Sayfalar

23 Ocak 2011 Pazar

100 gram

  • Bekar kaldım bu gece. Eşimi bir kaç günlüğüne yolcu ettim, kaldık çocuklarla başbaşa. Birlikte kek pişirdik, yedik, içtik, dans ettik, banyo falan derken yattılar çoktan.
  • Bizim bu dans işi pek komik görseniz. Her akşam salonun ortasındaki pistte(!) Arkadaşım Eşşek'le başlayıp devam eden aile boyu bir dans olayımız var. Konu komşu görüyorsa epey bir gülüyordur. Ya da "bravo ne neşeli ayile" diyor da olabilirler. Tül var ama kesin gözüküyoruzdur. Haha çok güzel eğleniyoruz ne yalan söylim.
  • Valla evde yalnız kalmış ergen gibiyim:)) Dergi okuyup, müzik dinledim, nette takılıp, çizim yaptım... derken sıkıldım...
  • Hani dün yapamadığım, öğle uykusu vardı ya, bugün hakkını verdim çok şükür:) Hem de minnakla uyuduk bi güzel. Bunu doğduğundan bu yana ilk kez yaptık. Yani baştan sona birlikte yatıp kalkma işini. Çok huzursuz bir uykuydu ama, mis kokuluydu, yumuşacıktı:))
  • Geçen gün, bitmek bilmez diş tedavim için gittiğimde doktorla sohbet ederken konu oldu. Bizim gibi evli ve çocuklu çiftlerin nasıl kendilerine nasıl bir rutin tutturup bunun dışına çıkamadıklarını, kendilerini ve ruhlarını eve hapsettiklerini konuştuk. Bu şekilde yaşamakta bir sorun yok, eyvallah ama deşarj olamıyor ki insan. Bir dışarı çıkayım, süsleneyim, püsleneyim, iki dost göreyim, sinemaya, bara vs gideyim... Bunlar insanı rutinin dışına çıkaran, motive eden hareketler. Bağ bahçe de yok ki anasını satayım, vursak kendimizi toprağa, bitkiye.... Nasıl atacak bünye bu iş, trafik, günlük küçük dertlerin yükünü değil mi ama?? Hep ertele hep ertele... "Olmayacak böyle" diyerek karar aldık zaten bakalım eşimle:) Artık kendimizi ihmal etmeyeceğiz, ayda iki akşamı kendimize ayıracağız.  Zaten bu rutin için kabullendiğim sürenin de sonu geldi, Çağan artık büyüdü ve 2,5 oluyor. Darısı başınıza:)
  • Şu yazı bu haftaki Uykusuz'dan. Fırat Budacı döktürmüş yine. Muhabbete çok güldüm. Neşe içinde alıp verelim kiloları. Kalın sağlıcakla:))

22 yorum:

LaTiFe dedi ki...

Fırat Budacı'ya çok güldüm :) bu hafta okumamıştım henüz.
minnaklarla uyku ne güzel di mi? bizim kuzu da tüm gün uyku halindeydi ve bir ara birlikte uyuduk, bana da iyi geldi :)

OiP dedi ki...

Latife,
:)) iyileşsin inşallah seninki de, öyle halsiz yatmalara dayanamıyor insan...

Giz dedi ki...

Ailece dans etme olayı çok eğlenceli ve hoşmuş özendim resmen :))

100 gr a da koptum desem yeridir :) demek mantığı buymuş kardeşim bu aralar zayıflamıştı, ondan kilo aldım demek ki ben de son zamanlarda hehehe

stickman dedi ki...

ben bu dans akşamlarının apaçi dansıyla bittiğini düşünen tek kişi değilim demi? hadi oip itiraf et. kapanışı apaçi dansıyla yapıyorsunuz demi? :p

OiP dedi ki...

Giz,
evrenin bu bilinmeyen sırrını da bu şekilde öğrenmiş olduk. çok yaşa Fırat Budacı:))

Stickman,
Sorma:) Çocuk diskomuzun sonu, Bora'nın Lady Gaga vs. eşliğinde Yeteneksizsiniz'de üç çarpı alacak lezzetteki dansıyla bitebiliyor:)) Şu hiphop'ın yerde popo üstünde yapılanını hayal et:D))

Sittirella dedi ki...

