Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Haber Analiz: Adını Sen Koy!

22 yorum:

Zehra dedi ki...

haha kaburgam açık kaldı lafına bittim :D

Melike dedi ki...

"kaş bırakmak" ahahahahahahaha ağzım yamuldu yeminle

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

tam nefretlik ya :)
sen dalga geçince sempatik gibi oluyor :)

Adsız dedi ki...

süpppeeerrr... valla tüm uykusuz u okuyorum, toplamda bundan az güldürüyor insanı. ellerine sağlık.
kaş bırak;)
ebru harun kutukafaların kaşları. mükemmel
bence yurtdışındaki ünlülere özenmiş. bazen görüyorum onlar da koyuyo böyle premakyaj fotolarını. iyi oldu gerçi, ben de kendime tipsiz diyodum:)
züleyha

gezenti dedi ki...

hahahaha süper olmuş cidden. Öğle yemeği sonrasında işe başlamadan bu kadar gülmek iyi geldi doğrusu. Ellerine sağlık.

Selcen dedi ki...

ben bunu biyerden çıkarıcam ama du bakiim :)))))) ayy koptum buna yaaa :))))))))))))))) süpersin OYİP

anne kaleminden dedi ki...

bayıldım, daha çok haber analiz daha çoook :))))))))))))

Benden Bizden dedi ki...

cok guldum yine super br analiz olmus! cizimlerdeki ayrintilar mest etti beni, kutu kafa bebek cok tatli yaw :)

Pinky dedi ki...

:D ay şimdi bayılazaam Oyip. ne güzel detaylar yakalıyorsun. süpersin.

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

gülmekten kaburgam açık kaldı.
gerçekten harikasın:))))

Red Riding Hood dedi ki...

Naman Nallahım. Oip bu kaşlar gerçekmi ? Allahım sanki kürk :D. Ya nasıl böyle bir gaflette bulunmuş yaa sarhoşmuydu acaba ? İnanamıyorum ağız Ancelina Culi ,Ajda Pekkan karışımı, kaşlar kürkçü dükkanı göz kalmamış surat gerdirmekten inanılcak gibi değil berbatsın Ebru kızım ya. O isim işine ne demeli ? PAAAAĞRS gel oğlum.Ne iğrenç ağız dudak boğaz yorucu bir isim. Varya s*çtılar artık isim koyma işinin içine.Yakında yılan,baykuş,deve gibi hayvan isimlerinide çocuklarda duyarsam hiç şaşırmayacağım. Ben bir tek benim öğrencilerde sanıyordum envayi çeşit garip isimleri ama yok oluyor işte. Pars ıııyk. 2 sessiz yanyana bari bi ''İ''atsalardı da paris olaydı :D

firdevs dedi ki...

pembis assaa pembis yukari :pPp

ya bu detaylar nerden aklina geliyor ki ! :) harikasin :))

demek yedi gun sonra saat onda ne yapmasi gerektigini bilmeliymis :p ne ender bir kisilik :))) ayrica gercekten kaslari kurk gibi duruyor :D

Missy dedi ki...

hahahaah :) harikaaa

Ozgeee dedi ki...

İlahi OİP, nereden buluyorsun:)
Harun az daha bekleseydi keşke. Dede Korkut misali ismine kendi hak kazansaydı çocuk. "Berk diyemiyorum, alışamadım." ne demek yahu.
Not: Hatun Zombi gibim, brrr...

Nehirineylemleri dedi ki...

Ay çok tatlısın yaaaa

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

o nasıl bir fırça tutmadır yahu!

OiP dedi ki...

ohh be!! Oyiplik yapmayı özlemişim resmen. yorumlarınzın hepsi ayrı bomba, alemsiniz:))

beste dedi ki...

saka gibi ya gercek olamaz ben esas habere inanamadim. Zavalli cocuklar ya biri kivicandi, digeri berk'ten pars'a gecis yapti!

Judy Abbott dedi ki...

aahahahah ben gideyim de kaş bırakayım madem ahahahah

Anne ve Bebisi dedi ki...

o degil de, cocuk tifil bisi olursa, adina ters.. garip kacacak ilerde :P

Euphoric dedi ki...

hatun o kaşları zamanın da yoldurtmuş,
sonra gidip kafasından saç aldırtıp kaşlarına ektirtti
yani bıraksa saç gibi uzayıııııp gidecek
o da başlı başına bi "iş"
to do listte başı çeker oip çok haklısın :))

sincity dedi ki...

şuan tek sorunum bu sekilde daha çok resmini paylasır bize de ekmek cıkar mı umuduyla EPru şallıyı twiterda takip edip etmemek. öyle de boş bir insanım.