Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

Bir Kar Masalı iPhone'da!

Valla geçen haftadan beri nefesimizi tuttuk bekliyoruz, masalımızın iPhone uygulaması çıksın diye. Meğer "Apple Müdürü" Steve Jobs hastalanmış, onunla ilgileniyormuş çocuklar, telaşeleri varmış bakamamışlar. Bana da Blog Müdürü Mayk söyledi. Araya onu koydum (Türk usülü), tanışıyorlarmış, hallettiler bir şekilde.

Tabi gecikmeden dolayı mahçup oldu çocuklar. Steve ısrar etti, "illa ben duyurucam app'in çıkışını" diye, kıramadık. Buyrun törenden görüntüler:


Böyleyken böyle. Masalın iPhone versiyonuna şuradan ulaşabilirsiniz.
İyi seyirler!

23 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ahahaha cok delisin oyip yaa adami ne hale sokmus :)

harika olmus ama, doruk bayildi,
elinize saglik hepinizin.

esraozlem dedi ki...

ühühühüh, Stiv sen bizim herşeyimizsin.

mayk'da esaslı çocukmuş oyipcan.

kara kitap dedi ki...

ne kadar gep gep gerinseniz az :))) araya adam sokmakla iyi etmişsiniz.böyle şeyleri araya adam sokmadan hızlandıramazsın. :)) bak şimdi hani yakınında yörende olsam seni kocaman kucaklamak geçti içimden.kanım ılıdı sana. dün taksideyim, bora'nın ilk gitar gösterisine yetişmeye çalışıyorum diye yazmışsın ya sanki kendi oğlumun gösterisine yetişmem gerekiyor gibi heyecan yaptım.sonra akşam evde bora'nın fotosunu görünce derin bir oh çektim.bora'yı elinde gitarıyla görünce gurur duydum, gözlerim doldu.bana ne oluyorsa :)))

gezenti dedi ki...

tekrar ellerinize sağlık. izlemiştim ama akşama mutlaka app. indireceğim.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Hemen app.i indirdim ve seyrettim. Inanilmaz güzel olmuş, bayıldımmmmmmmm.
Ne kadar tebrik etsem azdır!!!
İphonumda oğlum için o kadar çok app var ki (ne yazık ki hepsi İngilizce) her gece bir tanesini açıp oynuyoruz ama çok eminim bu bizim favorimiz olacak ve bence her gece bunu isteyecek :)
Gerçekten muhteşem güzel bir iş yaptığınızı söylemek istiyorum ve teşekkür etmek istiyorum oğluma sonunda iphone'dan Türkçe dinleyebileceği ve görebileceği bir app yaptığınız için.
Umarım bunların devamı gelir :) İzin verirseniz blogumda bunu yayınlamak istiyorum :)
Sevgiler
Çok mutlu olan ve feci gururlanan Sıla

kuzunun annesi dedi ki...

nıhahahhah

Ozgur dedi ki...

bayııldıımmm çok duygulandım ben de sitivim be. geçmiş olsun. iyileş sen yeter ki...

NzN dedi ki...

ahh oip'imm hepinizin ellerine sağlııkkk
kız resmen bizim aileden birileri yapmış gibi hissettim:)
du bakayım ben birilerine hemmeenn tavsiye edeyim de havam olsun....

öptüm!!!

Gulcin dedi ki...

Bravo Mayk'a. Ve elbette sizlerin de ellerinize saglik. Aksam harika bir ugrasim olacak ne guzel!

stickman dedi ki...

hadi be ordan Steve Jobs! timsah gözyaşları bunlar. küçücük klavyeyi 250 liraya satan insanın ağlamasına inanmam ben Steve Jobs! Steve Jobs! Jobs Steve!

fragola dedi ki...

app harika olmus ellerinize sağlık :)

Benden Bizden dedi ki...

ya ne sandin sen stiiv, bu uc sahsiyet bomba gibi is yaptilar walla, agla agla acilirsin!