Çok güldüm OİP'im :)
Yerde ve popo üstünde hiphop :))))
Arkadaşım eşşek ile başlıyor hem de :)
Mutluluğunuza nazar değmesin, gözlendiğinize eminim.

Ebru Şallı'ya takmış durumda olan beni bir ayrı gülümsetiyorsun... bilesin :)

Bağ bahçe demişsin, bu baharda bahçe kiralıyorum :)
Burada içinde minicik evi olan kiralık hobi bahçeleri var :)
Taktım kafama; domatesimi, biberimi... maydanozumu, soğanımı kendim ekicem :)
Hem bahardan yaz sonuna dek haftada 3-4 gün stres atmak, toprağa basmak, şehirden kaçmak için bahanemiz olur, hem de eşimle birlikte rutin dışı şeyler yapıyor olmanın tadını çıkarırız diye düşündüm.
Hadi bakalım, gazamız mübarek ola :)

OiP dedi ki...

Sittirella,
Resmen her yerden karşıma çıkıyor bu kadın, n'apıyım nerlere gideyim:D))

Bahçe, minik ev falan ne güzel düşünmüşsün. mübarek olsun valla, kim ne derse desin bi şekilde değişiklik şart:))

Sittirella dedi ki...

Ben yazayım yazacağımı da, sen dilersen okuduktan sonra sil OİP'im :)

Konu Ebru Şallı olunca çok süper yaptığına can-ı gönülden inandığım 3 şey var;

1-Pilates Topuyla bütünleşmek
2-Kocası olacak ...... <--- bulamadım buraya uygun söz, parmağında oynatmak
3-Küresel Isınmaya Katkıda bulunmak

başka da bir fonksiyonu yok OİP'im.
Ne zaman görsem yanaklarından kemikleri fırlamış kemik üstü deri suratını... şu an hislerimi tarif etmeye uygun kelimeleri bulamıyorum :)
Susayım en iyisi :)
Sadece gülüyorum artık gördüğümde, sinirimin ayarlarıyla oynanmış gibi gıcık gıcık gülüyorum :)

İkiz Annesi dedi ki...

Benim gibi olanlar da varmış demek ki şükür Allahım ,ben de kızlarla aynı şeyi yapıyorum salonun ortasında.Ama acayip keyifli oluyor.
Fırat Budacı'nın yazısı ayrı bir gülümsetti beni teşekkürler:)

Deli Anne dedi ki...

o yazıdan korktum ben.. kimbilir hangi tiksinç insanın tiksinç kilolarını aldım ben de veremedim gitti.. :)

Adsız dedi ki...

böyle madde madde iyiymiş:
evde yalnız kalan ergen ha:) yine yaptın mizahını:)
uykusuzda en sevdiğim yazar fırat budacı, tabi o hafta umut sarıkaya yazmamışsa. o yazınca fırat 2. gelir. gerçekten boş geçen yazısı yok. acaip komik:)
zeyno

Adsız dedi ki...

bu arada bence ebru şallı süper biri, valla, hayranım, zengin, onu seven bir koca, kaymak gibi iş, sürekli spor yapıyor, ikimizde doğurduk ama ben olmşum yarım dünya, kadın manken gibi:) mutlu kadın yani. bi izleyin inan insana pozitiflik aşılıyor. geçen gün, kışın güneşte dışarı çıkın yürüyün falan dedi, 5 dakka sonra bi baktım sokakta yürüyorum:) zeyno

stickman dedi ki...

ohooo Lady GaGa varsa bu dans üçlüsüne beni de katmalısınız oip :D Lady GaGa hastayısım. 24 yaşımdan sonra klip açıp ordaki hareketlerin aynısını evde yapmaya çalışıyorum. Tabi ne kadar komik gözüktüğümü tahmin edebiliyosundur :D Burdan sizlere bi Lady Gaga dizesiyle seslenmek isterim; just dance amgannabiokkeey rırırırı just dance ay nakki neey, ayvandı disko rıttış tis foorr. bu kadarına dilim dönüyor napayım :D Bora efendiyle bi hiphop dans atışması yaparız. zaten eskiden ben hiphopcıydım :D

