Sayfalar

23 Şubat 2011 Çarşamba

Bir Blogger'ın Anatomisi - 26

Pazartesi gününden bu yana, yorum bırakan, e-mail atan, arayan soran eden herkese çok teşekkür ederim.
Bu desteğinizin, telkinlerinizin bana nasıl moral ve umut verdiğini tahmin bile edemezsiniz.

Kontroller, testler, MR'lar derken, dünya kadar araştırma ve hazırlık yapıldı. Tedavi ile ilgili süreç bugün itibarı ile belli olacak. Hastalığın ilerlemiş ve riskinin yüksek olmasına rağmen, moralimiz çok yüksek, umudumuz çok fazla. Herşeyin insanlar için olduğunu kabul ederek, yapılabileceklerin en iyisini yapmanın iç huzuruyla tevekküllü bir bekleyiş içerisindeyiz. Bundan başka da elden gelen birşey yok zaten...

Seferberliğiniz bunca zaman sonra bana bu anatomiyi çizdirtti :) Özlemişim meğer, iyi geldi.
Hepinize kocaman sarılıyorum.

Serinin diğer karikatürleri için buraya ya da buraya tıklayın.

36 yorum:

A-H dedi ki...

ah onun o mahsun ifadesini severim ben, nasil guzel cizmissin yine.
babacigina dair iyi guzel haberleri duyacagiz insallah en kisa surede senden ;)

Açalya dedi ki...

geçmiş olsun oip

kara kitap dedi ki...

bu sefer ağladım ben ama...

anne müdürü dedi ki...

biz seni çok seviyoruz oipcan, seni dünyaya getirdikleri için aileni de tabii ki
herşey iyi olsun, herşye yolunda gitsin bundan sonra da
sen üzülme, kutu kafa üzülmesin
siz üzülünce ben de üzülüyorum:(

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

kıyamam ben kutukafamın mahsun haline! o çat orada çat burada zıp zıp harikalar diyarında olmalı böyle sessiz sakin oturmamalı, hiç üzülmemeli hep enerji saçmalı! oip kırmızı pelerinli kahramanımız bizim kutukafa üzülmesin o ama... herşey iyi olacak, o kadar iyi olacak ki amma telaşlanmışım diyeceksin boşuna... güzel haberler olsun, tez zamanda sağlık olsun!

Judy Abbott dedi ki...

canım en güzel haberleri bekliyoruz inşallah. sevgiler.

Cincüce Banu dedi ki...

Blogculuk, bir minik kutukafa'yı görünce sevinmek, o üzülünce içinin bir garip burulmasıdır. Kutukafa üzülmesin. Güzel haberler bekliyoruz.

Leylak Dalı dedi ki...

OİP'cim çok geçmiş olsun, zorlu bir süreç güç-kuvvet diliyorum hepinize başta baban olmak üzere. Ama moral ve iyi düşüncenin en önemli etken olduğuna inanırım, bunu da halledecektir babacığın. Tez zamanda güzel haberler almak dileğiyle...

Makyaj Cantam dedi ki...

OIP, kanser canavarıyla senden iyi haberler bekliyorum! Biz bu canavarla çok uğraştık, zamanında kendisini darbelemişliğimiz var, son darbeyi de siz vurun gitsin!

Gulcin dedi ki...

Cok mahsun ama inaniyoruz cok yakinda gulucukleriyle buralarda olacak. Tum iyi dilekler sizinle olsun...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Canim benim :( Dualarimiz sizinle.

éLLa dedi ki...

anatomileri özlemistim :) harikasin yine.

LaTiFe dedi ki...

Bugün aklımdan geçtin, bilgisayar başına oturunca bir mail atayım, durumlar nedir diye sorayım dedim. Ve blog yazını gördüm. İyi haberlerini bekliyoruz. Dualarımız baban için.

Sittirella dedi ki...

Anatomiye bakarak ağlayan ilk izleyicin olarak tarihe geçmemişimdir inşalla yareppim!
Sarılırım sana, duaya etmeye devam.

laleninbahcesi dedi ki...

bloggerin anatomisi süperdi... Ben de çizdikleriniz arasındaki kategorilerden bir kaçına giriyorum ne yazık ki:)
Babanıza acil şifalar diliyorum ...Tüm iyi dileklerimle

Girno dedi ki...

Sevgili oip, ne zamandır internetle aramıza karakedi girmişti, şimdi girince hemen bir bakayım şu kutukafaya ve oipe dedim, bir de baktım haberler kötü. Çok çok üzüldüm, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur baban. Hayat çok acayip, benim de erkek kardeşim Libya da sağ salim gelmesini bekliyoruz, durum ciddi duymuşsundur.
Sana ortak olayım derken kendimi anlattım, ama içim rahat, yapılacakları yapmışsınız, babana tez zamanda sağlıklı günlerde tombik döner ve olgun abisiyle oyun oynamasını diliyorum, dualarım ve iyi niyet meleklerim sizinle olsun, amin...

meral erdogan dedi ki...

bu anotomi beni aglatir oipim ama butun bunlar gececek. cok umutluyum ben de...