Beylem dedi ki...

Sizin bir de çok başarılı bir ninni vardı değil mi? o da var mı Iphone için?

nesobaby dedi ki...

ayy çok komiksin OİP :))) hemen şu an indiriyorum meraklan ve gurur duyuyorum seni sadece blogdan tanısam da bloggerlar adına gurur verici bir başarı :)) ne müthişş ! yuppiii !

Sittirella dedi ki...

''Yılların Steve Jobs'uyum'' ha? :)
Gülmekten yanaklarım ağrıdı :))))))
Alemsin OİP'im!
Deniz-Oyip-Esra :)
Gep gep gerinin, ne kadar gerinseniz az valla :)
''Apple Müdürü'' yalnız :)
Ay hala gülüyorum :)))
Fonda da Bir Kar Masalı, vay be!
Masalınız uğruna bi ayfon veya ayped alırım artık ben :)

Nihan SARI dedi ki...

tatlı oyipim nasıl da ağlattı adamı. kendime kızıyorum adamcağıza güldüğüm için,ay gözümden yaş geldi. çok görmeyeceksin demekki.

Nihan SARI dedi ki...

inanmıyoruuuummm
roxette konserine mi gideceksin. tüm istluları kıskanıyorum.ahh gençliğim.

Ozgeee dedi ki...

Harikasınız. Süper Kahramanım OİP'cim gerçek hayatta da İstanbul'a kar yağdırabilir misin? Lütfen, yakında çocuklar kar ne diye sormaya başlayacaklar?

OiP dedi ki...

İLKAY,
bu fikri yorumbaz bi okur çaktı kafama:)) Doruk'un minnak parmaklarını öperim:))

ESRA,
sağolsun öyledir:)) gep gep gerin sen

KARA KİTAP,
canım benim! sarılmış kadar oldum inan:)) darısı senin oğluşun başına:) sevgiler

GEZENTİ,
teşekkürler, sevgiler:))

SILA,
ya valla asıl gururlanan, mutluluk tan havalara uçan benim. cidden çocuklar için hiç Türkçe app yok. zaman geliyor İtalyanca app oynuyor bizimkisi.
güle güle kullanın. öyle kendi çapımızda bişey işte:))

KUZUNUN ANNESİ,
:))

ÖZGÜR,
hislendin mi ibişim:))

NzN,
:)) ahh canım benim. at havanı, app müdürü falan diye hava at hatta:)) cingöz pazarlama fikirleri üret bize arada;)

GÜLÇİN,
:)) sevgiler

STİCKMAN,
hemen de ipliği pazar serme be dostum:)))

FRAGOLA,
:)) teşekkürler, çok sevindim beğenmenize

BB,
:) hahahhaa!!

BEYLEM,
ninni resimlemiştim evet:)) app'i yok malesef:((

NESO,
:)) çok acayip di mi? tanışmasak da bi böyle sahiplenme, arka çıkma falan:D)) çok sağol,
sevgiler

S.ELLA,
:D))
e al bakalım... bahaneni yesinler:D))

NİYAN,
:D)) gidicez evet ya... çok özeller bizim için:))

ÖZGEE,
aa ne var onda ayol, yağmış bil:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Biz indirdik dinleyip seyrediyoruz :) Emeği geçenlerin ellerine sağlık

Red Riding Hood dedi ki...

Keşke birde ipod için olanı da çıksa. Evde koca bebekler sabırsızlıkla bekliyor çünkü.2011 de 2 tane daha yapsanız birde basılsa ne iyi olur dimi Oip ?

OiP dedi ki...

Çocukla Çocuk,
:) teşekkürler

RRH,
iPod touch var o olmuyor mu??
bir yandan öğrenip, bir yandan hayal kuruyoruz. bakarsın olur:))

Red Riding Hood dedi ki...

Oip bak bir önceki yorumumda üstte ne demişim :) Oldu işte ,senin adına çok mutlu oldum.Kutluyorum.