Selen dedi ki...

ha ha ha!! Cok guldum, butun hafta gulecem demek ki :)
Yanliz Stickman'in Ladygaga yorumuna Firat Budaci'dan daha cok guldum. Kulaklarin cinlasin Stickman

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Cok hossun ne guzel ıste evdekı yavruların sayesınde yuzunuzde gulucukler , kahkaha eksık olmuyor onlarda bu dansları , aksam eglencelerını hıc unutmayacak emın ol. Ebru Sallı meselesıne gelınce zayıflık hepsını anlarım tamam da ben o ıkıncı dogumda hastaneden cıkıs sahnesını unutamam. Elımızde kocaman bır tabak patlamıs mısır vardı ablamla TV ızlıyorduk sadece susutuk, mısırı de soye usulcacık bıraktık yere ... ;) fırat bey dogru soyluyor yanı...

Ece dedi ki...

çok güldüm:) ben de tv'da vs gördüğüm kilo vermiş insanlardan alıyorum demek ara ara kilo.

rutinliğin içinde kaybolmamak zor, sanırım herkes bir kayboluyor önce. sonra bunun farkına varmak ikinci adımı. üçüncü adımda iki yol var, ya boğulmayı ya da düzeltmeyi seçiyorsun. umarım ayda 2 geceyi sadece kendinize ayırmayı keyifle sağlarsınız.

sevgiler:)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ben de balkona çıkınca gördüm kim bu hop zıp aile diyordum meğer sizmişsiniz iyi mi:)) Şaka bir yana! lütfen sen mi rutinsin - siz mi rutinsiniz! ikinci kişiliğin oip ile bizi kandırmıyorsan bomba bir hayatınız var sizin:) en cool anne olduğuna bahse varım okul anneleri arasında:)

OiP dedi ki...

S.ella,
valla mizahı bol bir insan sağolsun. ilgimi çekiyor o kadar diyeyeim:))

İkiz Annesi,
kesinlikle çok eğlenceli :))

Deli anne,
ayy çok bi midem bulandı şimdi sen böyle yazınca.. dur ayol belki çok sempatikli birinden almışsındır??:))

Zeyno,
Umut Sarıkaya'yı tek geçerim. her hafta ilk onu okuyorum:))
Diğer yorumun içinde doğrudur diyorum, ben hiç izlemedim aslına bakarsan, sadece basından takip ediyorum.

Stickman,
Şarkına bayıldım Stick:)) İnan gözümün önüne geldin ve her nedense Poker Face havuzdan çıkış sahnesiyle:D)) gel gel valla ne güler eğleniriz:))

Selen,
Stickman bi tanedir:))

Kiraz Çekirdeği,
:)) valla çocukla çocuk olmak bu sanıyorum. o hastaneden çıkış haberi çok bombaydı, ben de analiz etmiştim(!) hatta, bak bir:))

Ece,
Böyle atıp tutmak kolay di mi? bakalım hayata geçecek mi? bekleyelim görelim:))

SSK,
Anooomm!! :)) demek kıpır kıpır görünüyoruz ordan. bu internet insanı olduğundan cool göstertiyor cağnım:))

saricizmeli dedi ki...

OIP, tiyatro yapar mısınız diye uzatılan mikrofona, 2 çocuk, canlı yayın pilates, nerde yapacağım diyordu. Yoksa yetenek sınırsız:) Sadece vakit yok:))

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
es dedi ki...

43 kiloyum, 5 yıldan beri kilo alamıyorum, benim yerime kim alıyorsa o kiloları çabuk geri versin :)

OiP dedi ki...

SARI ÇİZMELİ,
"Allahtan!"
diyorum:))

ES,
benim!! benim o!!
al şunları allasen:))