Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

Haydi eğlenelim!

Fotoğrafta gizlenmiş minnağı bul!

12 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Minnak ve parlak bir burun gördüm, nokta kadar. Ucunda ne ola ki:)))

OiP dedi ki...

ucuna öpüç kondurdum! :))

Deli Anne dedi ki...

ahaha gördüm gördüm!

Meral Erdoğan dedi ki...

of cok tatli bu!

A-H dedi ki...

ah severim ben onu, sirin ya :)

Cincüce Banu dedi ki...

ah ha ha! Çok şirinmiş. :)
Minnakların kamuflaj becerisine hayranım bu arada.

Judy Abbott dedi ki...

ahahaahah nasıl girmiş oraya :)

Defne Soysal dedi ki...

Önce bir kabartı farkettin sonra resmi en büyük haline getirip emin olabildim.Minnakmı minik, ağaç kovuğumu büyük bilemedim?

Evren dedi ki...

Mor kapsonlu bir sey mi giymisti? Dogru mu gordum :)

Evren dedi ki...

Bir de diyecektim ki ne guzel bir yermis burasi; neresi?

OiP dedi ki...

Mor kapşonlu evet. bi lokma bıyuyla ağacın arkasına saklanıp ce-e yapıyor bize:))
yer, Hidiv Kasrı Evrencim.

Adsız dedi ki...

Çağan favori blog ufaklığı(ydı) bizim evde :) Cimcime ve masum Ashley ablasının değimiyle.
rrh