Sayfalar

13 Ocak 2011 Perşembe

Nasıl yabdık???

22 yorum:

Sittirella dedi ki...

Vay hainler! :)
Hahahaha :)))
Kıyamam OİP'imi tuzağa düşürmüşler.
Ama... çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tamam mı? :)
Gece gece, yatmadan önce güldürdün beni :)
Yüzünden gülücüklerin eksik olmasın.

Hanimiş: dilerim minnak ile bir büyük boyu iyileşmeye başlamışlardır :)

elifada dedi ki...

Süper süper süpeer!!!

A-H dedi ki...

bolunme kismina bayildim :) fena faka basmissin :D

Axius dedi ki...

OIP'cim, sen kendini ne zaman deşifre edeceksin merakla bekliyorum.

Judy Abbott dedi ki...

ahahaah, o "noliyy" yapan kutukafayı öperim:))

Pino dedi ki...

ölüyorum gülmekten:) çoğalan ajanlara bittim:)))
dün anneme çektiğin fotoyu gösterdim oyipim nasıl hoşuna gitti anlatamam:D teşekkür ederiz çok:D
muck!!

Hülyanın Tunası dedi ki...

hahahaha iki isim iki soyisimle meksikalı aileler gibiler di mi? çok seviyoruz o alejandro cecilia aroganoes luciasyan kıvamındaki kadınları biz...

Neslihan Kermen dedi ki...

ah zavalli oip seni :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ben de en cok, yarin gel basla'ya bittim bu cizimde :))) Ama bak, fakir ama gururlu gencler fena faka basmis seni :))

Hepinizin eline, emegine saglik :)

esraozlem dedi ki...

oyipcan, n'aptın sen gitti karizma :)

Hülya ben de boş değilim size karşı :P

anneyazar dedi ki...

Hay allahım sen ne harika bir kadınsın ya:))

karamelize dedi ki...

oipcim... gecenlerde bloguna ugradım, çook gerilere kadar gidemedim ama gördüğüm kadarıyla süper işler çıkarmışsın(ız)..:) bayıldım..arada bir bloga yine heves etsem de bu tempoyla bu işin hakkını verememek var serde, sevmiyorum öyle yarım yarım işi ben de, başlamıyorum..ama artık arada bir de olsa uğrayıp takip etmeye çalışacağım yaptıklarınızı..kuzular da büyümüş çok, maşallah.. aslında sanırım bayağı da yaklaştık birbirimize ama bi türlü görüşmek de nasip olmuyo, naapsak ki?...:)öpüyorum seni...

dennis dedi ki...

süppersiniz valla, diyecek bişey bulamıyorum :))

Burcu.. dedi ki...

Oip'e koşturan bir ÖZümüztoprak geldi gözümün önüne. Süperdi bunlar :)))

Nihan SARI dedi ki...

özledim bu hallerini. çok güldüm oipim. insan alışıyor bu tatlıya..bünye istiyor sonra.

nesobaby dedi ki...

ay ne komiksin sen yaa :))))) önümüze geleene bin tekmede koptum :))
şu ajanların siyah gözlükleri de olsaymış Matrix'teki gibi :)))

OiP dedi ki...

Sittirelyam,
çocuklar iyi sitop.
sorma bunlar bana pusu kurmuş sitop.
gördüm ama dönemedim sitop.
öpüyorum sitop:))

Elifada,
:) sağol

A-H,
:)) sorma

Axius,
valla onu bende merak ediyorum?!!:))

JUDY,
:D))

Pino,
var ya, senin tasarımları görünce sevindirik oldum, satıcı kızı ekarte edip yanaştım ve çektim. içimden de "biliyo musun bu benim arkadaşım" dedim o kıza. öperim anneciğini:))

Hüliya,
ay sorma. öz hakiki meksikalı çıktı bunnar... da... hani diycem o ki sen de pek aratmazsın bunları :))

Neslihan,
ühhüüüü:))

Esra,
biliyosun hep onlar kazanır filmin sonunda illaki:))

EÖŞÖ,
böyleyken böyle ama:))

Anne yazar,
ay deme şımarırım sonra

Karamelize,
yahu nerelerdesin, izini falan kaybettik iyice? gel yaz ara ara, oğluşu takip ediyorduk hiç olmazsa:)
İstanbul ne fena, yakın uzak demeden ayırıyor insanları. bekleriz ama ilk fırsatta. sevgiler öpücükler

DEnnis,
:)) tenkyu

Burcu,
hahhahhaaaa:))

Niyan,
valla bende özledim böyle pervasızca çizmeyi:))

Neso,
ya valla ne iyi dedin, neden öyle çizmemişsem artık?!!

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

elınıze emegınıze sağlık ... Kitap yazmak tabii ki marifet ama bu şekle sokmak mühendisişi =)
Uzuuun isimli blogcanlara da selam öptüm OİP ' =)

Ozkan dedi ki...

Selam,
Harika bir is cikarmissiniz, bugun cocuklara gosterdim, bayildilar... Ben de tabiki... Elinize, emeginize ve yureginize saglik !

Selen dedi ki...

Kitap harika falan da, valla ben bu isim isini dusunup duruyordum. Sen oyle harika birseye imza at, o guzel cizimleri yap, koskoca kitap olsun, falan filan ama altina imzani OiP diye at, gerine gerine ismini yazma, egonu boylesine dizgin altinda tutabil, gercek ortamlarda "benim kitabim buuu" diye hava atama.. bravo gercekten. Ben bu harekete kitaptan daha cok kredi verdigimi soylemeden gecemeyecegim. Biz yoga, meditasyon, cart curt ugrasalim, sen gitmissin de geliyorsun o yollardan be OiP. Helal olsun sana :)

OiP dedi ki...

Mine,
çok teşekkürler:))

Özkan,
Çocuklarımızın sevmesi, eğlenmesi ne güzel. demek amacımıza ulaşmışız, teşekkürler:))

Selen,
:D ben bu yorumu çerçeveletir, duvarıma asarım. yaparım dediysem yaparım;))
sağol Selenim :)

kara kitap dedi ki...

oip, gizemli kadın.kendiyle dalga geçebilen bir insan tabiki ego sorunu yaşamıyordur. ben bu çizime ilk gün yorum yazdım,ama blog evreninde kayboldu sanırım. bu isim olayına ben de çok gülmüştüm.onlar dört kişi sense bir başına :)) cengaver oip.bu arada kaybolan yorumda da yazmıştım benim de var bir masalım, başvurular nerden alınıyor.ne zaman başlayabilirim. :))