Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

Gülüş

Alışılmadık, uzun bir aradan sonra tekrar merabayın millet.
Öyle böyle değil, çok karamsar günler yaşıyorum. Yıldızların ters açı yaptığı pis bir dönemden geçiyorum galiba. Hababam kötü haber, de babam aksilik. (Susan Miller! Neredeysen çık dostum ve açıkla bu olan biteni.)

Babamın tedavisi başladı. Herşey hastalığın tedaviye vereceği cevapla belli olacak bundan sonra. Zor günler yaşayacağız belli ki... Ama umuyoruz iyi olacak. Tedavinin başlamış olması bile biraz yüreğimizi rahatlattı. Hadi bakalım, işimiz rast gitsin inşallah....

Susan Miller demişken, size de olur mu bilmem: ben böyle belirsiz, kötü dönemlerden falan geçerken çok fal meraklısı olurum? Düşününce çok saçma biliyorum ama ne yaparsın, umut fakirin ekmeği... Galiba yarın siteye üye olup, burcumun Mart yorumuna bakıcam. Evet hatta üşenmesem şimdi üye olurdum ama hiç halim yok.

Hani haberi aldığım o gün, "oğlumun gülüşünü paylaşacaktım" demiştim ya hani, işte bu o gülüş. Allahım çocuk olmak ne güzel. Şimdi anlatıp içinizi iyice kıyım kıyım kıymak istemiyorum. Ama bilelim ki en büyük lütuf evlatlarımızın sağlıklı ve mutlu olması. Hayatımızdan, hayatınızdan böyle güzel gülüşler eksik olmasın :))


23 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ömrü boyunca gülsün...
OİP'cim dilerim sıkıntılı günler tez zamanda biter, baban tekrar eski sağlığına kavuşur. "Ne de olsa kışın sonu bahardır" değil mi?

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

OİP umarım babanın tedavisi olumlu ve kısa süre de cevap verir. sen bizim neşemizsin, senin neşenin kaynağı da ailen ve böyle güzel gülen çocukların. Bu gülüş hiç eksilmesin hepinizin yüzünden.

stickman dedi ki...

vıııın vııııın. o arabaların nerdeyse aynısından benim de vardı küçükken. iki tane küçük demir ferrari. hadi yarışalım minnakspor! aa ama senin sweetinde baz ışık yılı var. lazer filan tutar gözüme tamam vazgeçtim yarıştan. ehehe :p

Yesim dedi ki...

Hersey cok cabuk gecsin bitsin guzellikle, uzmesin artik sizi hic bir sey.
Bu kucumenin gulusu hepinize guc olsun, ayakta tutsun.
Iyi ki varlar hayatimizda, iyi ki :)

cenebaz dedi ki...

İnşallah tedavi iyi sonuçlanacak. Kötü şeyler geride kalacak. Ufaklık da hep böyle gülecek:)

Ayla dedi ki...

Allah gülücüklerini hiç eksiltmesin, hep gülsünler inşallah.Babanıza da acil sifalar diliyorum

A-H dedi ki...

Severim ben onu, yuzunden bu gulucukler hic eksik olmasin :) babacigin da biran once sagligina kavusur da hersey geride kalir insallah.

sümeyye dedi ki...

evet hiç eksilmesin :) topalak güzele benden bin kere maşallah :) ve baban için her daim Allah kolaylık ve şifa versin diyorum..

Pınar dedi ki...

Babanızın tedavisi yolunda gider inşallah ve sağlığına kavuşur.

Oğluşunuz da çok tatlı maşallah.Hep gülsün inşallah.

Fal konusuna gelince ,ne kadar inanmıyoruz desekte baktırmaktan geri kalmıyoruz.

Judy Abbott dedi ki...

babacığın bir an önce iyi olur inşallah , bu güzel gülüşleri hep beraber paylaşırsınız yine.

FADİŞ dedi ki...

Amin OİP, babana da çok geçmiş olsun.

kara kitap dedi ki...

sıkıntılı zamanlarda fala merak salan biri de burada, şu an içtiğim sabah kahvesinin fincanı kapalı.bakacak kimse yok gerçi, ama açıp kendim bakıyorum öğle tatilinde. insan ne kadar kendi kendine herşey iyi olacak dese de başkalarından da duymak istiyor bunu, teyit etmek istiyor.

herşey iyi olacak oipim, iyi olacak. bugün baharın ilk günü.karakış bitecek ve iyi olacak.

o minnakın yanaklarını yerim ben.maşallah çok tatlı, kırmızı arabası da çok güzelmiş,sor bakalım beni gezdirir mi? :))

Tuppence Beresford dedi ki...

cok gecmis olsun oyip. aklimizdasin, dualarimiz hep sizinle. tombik doneri de operim kocaman...

