Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

lanet kanser

Bugün sizinle oğlumun tatlı bir gülüşünü, yeni çizdiğim şapkalı cüceleri paylaşacaktım.
Sabah nasıl da neşeli başlamıştım güne...
Babacımdan aldığım telefonla altüst oldu herşey. Hani derler ya "yüreğime ateş düştü"..
Babam... Daha önce iki kez kanseri yenen babam, bu kez çok ama çok ciddi bir türüyle karşı karşıya... Bunca yıl sonra durduk yerde yine hortladı işte bu b*k yiyen kanser....
Çok üzgünüm. Yarın tedaviye başlanacak ve sanıyorum çok yakında ameliyat olacak.
Ben pozitif enerjiye, iyilik ve umut dolu dileklerin, duaların iyileştirici gücüne çok inanıyorum...
Bugün her zamankinden çok şansa, iyi dileklere ve duaya ihtiyacımız var.
Lütfen bizi de alın yüreğinize, dualarınıza....

138 yorum:

AycA dedi ki...

:( geçmiş olsun OYİP... dualarım seninle... herşey güzel olacak ..di mi ? ..

senem dedi ki...

OYIPPPP, tam bilgisayarı kapatırken gördüm. Gör bak basıl bir pozitif enerji kütlesi akacak size doğru bütün blog camiasından. Gör bak nasıl iyi olacak babacığın bir kez daha!! Sen gönlünü ferah tut!

Seyhan dedi ki...

çok geçmiş olsun..

OiP dedi ki...

çok sağolun gerçekten... acı çekmeden, sıkıntısız yaşlanmak varken, nerden de çıkıyor bu illetler:(

kirazsevdasi dedi ki...

benim babam da kanseri yendi, senin ki de yine yenecek! yok oyle aloooo!

cok kucakliyorum sizi!

Banu dedi ki...

Üzüldüm:( Çok geçmiş olsun...
Zor elbette ama lütfen direnmekten vazgeçmeyin ve vazgeçirtmeyin!
Umarım yine sağlıklı günlerine geri döner babanız,Allah yardımcınız olsun acil şifalar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Oipin babasi o!! Elbet atlatacak dualarim babanla emin ol aklima geldikce dua edicem.
Ashley

çakıltaş dedi ki...

çok geçmiş olsun...umarım tüm gücüyle gene yener..

LaTiFe dedi ki...

Oyipcim acil şifalar diliyorum. Dualarım baban için. Herşeyin yolunda gitmesini, daha önce olduğu gibi bu illet hastalığı yenmesini diliyorum. Olumlu düşünün, çok zor biliyorum ama moral en önemli ilaç.

Sittirella dedi ki...

Canım arkadaşım OİP,
Bu kanser hibnesini iki kez yenen hero üçüncü kez yenecek! bak göreceksin.
Moralini yüksek tutmak zor bu durumda, biliyorum ama 'mecbursun'.
Bu gece yatmadan önce babacığın için bir sürü dua edeceğim, söz.
Kocaman kucaklarım,kalbim sonuna dek babacığına açık, acil şifa dileklerimle... en kısa sürede ''yendi'' müjdesini bizimle paylaşmanı istiyorum.

elif dedi ki...

Umarım biran önce sağlığına kavuşur..Dualarım baban için..

OiP dedi ki...

ülen zaten çok ağladım bugün, tam yetti derken yine ağlattı şu yorumlarınız. bir farkla ama: mutluluktan, umuttan...

öküz dedi ki...

Acil şifalar diliyorum :/

Anne ve Bebisi dedi ki...

canimmmm.. Allah yardimciniz olsun.. Dualarimiz sizinle olacak..

Aslı Yalcin dedi ki...

Umarim bunu da kisa surede atlatir. Gecmis olsun tum iyi niyetler olumlu enerjiler ve guzel sanslar sizinle olsun.

Gulcin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deli Anne dedi ki...

Başka bir sebeple gelmiştim buraya ama kalakaldım şimdi.

Madem inanıyorsun Oip'im bu da geçer inşaallah. Dua, ümit, dua, ümit ile yine, yeniden yenecek baban inşaallah bu mereti!

Gulcin dedi ki...

Cok gecmis olsun OIP. Dunyanin dort bir yanindan iyi dilekler sizinle olacak inan. Babalar cok gucludur cok hele sizler yaninda olunca. Cok yakinda bitti gitti bu illet galip geldik diye yazdigini da okuyalim hep birlikte...

OiP dedi ki...

Ah be Gülçin, inşallah...
sağolun, bu saatte bile ne çok insan varmış burda?!

Sittirella dedi ki...

