Sayfalar

11 Ocak 2011 Salı

Geldim

Geldim nihayet....
Ah sormayın pert vaziyette döndüm.
Bayramdan bu yana katlanarak artan işlerim, üst üste denk gelen büyük organizasyonlar falan derken sonunda bitti işte, düze çıktım.

Perşembe'den Pazar'a Antalya'daydım. Dün döndüm. Resmen eve zor attım kendimi. Yani sanki böyle son enerjimle, böyle bitik vaziyette, zor ulaştım eve... Dünden beri ağır çekim, siyah beyaz, sıkıcı Sade klibi gibiyim....

Öyle bedenen falan bir zorluğu olmasada, koşturmacası, üçüncü kişilerle uğraşması, oldu olmadı stresi çok hırpalıyor insanı inanın.

Bugün ve yarına izin aldım mis gibi neyse ki...

Bu Çağan'ı ilk bırakışımdı. Çok aranmış yavrum. Sabah uyandığında tüm evi dolaşıp beni aramış, sokak kapısı her açılışında ve özellikle işten dönüş saatlerimde...

Ben yokken ikisi de hastalanmış şansımıza... Baba koşturdu tek başına peşlerinde. Oluyor işte yapacak birşey yok...


Abinin ateşini ölçen tombik döner

 Bu da buhar alıyor böyle kuzu gibi

Çok çalıştık, yorulduk falan ama epey de eğlendik. Aslına bakarsanız böyle birkaç gün uzak ve bağımsız kalmak da güzel oluyormuş, unutmuştum tadını, hatırladım... Son akşam kutlama yaptık, dans ettik, içtik eğlendik bir güzel. Tam iki saat durmaksızın dans etmişim, düşünün :))

Böyleyken böyle. Tam zamanlı OİP'liğe zaman dönerim bilmem? Sanırım birkaç gün daha dinlenmeye ihtiyacım var. Öpüyorum cümleten:))

20 yorum:

LaTiFe dedi ki...

hojgeldin oyip ve geçmiş olsun. çabucak iyileşsin kuzular.

Leylak Dalı dedi ki...

Minnaklara da, sana da geçmiş olsun. Memleketimizde iyi vakit geçirdiğine sevindim, memnun dönmesen gidince tüm Antalyalıların kulaklarını çekerdim:))
Bol dinlenmeli, sağlıklı zamanlar olsun...

Nihan SARI dedi ki...

tatlı minnaklarıma geçmiş olsun.

sen de dinlen.u-u-u yanar dönerler hoşmuş.:)))

PINAR dedi ki...

Ohh be sonunda geldiniz:) Gecmis olsun, seyahatli isten nefret ettiydim ben 3 senede hemen, cok zor...Iyi dinlenmeleeeerr:)

Sittirella dedi ki...

Uuuuuu beybi! yanar-dönerler altında dansedermiş :)
Minnaklara geçmiş olsun :/ Buhar da alırmış minnak kocakafa :/ geçicek ama hepsi nihayetinde... böyle böyle büyümedik mi biz? Bizim zamanımızda buhar da yoktu, kaynar suya bir kaşık Vicks, kapa havluyla sok kafanı o buhara.. vay be, düşünüyorum da, İsviçreli bilimadamlarından betermiş bizim büyükler :)
Tüm o yaşananlara rağmen hayattayız.. şanslıyız :)

Merak bitti, dönmene sevindim :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hosgeldin :) Kuzulara da cok gecmis olsun..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Hoşgeldin tam hava değişimi olmuş... Geçmiş olsun hepinize

Red Riding Hood dedi ki...

Şu cümlen bizim 4 aydır değişmeyen durumumuzun özeti olmuş ''koşturmacası, üçüncü kişilerle uğraşması, oldu olmadı stresi çok hırpalıyor insanı inanın ''.

Hoşgeldin tekrar ve çok geçmiş olsun abi kardeşe.

Benden Bizden dedi ki...

hosgeldin oip! kiyamam ben ikisine de, o tombik doneri isirmak istiyoruuuum! cok gecmisler olsun.

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Merhaba , tekrar burdasın ne güzel ama haberler biraz can sıkıcı.Kısa sürede iyileşirler inşallah 2 kardeş.

senem dedi ki...

Ohh hoşgeldin OYİP. Ne özlemiştir kuzular seni kimbilir. :)

Akşama tavuk suyuna çorba yapıp getireyim mi komşu? :)

Ozgur dedi ki...

hoşmoşgeldiiin

sümeyye dedi ki...

Çook geçmiş olsun yavrulara. Hoşgeldin :)

esraozlem dedi ki...

Geçmiş olsun kuzulara. Ve hoşgeldin, özlemiştik ;)

anne kaleminden dedi ki...

hoşgeldin :))

ŞuŞu dedi ki...

Oipciğim Geçmiş olsun minnaklara. öper öper severim onları ben:)
Hele küçük minnakı sevmek yetmez yerim:)

Ozgeee dedi ki...

Geçmiş olsun hepinize, miniklere. Gene de iyisin, senin erkekler artık kendilerini kurtarmış, bir de birbirlerine bakıyorlar demek:)

OiP dedi ki...

LATİFE,
hojbulduk:))

Leylak Dalı,
çok kral memleket, ayıpsın!! çocuklar hiçbişiyi eksik etmediler sağolsun:))

Niyan,
sağol... hoştular hakkatten:))

Pınar,
teşekkürler.. allahtan benim öyle sık değil hatta arada bir iyi bile oluyor:))

S.ella,
hahah! evet ya Viks vardı:))

Esra,
teşekkürler ve hoşbulduk:))

Kiraz Çekirdeği,
cidden havalandırma oldu bana:))

RRH,
sağol ve allah kurtarsın o cümleden cümlemizi. amin!

BB,
sağolasın:))

Ashley,
sağol canım, toparlıyorlar hızla:))

Senem,
ayy getir he valla! komşunun böylesi:))
anlatırım bi ara:))

Özgür,
hoşmoşbuldum:))

Sümeyye,
çok sağol:))

EsraÖ,
hoşbulduk ve çok sağol:))

Anne Kaleminden,
hoşbulduk:))

Şuşu,
ay yiye yiye bitirdim ben onu :o

Özgee,
cidden üçü birbirini idare eder vaziyetteler. şükür allahıma:)

A-H dedi ki...

Hosgeldin, iyidir degisiklik ;)
Minnaklara gecmis olsun, umarim simdiye iyilesmislerdir bile cokten :)

Salpi dedi ki...

Çok geçmiş olsunnn..
Bazen unuttuğumuz şeyleri sonradan hatırlayınca daha değişik bir duygu yaratıyor..