aldıklarını görme hastalığı:) hatta en yakın arkadaşım İst.da yaşıyor, öğle tatillerinde alışverişe çıkar, webcamleri açar birbirimize ne aldık diye İzmir-İstanbul arası konferans yaparız, haaa biri mi var ofiste, rahat mı edemedik, kolayı var, geçeriz lavaboya, alırız yanımıza poşetleri, bir adet kameralı cep telefonu, çekeriz alışverişliklerin fotolarını mail olarak atarız:)) Eşim de - ki aynı yerde çalışıyoruz kendisiyle- haliyle alışveriş poşetleriyle neden lavaboya gittiğime bir türlü anlam veremezdi, sordu öğrendi, e haliyle halaaaa anlam veremedi:)))))

gezenti dedi ki...

ben ben ben.
öncelikle aldıklarımı akşam evde dener ve küçük bir defile yapar; ardından da ilk fırsatta giyerim. Örneğin dün aldığım elbise bugün üzerimde. :))

Seden dedi ki...

ben de giyerim
ama son mango seferimde kaptığım trençkotun yaka altında alarm unutmuşlar
ben de fark etmemişim
ertesi gün aha daha da ne kaparım hızı ile gittiğimde ki rezillik diz boyu idi

Deli Anne dedi ki...

ben nerdeyse eskiyi oracıkta bırakır giderim/giderdim

Ozgur dedi ki...

dükkandan giyip çıktığım çok olmuştur:) etiketi kesebilirsem kendimi şanslı sayarım:)

FADİŞ dedi ki...

Tam takım giyip çıkarım mağazadan, eskiler çantada, şık şıkırdak eve dönerim:))

pinorun annesi dedi ki...

ben uzun süre giyemem sanki ona alışmayı bekliyorum :)

AFunda dedi ki...

İşte de ben, hatta aynı ben...
Dün akşam 20:30'da aldığım pantolon üzerimde mesela...valla bak...

Judy Abbott dedi ki...

ben deeeee:))

battodol dedi ki...

Ayy ben giyemem hemen öyle, aldımmı durur bi iki hafta, sıkılırım insanların aaa yeni mi aldın kaça aldın nerden aldın sorularından, ama dediğin gibi dolapta durunca da eskimiyor ki mecbur yeni yeni giyiyorum:)

Gulcin dedi ki...

ah eskiden giyemezdim illa bir sey olsun da ozene bezene giyeyim diye beklerdim ama simdi :) Aldigimin ertesi gunu ustumde ne guzelmis boyle keyfini cikarmak aldiklarimizin :)

misketlimonu dedi ki...

Onlardan biri de benim.. İlla hemen giyicem çatlarım giymezsem. Başkalarının aldıklarını görmeye de bayılırım. İşyerinde arkadaşları taciz ederim, odalarına kadar takip eder bakarım :)
Hastalık sanırım bu. Yalnızca kadınlara özgü :))

OiP dedi ki...

ben utanıyorum ayakkapları dükkanda giyip çıkmaya. ama bi koşup gidip arabada değiştirdiğim oluyor mesela:D))

seciloc dedi ki...

burdayımmmmm :)))))))

KUZUNUNANNESİ@NURTURİA dedi ki...

EHEHE EN SON DUN ALDIGIM PANTOLONUMU GİYDİM CIKTIM MAGAZADAN :) (46 DIM ESKİDEN ŞİMDİ 42 OLDUM :p) ALIR ALMAZ GİYDİM CIKTIM TABİ:)))

BİR DEFASINDA YİNE ALDIGIM ELBİSEYİ MAGAZADA GİYİP PARASINI ÖDEDİKTEN VE O SEKİLDE SAATLERCE GEZDİKTEN SONRA AYNAYA BAKTIGIMDA GÖRDÜĞÜM MANZARA BENİ ŞOKE ETTİ.. İNSANLARIN BANA NEDEN BAKIP BAKIP GULDUGUNU O ANDA ANLAYIVERDİM:)) BOYNUMDA SALLANAN ETİKET PEK Bİ ŞIK DURMUŞ SIRTIMDA :)))))

pembe dedi ki...

ben ben... yengem var benim ilginç insan, yeni bişi aldı mı mutlaka bir gezme olsun, bayram olsun yeniyıl olsun öyle giymeyi bekler o dolaptayken benim içimi kemirir.. gitcek yerim yoksa da icat eder giderim cicilerimi giymek için :))

Gulcin dedi ki...

OIP :) kesinlikle ayni zamanda ilk cafede cikarip bakip sevinenlerdenim :)

Küçük Kız dedi ki...

ben, ben!
hatta eve gelir gelmez yeni ciciyi 40 farklı şekilde kombinleyerek evdekileri defile doz aşımına uğratan da ben! :)

Ceren dedi ki...

Ben de yeni ayakkabıyı giyer, eskisini paketletirim. Yalnız şimdi farkettim, garip bir huyum var, bir çeşit kompleks galiba. Eğer pahalı bir markanın ayakkabısını alacaksam, ki almadan önce en az 10 kere vitrin önünde yalanıp indirime girmesini beklemişimdir, o an ayağımda olan ayakkabı sıkmış da, canım acıdığı için öylesine bir ayakkabı alıverecekmişim gibi bir havaya giriyorum. Diğer ayakkabılara bakar gibi yapıp, kıçın kıçın aylardır yalandığım ayakkabıya yaklaşıyorum. "Hımm bu fena değilmiş, bunu alayım bari" diye yalandan da burun büküyorum. Hani "Görmemiş, yeniyi giydi gitti" demesinler arkamdan. Kime neyse? :) Ayakkabının numarası kalmamışsa da "Ay beğenemedim bir şey, neyse idare ederim artık eve kadar" diyip, acımı doya doya yaşamak üzere çıkıyorum mağazadan.

Ayakkabı harici bir giyim eşyasıysa eve kadar sabrediyorum ama; eve gidene kadar cafede, otobüste falan poşetin ağzını azcık aralayıp "yirim sizi yirim" demeyi de ihmal etmiyorum :)

Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle ben:)) hemen giymezsem kesin çatlarım:)) canan

Berceste dedi ki...

Du bi alis veris yapayim, geliyorum hemencik :P

Anne dedi ki...

ay anam ben ne alışverişler yapardım.. ayy anam anamm anammm.. iki senedir sadece çocuk doğurup büyütüyorum.. kocaman olan ölçülerimden bahsedemicem,içim kaldırmaz
..
ay Oip'im alışveriş konusunda hassasım daha fazla yazamicem..

Anne dedi ki...

bir de gözümde eskimesin durumu vardır bende.. bak sakinleşince aklıma geldi yazayım dedim..
tabii, sanatçılar yüzünü eskitmemek için tvna filan çıkmaz ya bazı bazı.. normalde alır almaz giyenlerdenim, eskileri oracıkta hemen poşete koydururum..bayılırım yenileri giymeye..ama çoook özendiğim bir kıyafeti ise sadece alırken giyer sonra böyle özene bözene saklar,arada gider bakar,sever..sonrada kıyamaz giyecek yer beğenemez orda giymiyim daha güzel yerde giyim burada olmaz derken giyemeden eskittiğimde olmuştur hani..

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aynı benim annem :) Daha eve gitmeden kafede incelenir alınanlar, ayakkabıları anında giyer hatta :P Bense almayı sevenlerdenim, alana kadar içim gider, aldıktan sonra dolapta bekler. çoğu zaman öyle bi şey aldığımı bile unuturum, yazlık/kışlık değişimi sırasında fark ederim etiketiyle unutulmuş şeyleri :P