Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

Oip error

19 yorum:

anne müdürü dedi ki...

amaninnn
kötü bi şey yok di mi?

ŞuŞu dedi ki...

Nasıl yani yaaa?

kara kitap dedi ki...

bacım sen milletin yüreğine mi indiricen,halkın sevgilisi oip ne erroru veriyor. savulun yettim o kuşların taşıdığı baygın kahramanı acilen error konumundan çıkarmam gerek.bu haber sosyal medya alemine bomba etkisi yaratır vallahi.ne masum çizmişin o error konumundaki kutukafayı içim kıyıldı. :(

battodol dedi ki...

böyle error e can kurban yazacaktım ama diğer yorumlardan tırstım yok demi bişey?
Biraz aşırı yükleme var gibi geldi bana sanki :)

OiP dedi ki...

n'oluyo ya, panik yok. işler yoğun, sıkıldım, ara verince öyle şeyettim:))

OiP dedi ki...

tivitırın whale error'ü var ya o hesap:)) http://assets.pestaola.gr/img3/twitter-fail-whale-small.png

OiP dedi ki...

Anne müdürü,
o saçlar nasıl ya??:)))

Nihan SARI dedi ki...

Neden,noldu, kutukafa demek sen demek,sana mı bişey oldu,kutukafa ya bişey mi olacak. pelerinini mi kaybetti.
bi açıklama???????????

anneyazar dedi ki...

Bir daha böyle şeylerle gelme bize :P :)

anneyazar dedi ki...

Bir daha böyle şeylerle gelme bize :P :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Yuregim agzima geldi vallahi. yapma boyle sakalar gozunu seveyim ya. sana bir sey oldudan tut da, bilgisayarin falan bozulduya kadar bi suru sey dusundum saniyenin yuzde birinde :P

Sittirella dedi ki...

Süper olmuş OİP :)
Bi kere seninkisi daha güzel! :)
Kuşlar da aynı yöne uçmuyor eyvah eyvah :)

Gulcin dedi ki...

OIPe uzuldum de... kuslar ne kadar guzel olmus. Bayildim. Eline saglik OIP!

Defne Soysal dedi ki...

Biyerlerden tanıdık geldiydi zaten de neyse böyle şakalar yapma herkesler paniik oldu OİPe bişeymi oldu diye.

İkiz Annesi dedi ki...

Okuyunca AMANIN oldum ta ki yorumlarını görene kadar aman yoğunluktan olsun.Kuşlar çok iyi:)

Deli Anne dedi ki...

ahahha çok başarılısın be Oip:)

Deli Anne dedi ki...

bi de yatırmış kurukafayı da.. tipe bak ahaha sittirella da tam demiş.. kuşlar aynı yne gitmiyor diye ahah

Ozgur dedi ki...

hepimiz errorüz bazen... bi reboot bi reboot ooh değme gitsinnn

OiP dedi ki...

o kadar erörmüşüm ki cevap bile yazmamışım:(

kusura bakmayın... hepinize teşekkürler ve sevgiler:))