Sayfalar

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Fidayda

Arabaları çok seviyor. Arabayla dolaşmayı da. Sabahtan arabayla ada turu yaptık birlikte. (Bayramoğlu yarımada şeklinde olduğundan burada "ada" deniliyor kısaca.) Tur dediysem, avuç içi kadar bir yer aslında. Markete uğradık. Bu gözlüğü beğenip taktı gözüne, çıkarmadı bi türlü.. aldım bende.. yoksa minik veletlerin böyle gözlüklü falan gezmesi komik geliyor bana. (bi de parmak arası terlikler... bırakalım yetişkinler giysin onları, minicik ayaklar, paytak paytak yürürken zorlanmasın moda uğruna)
Epey bir çıkarmadı gözünden.
Demet Akalın stayla!!

Ne olduysa öğlen saatinde oldu. Aniden ateşlendi. 39.7'lere kadar çıktı ateşi.
Bütün gün böylece oturduk durduk.... 
Dün gece misafirlikte, sağolsunlar bi ton övdüler çocukları. Orada dedim zaten: "illa bişi olur şimdi bunlara" diye... Oldu da netekim. Minnak ateşlenirken, abinin de arı sokma haberi geldi  iyi mi?:(  (Ayvalık'ta tatilde kuzum)

Biraz önce ölçtüm, 39'un üzerinde ateşi. Uyandırıp duş aldırdım çok ağladı yazık.

Sinirim bozuldu, üzüldüm haline. Aşağı inip mutfakta arandım, Nutella buldum. Epey bir sonuna gelmiş, kaşıkladım bitirdim falan işte tahmin edersiniz. Çok da az değilmiş hani:))

Verandanın kapısı açık, püfür püfür esiyor şu anda. Aşağıda insanlar, sitenin müzikli eğlence gecesinde, "fidayda" eşliğinde coşuyorlar. Herkesin derdi başka işte...

Neyse bana kolay gelsin. Bu gece nöbetteyim anlayacağınız.

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Kız Sinek

Aynı anektodu, yıllar önce aynı başlıkla yayınlamıştım. Pek sevdiğim bir tespit olduğundan bu sefer de çizeyim dedim.

Ben gel-dimmm!!

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Buram buram çizme


Sanki yukarıdan bana torpil geçiyorlar. Hayat tatlı sürprizler, OİP'lik komik ayrıntılarla kovalıyor beni.

Dün tam da oturmuş fön çektirirken, karşı kaldırımdan geçen şu küçük adam gibi. Şortu, penye bluzu ve siyah lastik çizmeleriyle öyle komikti ki, bir bana dönüp göz kırpması eksikti!!

sonradan ekleme: kara kitap'çım bak bu çizimin aslı budur. kurşun kalemle kağıda çiziktirilmiş bir karalamadan ibaret. gerisi fotoşop:)) mesele değil yani, başla çizmeye:)

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Kolluk


Dün Kartal Sahil Yolu'nda şöyle bir şey gördüm :D
Ne tatlı değil mi?

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Bugünün gülümsemesi Nehir için gelsin

Hani Nehir için tişört kampanyası yapmıştım, hani bağış yapanların fotoğraflarından kolaj yapacaktım, hani bunu Nehir'e gönderecektim.

İşte nihayet sözümü tutuyorum ve bana ulaşan fotoğrafları (genellikle tişört ve ambalaj fotosu geldiği için onları tekrar tekrar koymadım) kolajladım ve yayınlıyorum. Ne kadar güzeller değil mi?

Haberi olmayanları ise, minik cesur yürek Nehir'in bloguna göz atmaya ve nöroblastoma'yla mücadelesinde O'na destek olmaya davet ediyorum.

18 Temmuz 2010 Pazar

Hadi kahvaltıya!!

Çayı demledim, börekler tavada, sofra birazdan hazır olur.
Hadi sallanmayın...

İyi pazarlar...

16 Temmuz 2010 Cuma

Diyiverin bi

Toplantının en sıkıcı oturumunda kendimi internete vermisken kafama dank etti. Tivitırda, frendfidde, blog yorumlarında falan durmadan "alemsin" demişsiniz bana, bende sevinmişim, onaylamışım, gülmüşüm :))) diye. Kıllandım ha valla!?! Ne demek bu "alem"??? Çatlak falan gibi bişi mi yoğusa?!

