Sayfalar

31 Ocak 2011 Pazartesi

Çok elektrik çekiyor bu adam

Her Pazar karşılaşıyorum onunla. Saçının tepesini taramayı akıl edemeyenle. Bakıyorum gayet güzel makyaj falan yapmış, önler, yanlar  taranmış ama arkalar ı-ıh! Özellikle tepe kısmı (hani erkeklerin erken kellenme döneminde uç veren o ilk kısım var ya orası işte), tarak değmemiş bir halde salınıyor sokakta. Orta yaşlarda,  kısa/orta boy saçlı bir kadın o. Arkasından “yine mi sen” bakışı atıyorum, uzaklaşıyor kafasındaki kuş yuvasıyla…

***

Fonda TV açık. Birkaç dakikada bir, reklam ayağına Serdar Ortaç beliriyor ekranda. “Helal olsun” diyorum içimden. Adam yıllardır aynı tip, aynı şarkılar, aynı klip, kostüm ve dansla takılıp gidiyor. Ama gel gör ki çok elektrik çekiyor bu adam. Her klipte binlerce watt ampul, spot, floresan cayır cayır yanıyor. Tasarruflu ampulle değiştirsin istiyorum hepsini. “Otursam yarım günde çekerim lan bu klibi” diyorum içimden. Üstüne vazife olmayan işlere kafa yoran her insan gibi gevrek gevrek. Ver göz bebeğine, gözlüğe simit floresan yansımasını, döşe arkaya ampulleri, sal ortaya hatunları, V yaka tişörtle zincirli kemer de giydirdin mi al sana klip.


“Bırak bu işleri diyorum” sonra kendime. Çağan geliyor yanıma, zaplıyorum Playhouse’a, Miki Fare kulüp dansı yapıyoruz birlikte :)

16 yorum:

fragola dedi ki...

ahahaa bikiniler süper olmuş :)

Anne dedi ki...

bende de var bu huy.. profesyonel tv izleyicisi olarak içime sinmeyen filmdi,reklamdı,klipti söylene söylene baştan çekerim.. bi çizgi filmlere lafım yok buz devri,shrek filan :))

bu arada hep birlikte OİPcim.. miki miki fare mikinin eviii ;)

huysuz dedi ki...

bu kadar mı olur, ben de miki miki fareeee mikinin evi diyeceğidim :))

OiP dedi ki...

FRAGOLA :))

ANNE & HUYSUZ :)) valla biz her seferinde ortaya fırlayıp yapıyoruz o dansları:)) miki miki fağreeee!!!

MorKoyun dedi ki...

haha herkesin klibi gelmis sanirim, ben de daha yeni benguye sarmistim:))

Adsız dedi ki...

http://www.digiturk.com.tr/shake/

şundan haberiniz vardır belki:)

Red Riding Hood dedi ki...

Yıllardır aynı notalar üstüne şarkı yazıyor gibi geliyor onu dinlerken :)Klipler bile aynı sadece kızlar farklı,üstelik kumardan batıp helak olmasına rağmen yine ortalarda ve çok tutuluyor :D Ne diyelim başarı bu mu ki acaba ?

Sittirella dedi ki...

Geçen gün bir alışveriş merkezinde yemek yiyoruz.
Bir anda Serdar Ortaç şarkısı çalmaya başladı.
Algıda seçicilik işte :) hemen kafayı çevirdim; Türk kebapçısı :)
Üşenmedim, kalktım gittim ''Merhaba, size zahmet şu şarkıyı değiştirir misiniz? Madem Türkçe şarkı dinleme imkanımız var bari bu adam olmasın.''
Adamlara daha merhabama karşılık verememişken gelen ricamla ufak bir şok yaşattıktan sonra yerime dönüp Sezen Aksu dinlemenin tadı bir başkaydı :)
Gıcıkım, ne yapayım? :)
Bana da klip çekelim OİP'im, n'oooolur? :)))

Bugday Tanesi dedi ki...

Bizi guldurdugun her cizim icin sana ne kadar tesekkur etsek az :)

OiP dedi ki...

Morkoyun,
klip mode on:))

Adsız,
yok bilmiyodum:)) bi klip çekip katılalım hemen:)

RRH,
başarıyı bilmem ama para bu RRH'm:))

Sittirella,
İlahi, adam da neye uğradığını şaşırmıştır:)) sana da çekelim olar. Lady Gaga stili olsun amma:D)

Buğday tanesi,
hahah çok teşekkürler, şımarıcam :))

kuzununannesi@nurturia dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kuzununannesi@nurturia dedi ki...

şimdilik ben dansediyorum 9 aylık oglum izliyor :))) kulüp evinin dans müziği basladıgı anda tum işini, oyununu bırakıp pür dikkat dansı seyretmeye baslıyor
:)))

yakında bizde baslarız beraber dansetmeye :)))))

bu arada serdar ortac evet hep aynı hep aynı:) ama artık acmıyor beni, daha dogrusu tahammül edemiyorummmmmmmmmmmm

nesobaby dedi ki...

:)) bir de her reklamda artık onun müzikleri parasız mı kaldı nedir reklam cingılı yapmaya başladı
çöpe atarım seni bilmem ne yaparım seniii
ya biz bu adam kadın mı erkek mi merak ederdik İstanbul FM'de dj iken dinlerdik böyle ciddi ciddi program sunardı ..
bir de şahsen tanışmışlığım çalışmışlığım da var acayip asabi sinirli suratsız kendini de beğenmiş bir tip yani ama adamın şarkıları ( ritmleri ) iş yapıyor işte napcan?

Dün akşam Barış Manço'yu anma programı vardı da ahhh ahh dedim benim çocukluğumda onun şarkıları tv programları vardı dere tepe gezerdik herkese 10 puan 10 puan verirdik hee bir de dünyada Barış vardı...

Çok komik bir çizgi kahramansın sen de :)) sondaki dilber dudaklar müthişmiş
Klip çekersen beni de oynatır mısın? ;) çok eğlenceliii

Sittirella dedi ki...

Adam elinde döner bıçağıyla ağzı bi' karış açık bakakaldı :)
Sevindi, sapıttı, bi'şi de diyemedi anında değişti ama müzik :)
Hakkaten şimdi dşünüyorum da; aylarca tek kelime Türkçe duymadan yaşamış adam, bir Türk kızı görüyor, kızın söylediğine bak!
Hahahahaha :)))
Lady Gaga'nın donsuz gezdiğini biliyorum bi'tek.
Nasılkine onun klipleri?
Du' bi' izleyeyim :)
Her türlü çekeriz, sorun değil OİP'im :)

OiP dedi ki...

Kuzununannesi,
gözaçıp kapayana kadar büyüyorlar:)) şurda bir kaç ay sonra başlarsınız kesin

Nesobaby,
çöpe atarım seni bilmem ne yaparım seniii!! hahahahaa:))

Ahh Barış Manço :(( Adam Olacak Çocuk biz, olduk da hatta:)) 10 puan bize!!
*klibimde başroldesin;))*

Sittirella,
Donunu bilmem ama kostüm, makyaj felan çok deli ve benzersz:)) çekiceksek en yüksekten girelim madem:))

mis gibi dedi ki...

Facebookta bir ara şöyle bi grup vardı ki hesabı kapatsam da gönlümün birincisidir;

S.O.S.S = Serdar Ortaç Simit Satsın
^^