Gulcin dedi ki...

Fala inanma falsiz da kalma demisler OIP. ben de aynen senin gibi caresiz hissettigim anlarda inanamaya basliyorum iyi geliyor.
Olumlu her dusunce iyi gelsin hepinize. Tahminimce bu guzel gulusler de en buyuk moral kaynagi olacaktir masallah minik adama!
Tum iyi dilekler ve bol sans sizinle olsun.

DeryAze dedi ki...

çok geçmiş olsun.

Gamlı Baykuş dedi ki...

Sevgili OİP, ben de bu aralar oldukça zor günler geçiriyorum. Ama normal Satürn iki sene benim burcumda bu demektir ki; yandım! Anlayacağın sana da bana da kolay gelsin, babana acil şifalar diliyorum. Hep beraber uzun yıllar mutlu mesut yaşayın inşallah.

ŞuŞu dedi ki...

Oipciğim geçsin gitsin sıkıntılar tasalar mutlu haberlerini alırız umarım.

Minnakı sıkıştırırım mıncıklarım,o şirin surat hep gülsün:)

Adsız dedi ki...

bu gülüs cok güzel cok. hemen fotografi bastir, cantanda tasi. bundan iyi ugur, bundan iyi moral verici bir sey olabilir mi?
anonimyusun

Red Riding Hood dedi ki...

Sanırım hepimiz kendi çapımızda zor günler geçiriyoruz.
Gam gelmez değil,Gam eylenmez demişler..

Cincüce Banu dedi ki...

Oh çok şükür. Umarım fallar hep iyi şeyler söyler. Umarım söylenen iyi şeylerin hepsi tutar!

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bu gibi zamanlarda ben de fal baktırmak isterim umutlanmak için, beni mahveden hep belirsizlikler, derim ki fal baktırsam dese bana "önün açık güzel günler" ohh rahatlasam.. sonra vazgeçerim, ama hep aynı nakarat bende de... gülüşleriniz daim olsun, sonuçlar iyi olsun, sağlık olsun OİP!!!

OiP dedi ki...

Nurşencim,
öyle di mi? bahar gelsin hemen...

KCK,
canım neşemiz hiç bitmesin inşallah:))

Stickman,
turbolu yarışmalı arabası var evet:)) lazerlen bişey yapabilir gerçekten:))

Yeşim
Çenebaz
Ayla
A-H
Sümeyye
Judy,
Ne güzel dilekler. amin amin, inşalla!

Pınar,
ay sorma... hem merak hem korku bir arada:))

Fadiş
Deryaze,
çok sağolun

Kara Kitap,
falına baktım mis gibi. sıkıntını atıyorsun, için ferahlıyor. küçük yolların var, her gün git-gel:))
Minnak dediki atlasın:))

Tuppence,
canım benim, çok sağol:))

Gülçin,
İnsan gönlünü eğlendirecek yollar arıyor işte ne yaparsın...

Gamlı Baykuş,
Ahh o Satürn yok mu, beni de çok üzmüşlüğü vardır:( kolaylıklar diliyorum sana da, tez atlatırsın inşallah

Şuşu,
sağolasın. onların gülüşü yetiyor insana:)

Şöfer Nebahat,
tilifonuma kaydettim ordan bakıyorum:) tekno anne stayla:)

RRH,
Ahh sana da kolay gelsin dostum... Gamın ayakkaplarına tuz döktüm, tez gitsin diye...

Banu,
ay inşalla inşalla:)

SSK,
sanki falla bitecek, sanki geleceği bilince rahat edicez... inşallah düze çıkıcaz, umutluyum çok...

Adsız dedi ki...

yorum yazilamadigi icin yazamadiydim $uraya. Biliyon, laf lafi aciyor, sira da bende kalirsa duramam, illa esprimi yapcam :D
Ilahi Oip! Nerden aklina gelir ki bunca laf. Hem zaten direksiyon ögretmenimi tekrar gördügümde muhtemelen kis kis gülecegim. Kendimi taniyorsam gülme krizlerine de girebilirim. Hi, daha komigi benim (ben+ögretmen)fotografimi telefonuna koyup, durup durup bakacaksin sandim *salak* . Sonradan konumuzun Cagan oldugu aklima geldi *it's not always about you,anonimyus ahahahaha* Pogaca gibi, lokum gibi bir $ey bu?! ya, cok datli, pofuduk bir $ey.
öperim ikinizi de!
anonimyusun