Bunu da buraya not düşeyim; bilirsin beni, geveze ötesiyimdir, susturabilene aşkolsun :)
İki kez soğuk algınlığı-ses kısılması derken peşinden ameliyat oldum güzelim, şimdi hepten ağzımı açıp konuşamıyorum.
Sesimin soluğumun çıkmamasının sebebi bu :(
Bu kadar insanın kalpten duası, şifa dilekleri, desteği varken bunları duymazdan gelecek Tanrının elimizden çekeceği var demektir.
Birimizin tutmasa diğerimizin kesin tutar, sen içini ferah tut canım benim.
Hem alelade bir insandan bahsetmiyoruz, OİP'imizin babasından bahsediyoruz, kanser hibnesi zaten olaya 3-0 yenik başlamış oluyor.
Güzel haberi alana dek her akşam yatarken ve her sabah kalkarken dualarımız babacığına... imece usulü :)
Seni sevdiğimi daha çnce söylemiş miydim?
Söylemediysem de al;
Seni seviyorum.

n@zo dedi ki...

Tüm iyi dileklerim, dualarım sizinle.. 3. kez neden olmasın ki.. Kötü bi rüya gibi düşünün, geçip gidecek..

OiP dedi ki...

Sittirelyam,
geçmiş olsun, demek ameliyat oldun ha?! valla pek okuyamıyorum blogları, haberim olmadı hiç, geçmiş olsun canım benim.
sen ki çok ayrı candansın, cansın... seviyorum bende seni:))

Evren dedi ki...

Evet evet, iyi olacak, her sey cok guzel olacak. Tum iyi dileklerim, saglik dileklerim sizin icin...

Nurefşan'ın Annesi dedi ki...

yakın zamanda annesini kanserden kaybetmiş biri olarak babanızın iyileşmesi en içten dua'M. Acil şifalar diliyorum.
Sevgiler..

cenebaz dedi ki...

Babanıza acil şifalar. Madem iki kez yendi bu meret hastalığı, inşallah yine yenecek babacığınız.

stickman dedi ki...

bizim de başımızda bela bu kanser laneti. geçen haftalarda bir kaç günü hastanede geçirmiştim. anneannem hasta. üzülme oipim. keşke dediğin gibi olsa hayatlarımız ama olmuyor işte. geçmiş olsun. o sert bakışlara o pis kanser karşı duramaz. yine yener baban. sadece senin gibi bir kızı olduğu için bile yener. bu işlerdeki anlayamadığım ve beni korkutan nokta şu ki, eski toprak dediğimiz, televizyonla bile belki 30 yaşlarında tanışmış, doğal gıdalarla büyümüş büyüklerimiz bu hastalıklara yakalanırken, biz radyasyon bebeleri, hareketsiz yaşamlar, bilgisayarlar, cep telefonları, egzos gazları içinde acayip yiyeceklerle beslendiğimiz yaşamlar sürerken sonumuz ne olacak gerçekten bilmiyorum.

Sittirella dedi ki...

Sağol canım benim, ben oldum, acıdı-geçti, sırada babacığının ki.
Hadi bakalım, çok kısa sürede gülücüklü haberler bekliyoruz senden artık.
Kocaman kucaklarım, kucakladım.

OiP dedi ki...

Nurefşan'ın annesi,
başınız sağolsun:(( allah sabır versin..

Stickman,
sağol ya nasıl da yazmışsın öyle...
valla o saydıklarından sebep, bittik biz zaten. hakkaten nasıl bir yaşam nasıl bir pislik bizimki?:((

İkiz Annesi dedi ki...

Çok üzüldüm:( Çok büyük geçmiş olsun.Tüm dualarım sizinle olacak inşallah atlatır babacığınız.Rabbim dayanma gücü versin.

ElfAna dedi ki...

Gecmis olsun OIP. Butun iyi dileklerim baban icin.

Pinky dedi ki...

çook geçmiş olsun Oip. inanıyorum ki baban yine alt edecek bu hastalığı. dualarımız, güzel enerjilerimiz sizinle

Cocorosie dedi ki...

geçmiş olsun OPİ yanındayız unutma...

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

rabbim yanınızda olsun babacığınızı sizlere bağışlasın,dualarım sizinle..geçmiş olsun arkadaşım.

Ayşe dedi ki...

en kisa zamanda yener insallah bu pis hastaligi baban. Gecmis olsun.

iremmiss dedi ki...

çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Allah yardımcınız olsun sağlıklı günlere en kısa zamanda dönmeniz dileğiyle.......

cingifilli dedi ki...

iyi dileklerim sizinle.dilerim en kısa zamanda atlatılır.güzel günlerinizi haberlerinizi paylaşırsınız.

