Sayfalar

14 Ocak 2011 Cuma

Hey epıl müdürü, herkese benden bi masal!

Bugün kös kös dolaştım. İçimden "bak görüyomusun, doğum günüme saatler kaldı ama evrende en ufak tık yok, yıldızlar açı yapmadı" diye söylendim de söylendim. Az önce tıkladı a dostlar. Resmen parladı, hopladı, zıpladı yıldızlar... Hatta havai fişek gibi pat pat patladı! :))
En havalısından da bir hediye verdi bana hem. Düşünsenize kaç kişi doğumgününde içinde adı geçen bir uygulama almıştır!

"Bir Kar Masalı"nın iPad uygulaması apple storedaymış an itibariyle!!
Kimlerde var iPad diyiverin?
Gidin şu linke, beni tanıdığınızı söyleyin(!), indirin hemen bi tane :))
Animasyonlu, kar yağmalı, şahane seslendirmeli bir masalınız olsun sizinde...

Bunların hiçbirisi yok bende, ama çok merak ediyorum neymiş bu app diyenler buyrun, ugulamayı tanıtan videoyu izleyin: http://www.youtube.com/watch?v=74Ob2KKz0Ig

İPhone'cular az daha sıkın dişinizi, o da uzak değil geliyor çok yakında!

32 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

tebrikler oipim,
o ne tatlı davul çalıyor öyle,
iyi ki doğmuşsun.nice nice yllara

Leylak Dalı dedi ki...

Kutlu olsun, mutlu olsun, hem IPad uygulaması hem de doğum günüm OİP'cim. Nice başarılara, nice yıllara. İyi ki varsın...

Ozgur dedi ki...

cizmis iki dakkada ay super super... sanal halay basi olabilir miyim dogum gununde... ay sefamiz olsun ayol... tey teyyy halay cekerek uzaklasiyorum....

OiP dedi ki...

sağolun a canlar:))
hadi hobbey halaya takılın hey!!

Adsız dedi ki...

stewe jobs stewe olalı böyle app. görmemiştir. yaşasın. ipad bi halta yarasın sonunda:)

gezenti dedi ki...

tekrar hayırlı olsun. iPhone içi çıktığında haberimiz olsun :))

aysema dedi ki...

İyi ki doğdun, iyi ki... Doğum Gününü Kutluyorum, bizim evde de bayram havası oluştu. Emeğinize sağlık.
Anneane oynadı, çok sevdi...

esraozlem dedi ki...

Şahanesiniz, cansınız, iyi ki varsınız. Loyloyloy :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

iphone alasim geldi :P Sayenizde satislari patlayacak adamlarin&hatunlarin (cinsiyet ayrimciligi olmasin, uymadi ama uysun :P )

OiP dedi ki...

Adsız steve jobs'tan aklıma bişi geldi:)) bekle bak çok yakında;))

kutlayanlar, oynayanlar sağolsun varolsun, çok yaşasınlar:D))

Esra,
ay al valla, cidden çok güzel... ya da yok biz apple'a kampanya yapalım. okurlarımıza ipad, iphone hediye edin diye:D))

Sittirella dedi ki...

Doğum günüsümüymüş OİP'imin?
İyi ki doğmuş o zaman :)
Yeni yaşı hoşgelmiş, aplikasyonuyla beraber :)
Halaya katıldım, tey, tey, hayde tey! :)

Adsız dedi ki...

o adsız benim. bu arada doğum günün kutlu olsun. sevgiler
ZÜLEYHA

OiP dedi ki...

o değil de, neredeyse 5 yıldır yazıyorum blogda, ama ilk kez doğumgünüm falan diye laf etmiş oldum... bu app işi nasıl gaza getirdiyse artık:))

AycA dedi ki...

aaa sen de mi oğlaksın! :))) ihihihi
mutlu yıllarrr hızlıca iphone app beklemekteyim :)

A-H dedi ki...

yeni yasin mutlu olsun, kutlu olsun, hayirli olsun ve daha bir suru guzel seyler olsun :)

Evren dedi ki...

