Sayfalar

8 Aralık 2010 Çarşamba

tivıtır zeki

Ampul gibi oturuyorum şu saatte... Saat resmen 03:00. Oysa ki ne güzel yatıp uyumuştum vakitlice. Sonra Çağan bi ağlayarak uyandı, ona gittim baktım derken uykum kaçtı. Yatayım gelir falan dediysem de ı-ıh yok inada bindi... Dön dön, sıkıldım kalktım sonunda...

Yarın sabah görürüm ama kendimi. Alarm çaldığında 5 dakika daha uyumak için nasıl sefil bahaneler uydurucam kendime kimbilir?? (peşin peşin biliyorum)

Madem uykum yok, fırsat bu fırsat gelip iki satır yazayım şuraya.
  • İş yerinde yıl sonu yoğunluğu aldı başını gitti. Resmen dakika boş vaktim olmuyor gün içinde. Evde desen çocuklar yattıktan sonra masal mesaisindeyim. Sabah mesai, akşam mesai ambale oldum yeminle. (ambale ne bilmiyorum açıkçası, annem kullanırdı ordan kalmış aklımda. aratıp uzun uzun bakacak halim de yok şu saatte.. fena bi laf da değil aslında)
  • Bir sürü çizecek konu birikti, haber analizler falan...
  • Son günlerde şu instagram'a fena takıldım. Resmen kendi kendimin spamcısı oldum arkadaş. Her yerde cırt cırt fotoğraf çekip anında facebook, FF, twitter nerede hesabım varsa yolluyorum.  Gidip evdeki tabloları, kıvır zıvırı çekip yayınlıyorum mesela. Çektiklerim de şunlar ha: 

Çok acayip.. Allah akıl fikir versin bana bence:)

  • Demin merak edip(!) Google'dan konrol ettim. "Fesbuk aç" diyen adamın twitter'dan haberi var mı acaba diye. Evet varmış. İşte belgesi. Ordaki bi "tivıtır zeki" yazanın bi de tivıtır'ı indirmeye çalışanın hastası oldum. Onların birer apaçi olduğundan neredeyse eminim...
Neyse boşvereyim bunları bence. Bu güzide bilgileri sizle paylaştıktan sonra, iç rahatlığıyla gidip yatayım en iyisi... Haydi bakalım sizin uykularınız da benim olsun:)))

20 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahaha :) tivitirci apla :P

ilkay dedi ki...

Aa oip bu çocuklar sözleştimi yoksa...
Bak saat 4 ben dolanıp yorum yazıyorum hala...

Dön dön nereye kadar...

stickman dedi ki...

tam o sıralarda ben can sıkıntısını bastırmak adına akıllı tv'de uçan, kaçan, düşen insanları filan izliyordum :) ambale; çok yorulup iş göremez, düşünemez duruma gelmek... demekmiş. fotolara devam valla ben seviyom. burdan tivitırı indirmek isteyen arkadaşa sesleniyorum. eğer gerçekten inanırsan yaparsın. ha koçum.

Pratik Anne dedi ki...

Hahaha tivitir. Super ya super. nereden buluyorsun bunlari.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Alemsınız hepınız : ) ıyı uykular sımdı sıze...

Anne dedi ki...

yazından 15 dakika sonra yorum yazan ilk kişi olmayayım dedim.. ama çok gece kuşu varmış nerden bilirdim :))

PINAR dedi ki...

algisi acik olana denk geliyor boyle komiklikler:) bir de muzirlara:))

kuzununannesi@nurturia dedi ki...

kek dokunmuştur oip, kek dokunmuştur :))))))))))))))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

Son durum bilgisi lütfen OİP ve gece kuşu takipçileri?!?!?! kafalar masaya düştü düşecek mi? Ne alemdesiniz? Kahve yapıp/kapıp/alıp getireyim mi?
ve bir defa daha ço....k yaşa OİP emi! tivittirmiş... HAHaaa!!!

Deli Anne dedi ki...

O saatte ayakta kalınca bir nevi başkalaşım olabiliyor insanda. bende saçmalama, boş işlerle o değerli vakti öldürme hali hasıl oluyor mesela...

Burcu dedi ki...

tivitır güzeli nasıl kalktın bu sabah :))

Adsız dedi ki...

yerim seni. süpersin ya. çok güldürüyorsun beni.allah ta seni güldürsün
züleyha

OiP dedi ki...

kısa kısa...
efendi gibi saatinde kalktım geldim işime:)) çok telaşeli bir durumda çalışıyorum...
laf atanlar, akşam eve gidip ayaklarımı uzatınca yazıcam cevaplarınızı. öperim:))

KUZUNUNANNESİ@nurturia dedi ki...

BU ARADA O KEK TARİFİNE RAGMEN İSTİKRARIMI KORUMUS VE GECEN HAFTA 1,5 KİLO DAHA VERMİŞ BULUNMAKTAYIM :) 46 BEDEN KIYAFETLERİMİ ATMA ZAMANI VE 42 BEDEN KIYAFETLERİME MERHABA DEME ZAMANI BENİM İÇİN OİP'CİĞİM:)))

PEK YAKINDA 42 BEDENLERE DE BY BY DİCEM, EN SONUNDA DA 38 BEDEN BİSSÜRÜ ELBİSE ALICAM KENDİME:)))) 36 BEDENDEYKEN DE GİYEBİLİRİM ONLARI DİMİ :S

beste dedi ki...

efenim anbale Turkce'deki bircok kelime gibi Fransizca'dan geliyor. originali "emballer" ve gecmis zaman hali "emballé" aynen bizdeki gibi okunur. Ambalaj'da bu kelimede turemistir (emballage). Paketlenmek, sandiga konmak, eli kolu baglanmak anlamina gelir:) Bu gece yarisi uyku kacmalari mesela Acalya'yla konusabilirsin orada gunduz ya uyanik oluyor:)

Pinky dedi ki...

tivıtır zeki yazıp arayan muhtemelen radyo programcısı zeki kayahan coşkun'u arıyordur. ben tivıtır indir'e bayıldım :))

Selen dedi ki...

aa, oranin 3'u benim sabah 8'im. Tam sabah ise gelip, kahvemi alip internet geyiklerine goz gezdirdigim saatler. Bir alo de bir daha uykusuz kaldiginda OIP'cim.
Bir de ambaleyi anladim da "apaci" ne ola kardes? Benim jargon annenin zamanindan kalmis anlasilan. Yazin Turkiye'ye gitmeden once hizlandirilmis kurs isterim senden.

Salpi dedi ki...

Bloğunuz çok eğlenceli..
Kek tarifinizi de denedim çok güzel oldu..Ayrıca Blogger karikatürlerinizin devamını bekliyoruzz :)

OiP dedi ki...

KUZUNUN ANNESİ,
yemedin mi hala şu kekten?? :)) hehe yemişsindir kesin:))

BESTE,
valla üşenmeyip ne güzel anlatmışsın:)) eline sağlık, öğrendik sayende..

PİNKY,
belki de arkadaşı Zeki'yi arıyodur. hatta kesin öyledir:))

SELEN,
bak yavrum, apaçi şöyle bi oluşum: http://www.dipnot.tv/YaziDetay.aspx?ID=3150
çok acayipler, her yerdeler!!

SALPİ,
merhaba ve hoşgeldiniz ve hatta afiyet olsun:))

Minik Yazar dedi ki...

valla bu blog çokk güzel olmuş..........çok süper yapmışsın.müthiş bir sürü güzel kelime sana ve bloguna gelsin bu blogu takip edeceğim.sevgilerimle