Defne Soysal dedi ki...

Ben de bu anatomiye aynen katılıyorum.Kafamdakileri aktarmışsınız. Ben de çok seviyorum blogumu ve bloger dostlarımı.Tüm kalbimle iyi haberler almanızı diliyorum.Yapılması gereken neyse yapılacak yeter ki şansı, direnci, yaşama sevinci hep güçlü olsun babacığınızın.

perinin sectikleri dedi ki...

Oipcigim, Acil sifalar diliyorum. cok uzuldum... Dualarimdasiniz.

babycakes dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.. inşallah babacığınız 3. kere kahraman olmayı başaracaktır..

deniz dedi ki...

dil tutulur, gonul konusur. opuyorum oyibim, seviyorum seni.

Adsız dedi ki...

Oipcigim seni yerim ben.
Hepsi gececek. Önce bu belirsizlik gececek, sonra durumu ögrenecegiz ve mücadeleye giri$ecegiz. Böylece yeni bir dönem ba$layacak. Dönem dönem hepsini atlatip, arkasina bir tamamdir cizgisi cekip yola devam edecegiz. Güzel günler gelecek.
Kahramansin sen, ba$in dik, yüzün gülec, hic olumsuz dü$ünmeden babacigini el üstünde tutacak, annecigine de moral vereceksin. Tabi üzüleceksin, endi$eleneceksin. Kalp bu, hem de cocuk kalbi yine de, di mi? Ama üzülme i$ini, aglama i$ini burda birlikte yapariz -sonra yine muzurluk yapar, moralleri yükseltiriz- , tamam mi? Onlara caktirmak yok ;-)
hala ilk günki kadar a$ik anonimyusun.
ps: a$kimiz azalinca cosmopolitan alir okuruz, ordan bi cözüm buluruz, ok? Öptm cnm,kib xoxo *?!!*

evimin dekoratörü dedi ki...

OİP, umarım çok çabuk atlatır yine eski sağlığına kavuşur babacın... Güzel haberlerini bekliyoruz...

Anne dedi ki...

kahramanım canım :)öpüyorum seni bloglar dolusu..

Bugday Tanesi dedi ki...

Güzel haberlerini bekliyoruz...

SenaBera dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, Allah hayırlı, acil şifalar versin....

Yazmak iyidir... dedi ki...

Çok geçmiş olsun OIP. Ben de tam mesaj bırakıyordum ki, babamı arayıp sesini duyasım geldi. Sonra yazmayı unutmuşum, kusura bakma. Ama babanı tanımasam da onu ve tüm babaları sağlıklı olarak düşünüp enerji göndermeye çalıştım. Bilmem böyle bir yöntem işe yarar mı :) Sevgiler.

OiP dedi ki...

anatomiciler merhaba!

cidden bu sefer çok boynu bükük kutukafamım. valla bu kadar üzüleceğinizi bilsem çizmezdim bu şekilde:(( ama bence çok doğru bir blogger tespitidir bu. anatomi bu alemi anlatıyorsa eğer acınaklı da olsa bu tespit de yer almalıydı seride. eee insanlar yaşadıkça öğreniyor bazı şeylri.
her zaman kakara kikiri olmuyor. ne yapalım?? varsın bu sefer de birlikte ağlayalım... yeterki birlikte böyle huzurlu, samimi yan yanyana olalım.
dilekler, dualar yüreğimi hafifletiyor inanın.
hepinize sonsuz teşekkürler.
iyi ki burdayım ben, iyi ki....

Deniz dedi ki...

bu kutukafaya bazen koşarak gelip sarılmak istiyorum..

ŞuŞu dedi ki...

Ah Oipim canım tüm iyi dileklerim dualarım babacığın ve seninle birlikte. Dört gözle ve umutla iyi haberlerini bekliyor olacağım.

Bende hem sana hem babacığına kocaman sarılıyorum...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ben işyeri taşınma telaşı derken bayağı şey kaçırmışım.
desteğimiz dualarımız sizinle
yüksek morelle herşeyin iyi olacağını ümit ediyorum. yanındayız her daim. sağlıklı günler

Axius dedi ki...

Allah hayırlı şifalar versin. Moralinizi yüksek tutun OIP'cim...Babacığına sağlık, afiyet ve uzun ömür diliyorum.Allah başınızdan eksik etmesin.

Deli Anne dedi ki...

Ah be canım , şu meşguliyet içinde bile ne de güzel bir çizim yapmışsın.. İnşaallah iyi olacak herşey.. iyi olacak.. iyi olacak!

mikla dedi ki...

oip, cani gonulden inaniyorum ki her sey yoluna girecek. acil sifalar diliyorum babana...

battodol dedi ki...

oipcim ahh ben yeni okudum şimdi, biz kendi derdimize düşmüşken siz de kötü günler geçirmişsiniz.Her şey iyi olacak güzel olacak sağlıkla dolacak babacın inşallah.Sevgiler

Red Riding Hood dedi ki...

Herşeyin iyiye doğru gideceğini hissediyorum.
Kıyamam o Kutufaya ....