Heey, iyi ki dogmussun, iyi ki cizmissin, iyi ki seni tanimisiz :)) Dogumgunu hediyen(imiz)i hemen indirdik ve ailecek izledik, cok guzel olmus, cok! Elinize, emeginize saglik!

Calanon dedi ki...

Dogumgunun kutlu, mutlu olsun.
Biz de mi alsak artik su IPhone'u diye dusunmeye basladim ben de, himmmm ????

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Nice sağlıklı ve başarılı yıllara Oip teyze :) Minnaklarınızla birlikte bool neşeli masallı günler haftalar aylar yıllar :)

kara kitap dedi ki...

bugün yarın doğumgününündür diye düşünüyordum oğlak kadını :))) oipin doğumgünü ne zaman acaba diye aklımdan geçiyordu.nice mutlu,huzurlu,ailenle ve bizimle birlikte bol uğraşlı, yıldızların güzel açılar yaptığı yıllara inşallah. ipad ve iphone'u olmayan ben iphone sahibi arkadaşlarımı tacize şimdiden başladım. :))

HaNdE... dedi ki...

mutlu yıllllaaaaaar sanaaaaa, mutlu yıllaaaar sanaaaaaaaa:):)

nesobaby dedi ki...

İyi ki doğduunn !!!
Gördün mü bak application oldunnn!!!
İpad'imiz yok diye bizi hor görmeeee
iphone'umuzu da fazla bekletmeee :)
Sevgiler mutluluklar

Minik Not: Doğumgünü kartını facebook'tan gönderdim ;)

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Tebrikler, cok guzel olmus. Sonunda kizimin keyifle dinleyip, izleyecegi turkce bir app. Oldu sayenizde. Ellerinize saglik. Bu arada e-mail adresinizi verirseniz bu konuyla ilgili tecrubelerinizi ogrenmek istiyorum. Sevgiler, Zeynep

Red Riding Hood dedi ki...

İyiki doğdun Oipim.Bende sağlık diliyorum sana ve ailene. O olmayınca gerisi boş çünkü.Bakalım 2011'de hangi başarılarınızı göreceğiz burada.Ne güzelsiniz.

Burcu Çalışkan dedi ki...

iyi ki doğdun iyi ki bizim oipimiz olsun nice güzel yaşların olsun arkadaşım :)) ve bu nasıl havalı bir hediyedir ı pad im var hemen benimde olmalı bu masaldan :))

senem dedi ki...

Acilen bir IPAD istiyorum. Karşıma çıkan tüm miniklere bakııın size harika masal diye göstermek istiyorum.

Nice yaşlara OYİP'im!! Keyfin daim olsun :)

cenebaz dedi ki...

Nice yıllara OİP, iyi ki doğdun:))

blogcuanne.com dedi ki...

Nice mutlu senelere!

Meral Erdoğan dedi ki...

iyi ki varsin oipcim. mutlu seneler diliyorum... i-phone i pad yok ama itunes store'da buldum. sayfalari gorebiliyorum simdilik ve muhtesem! bayildim. sonra sesli sesli okudum "bir de kari yagarken seyredebilse, baslanir miydi bundan daha guzel bir gune?" yine bayildim :) bana cok sevdigim tim burton'ın minik hikayelerini hatirlatti.

hepiniz harikasiniz. tebrik ediyorum!

Shade and Love dedi ki...

Sevgili OİP ,
Yeni yaşın çok sağlıklı , sevdiklerinle birarada, keyifle, gezilerle , güzel sohbetlerle ve çok güzel işlerle dolu geçsin . En güzel yaşlarından biri olsun .
Sevgiler
Hasene

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun.. yeni yaşında ilham perileri omuzundan eksik olmasın...

OiP dedi ki...

İYKİ DOĞDUMMM!!!
NE GÜZEL BİR OYYİP OLDUM:))
KUTUKAFALAR HEP PEŞİMDEĞ, DOSTLARIMSA YANIMDAĞ!!... OOO! O-OOOOO!! OOOOOOO!! :D))

TEŞEKKÜRLER !
ÖPÜCÜKLER!

Anne İş'te dedi ki...

seviyorum oip'im:))iyiki doğdun,iyi ki yazdın,iyi ki çizdin,iyi ki ,iyi ki.....