14 Temmuz 2010 Çarşamba

2010 Rus Plaj Modası

Hatırlayacağınız üzere, geçen hafta Antalya'dan yaptığım canlı yayında, Rusların akıl almaz rüküşlüğünden epey bir sözetmiştim.

Öyle paparazzi gibi fellik fellik dolaşıp çat çat fotoğraf çekmedim tabi ama, cep telefonumun çekim alanına girmekte ısrar eden şu hanım aplaya da "dur!" diyemedim. Sanırım güzel bir "örnek olay" oldu kendisi. (ne yapayım tam karşımda yatıyordu kuzu kuzu)

Gözlerine de simsiyah eyeliner çekmişti üstelik.

Şimdi de aplanın aksesuarlarına zum yapalım:)

Bu da içerideki giyim mağazasındaki Russal koleksiyon.
(içeri giriş sebebimiz Çağan oğlanın mağazanın dekorasyonunu beğenmeyip el atması)


10 saniye bakınca hipnotize ediyor:)

Pespembe, leopar desenli ve önde yılan, kurukafa karışımı desenler var!

Şimdi anladınız di mi Russal eziyetin dozunu?

13 Temmuz 2010 Salı

Özenmeyin diye diyorum

Çocuklu tatil bambaşka birşey. Nasıl diyim, tam tatil gibi değil.
Kendiniz için eğlenme ve dinlenme amacı gütmüyorsunuz da herşeyi çocukların beklentileri ve mutluluğu üzerine kurguluyorsunuz. Yemek, dinlenme, eğlenme, aktivite, uyku saatlerine göre kendi içinde ciddi hesap ve planlama gerektiren bir durum.

Bi nevi askeri düzen gibi birşey:))

Tatilin komutanı ve yıldızı tabi ki minnaktı.

Anası kılıklı oğlan, denizi havuzdan daha çok sevdi.
Ama ne güzel ki, havuzumuzun zemini ve çevresi de böyle kumdu...

İşte size "açık deniz minnağı".
Hiç de beklemediğimiz şekilde kolluklarla tek başına yüzen bir kocakafa:)

Şu minicik mayo hangi popoyu örtebilir ki?

İşte popo, işte mayo!

Bi saniye, bi saniye... abiyi unuttum sanmayın. 
Artık fotoğrafını çekmek, yayınlamak falan mesele tabi.
İşte benim yakışıklım.
"Ergenliğe giriş" güzel bir post başlığı olur galiba:)

Yarın: 2010 Rus Plaj Modası

12 Temmuz 2010 Pazartesi

deneme birki

siess, deneme birkii...
siieess siess!!
geldim, döndüm onu diyeceğidim. 
ortam, mekan, mod dumuru yaşıyorum...
tam kapasiteye yarın geçerim artık....

8 Temmuz 2010 Perşembe

Kendime Not

Bi daha Ruslu tatile gelirsem yanıma almam gerekenler:
Swarovski taşlı gözlük
Parıltılı topuklu havuz terliği
Lameli bikini (dore de olur)
Fosforlu oje
Abartman topuklu marjinal ayakkab
Beyaz penye strec elbise (içine giymek için siyah sütyen ve g-string) (boşanma ilmühaberini de unutma)
Taşlı göbek piercingi
Pullu fular
kafaya takmak için fileli pullu takke
Memcoşa file tişört

6 Temmuz 2010 Salı

tatildeyiz.biz

Nicedir yazamıyorum. Cepten kısaca yazıp kaçayım:) Ayilecek tatildeyiz nihayet! Cocuklarimla doya doya vakit geçirmenin tadı anlatılmaz güzel:)

Günlerim çocuk havuzunda iki büklüm vaziyette geçip gidiyor. Sırttan bronz önden pembe vaziyetteyim. Bi nevi sırttan yanmalı OİP diyebiliriz.

Rus rüküşlüğü dört bir yanımızı sarmış durumda. Bu Alman ve Ruslar gençken güzel de yaşlısı çok fena. Nedense kalçadan kilo alanı yok, hep belden göbekten odun gibi oluyorlar. Ne garip di mi? Bizde maşallah bi döth bi basen, bunlarda gram popo yok.

Her aksam yemeğe Hustler kızları gibi geliyorlar bide. Adamları da transparan tişört falan giyiyor, oturup seyretmelik yani:)

şimdilik bu kadar. Cepten foto ekleyemedim. Yoksa "sudaki çişler" konulu bi çalısmam vardı. Kalın saglicakla;)