Sayfalar

27 Aralık 2010 Pazartesi

Oyipgraphics

Çok fena analitik tespitler!

25 yorum:

Red Riding Hood dedi ki...

Ne diyim sana yaratıcı insan.''Miriba''layan tip süper olmuş yanlız :D

Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门

Mutlu Yıllar Oip'im.Sağlıklı seneler diliyoruz sizlere.Şimdiden kutlayayım yeniyılınızı.

Sevgiler

Judy Abbott dedi ki...

AHAHAHAHAHA ay çok güldüm ya "bö törlü zayuflayamüyorom ahahah

Sevgi dedi ki...

Çok güzeldi. Bütün maddelerde benden bahsediyorsun.

kirazsevdasi dedi ki...

ama zayiflayamiyorum Oyiiiip :)

zeynep dedi ki...

Miribayın...Hahaa 100%90 lık kısımda olabilirim ama sor bak hepsini bilicem:))))

zeynep dedi ki...

Heee kutu kafa kahramanım benim:))Geçen yine kutu kafayı okurken burada eşim dedi ki hah tam bulmuşsun adamını:))dedii:p

Adsız dedi ki...

bayılıyorum size bende sus-pus gruptan dım ama bugün dile geldim sizi çok seviyorum mutlu yıllar iyiki varsınız:) aydan

Lou Salome dedi ki...

Harika olmuş yine her zamanki gibi :D Ben de uzuun zamandır takip eden sessiz vatandaşlardanım galiba :) Ama bana da sorsanız ben de bilirim ne var ne yok, valla bak :) Sevgiler, kaleminize sağlık mı denir ne denir bilemedim. Bi de şu var çok güzel kitap ayracı olur bundan :P Pek bi yararcı gördüm kendimi yahu :D:D

KUZUNUNANNESİ@NURTURİA dedi ki...

EHEHE PAZAR GÜNLERİNİ SAYMAZSAM BEN O COGUNLUGUN İÇİNDE DEĞİLİM Bİ KERE:p

COK GUZEL UYUYORUM DİYETİME COK DA GUZEL ZAYIFLIYORUM HIH:)))

HAFTALAR 6 GUNE DUSSUN, KİM KOYMUS 7 GUN KURALINI :p

kara kitap dedi ki...

bak aklımdaydı unuttum.hafta sonu yazını görünce birden bora ve çağan'lı fotoromanları çok özlediğimi anladım. bir ara fırsat bulursan bir fotoroman istiyorum. (isteklere de başladık, meşhursun vesselam, bir imza şeettirebilir miyim? :))

kara kitap dedi ki...

benim ilk yorumum çıkmamış :(( tekrar yazıyorum.

pek analitik gördüm seni oip'im sen de mühendislik var mı? çok süper tespitler olmuş yine, sen de umut sarıkaya'nın gezici tespit ekibinden misin?

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bak utandım :*)
yorum bırakayım dedim ;)

derya öz dedi ki...

Ahahaha, seviyoruz işte, var mı diyeceğiinn:))) bu arada tüm maddeler de bi kişiye böyle cuukkk diye oturur mu be kardeşim:))) Analist oyyip!!

Filiz dedi ki...

:)))çok hoş yaaa.ne de güzel yazmışsınız..süper!ben yeni geldim blogunuza ve hemencecik te izleyici oluverdim.böylesi şeker bir paylaşıma bakılırsa blogunuz nelerle doludur kim bilir:)
bana da bekliyorum ama:))
filizinevi.blogspot.com
sevgilerimle..

Gulcin dedi ki...

Bence bir de su var: ve bu izleyicilerin hemen hemen hepsi acaba bugun OIP neler yapmistir diye blogun kapisini calmadan gun gecirmezdi!

neval dedi ki...

yorum bırakan ama, yiyip pişman olan olan bir bayan izleyici de burda

beste dedi ki...

yorumbaz ve bir turlu zayiflayamayn loplopcu, kadin, kutukafa ve cizeni severlenden biri olarak nacizane yorum birakmasam olmazdi:)

Nihan SARI dedi ki...

ne yani seviyoruz, yorumda mı bırakmayalım. son karade gönlümüzü almışsın ama nihihi

Sittirella dedi ki...

Ben o 10%lik kibarcası yorumbaz, gerçeği geveze gruptanım, kesin.
Tok- Bö törlü zayuflayamüyorom! kısmısından da alayım :)
Son günlerde kasap gibi sağımdan solumdan kesme, kökten çözüm hayalleri kurmaya başladım, hadi hayırlısı :)
Su içsem yarıyor şekerim :)
Tespitler şahane :)

pembe dedi ki...

sus pusluktan yorumbazlığa terfi ettim oyip :) ayrıca evet sayfalarca kilolardan yakınabilirim..

AycA dedi ki...

♥♥♥♥♥♥♥♥

OiP dedi ki...

RRH,
haha ne güzel bir yorum:)) teşekkürler size de!!

JUDY,
böndöee!:))

SEVGİ,
:)) sobe

KİRAZ SEVDASı,
su içsen yarıyo di mi?:))

ZEYNEP;
miribağ :))
sevgiler

AYDAN,
hahah çok teşekkürler, sevgiler:))

LOU,
OİP merchandise işi başlarsa yaparız belki bi gün:)
teşekkürler, sevgiler

KUZUNUN ANNESİ,
hayret:)) sevindimbak bu işe;)

KARA KİTAP,
haha mühendisim evet;)) Umut Sarıkaya hastasıyım ve evet senin için yaparım pek tabiki canımcım:))

BAHAR,
:)) miribağğ

DERYA,
o sendin demek:))
teşekkürler, sevgiler!!

FİLİZ,
:) teşekkürler, ilk fırsatta

OiP dedi ki...

GÜLÇİN,
demek öyle??:)) kapımız hep açık bekleriz:))

NEVAL,
istisnalar olabilir tabikide:))

BESTE,
zayıflama ve lütfen o güzel yemeklerinden bizi mahrum bırakma :))

NİHAN,
aa güzel şeyler demek istemiştim ki ben:))

S.ELLA,
ayy ben de tornaya girsem iyi olucak:)))

PEMBE,
sana yorumbaz madalyası takıyorum o halde:))

AYÇA,
haha ne tatlı!!:))

B612'Den. dedi ki...

:) 2 gündür inceliyorum..zevkle..kocaman bir tebessümle..kutukafasever olmamk elde değilmiş:) üniversite yıllarında depresyonda olduğum dönemlerde kendi kendime derste "çırak" diye bi karakter çizerdim kendi kendimle konuşmak için,onun uzaktan bi akrabası gibi..çok şirinsi:)ve ötesi. başarılar dilerim..

ECE İSTANBULLU dedi ki...

Ne kadar da geç kalmışım seni tanımak için :( FEna eğlendim yaw bugün :D hatta evet denedim bende kutukafa çizmeyi :) Takibimdesin ...