Calanon dedi ki...

Cok uzuldum, butun olumlu dusuncelerimiz sizinle.
Baban ucuncu defa yener bu savasi ve bu defa bir daha geri donmemek uzere kapinin suratina kapatildigini anlar umarim o hain kanser canavari.

Hülyanın Tunası dedi ki...

oyipcan
iki kere yenen gene yener.
şimdiden geçmiş olsun

A-H dedi ki...

OIP cok gecmis olsun, acil sifalar diliyorum babacigin icin, umarim en kisa surede bunu da yener de guzel haberleri aliriz senden.
Allah yardimciniz olsun, dualarimiz sizinle.

PINAR dedi ki...

Cok cok gecmis olsun. Allah sabir, metanet versin...Babanizin en cok sizin saglam durusuna ihtiyaci olacak...

Ayla dedi ki...

İki kere yendiyse üçüncüyü de yener Allahın izniyle.Acil sifalar diliyorum babanıza.

Anne dedi ki...

Oipcim,canım.. Blog kahramanım benim :)) Allahın izniyle yenecek baban kanseri.. Moralimiz hep yüksek olsun e mi.. bu kötü şeye en büyük düşman moral biliyorsun..

Tanışmadık ama çok seviyorum ben seni,Allah hep yanınızda olsun inşallah..

bebelerimle öpüyoruz babanın ellerinden senin yanacıklarından..

zssm dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin...
yakın zamanda kurtulur inşallah...
biz de eniştemin ilik kanseri olduğunu öğrendik yeni...
bu hastalığın da kesin tedavisi bulunur inşallah...
dünyada ölümden başka herşeyin çaresi varsa kanserin de olmalı...
babanın mutlu haberlerini duymak duası ile...

banushka dedi ki...

OIP'cim... çok geçmiş olsun. siz iki kere yenmiş bir ailesiniz, bunu unutmayın - unutmasın babacın - bunun da üstesinden geleceksiniz. tüm dualarımız, iyi dileklerimiz sizinle...

fatoş dedi ki...

çok geçmiş olsun.babanız unutmasın ki bu hastalıklarla başa çıkabilen biri.üstesinden geleceğine inanıyorum.allah hastalıkları sizden uzak etsin ve sağlığınız geri gelsin(amin).

Birben dedi ki...

Çok geçmiş olsun, dualarım babanla olacak, madem yenmiş iki kere yine yener.Moralini yüksek tutun, siz de kötüsünü aklınıza getirmeyin.Kanser grip gibi oldu günümüzde.Yenecek inşallah yeniden...

esraozlem dedi ki...

OİP'cim bütün iyi dileklerim dualarım sizinle. Bitsin gitsin tez zamanda bu illet. Tüm gücüyle hakkından gelecektir baban, inancım tam.

ilkay dedi ki...

Bütün kalbimle, bütün...

Çok geçmiş olsun.

fatma74 dedi ki...

Moral herşeyin ilacıdır. Allah'tan ümit klesilmez. Rabbim şifa versin ve sizlere bağışlasın. Allah var keder yok.....

Bahar dedi ki...

Çok geçmiş olsun OİP. Allah acil şifalar versin.

derin dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım babanız bunu da yenip sizinle uzun yıllar birlite olur, sağlıkla...

Somethin'Special dedi ki...

Allah yanınızda ve yardımcınız olsun. Acil şifa diliyorum bende.

Handan dedi ki...

Babacığına geçmiş olsun. Daha önce yenmiş ya, yine yapabilir bence.

NİLÜT dedi ki...

oip, selamlar.. seni yeni takip etmeye başladım.. bu haberine de oldukça üzüldüm benim de kayınpederim bu hibne hastalığın pebnçesinde ikisi için de dua edicem...
sağlıcakla kal sen - sogukkanlı olman dileğiyle..

Imge dedi ki...

Çok geçmiş olsun..:( Çağın hastalığı, her ailede var bir kanser hikayesi maalesef, ama babanın iki kez atlatmış olması süper. Bu kez ameliyatla birlikte temelli şutlayacak demektir. Dualarım sizinle. Bir an önce ayaklanması dileğiyle..

OiP dedi ki...

vallahi inanlılır gibi değiş. gece yatarken yazdığım çağrıya bunca elin, yüreğin uzanması... ne denilir ki? sağolun arkadaşlar, inanınca oluyor, sanki daha güçlüyüm bugün. iyi haberler paylaşmak dileği ile, hepinize sevgiler...

Makyaj Cantam dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun ve acil şifalar! Aynı yollardan annemle geçmiş bir insan olarak bu durumu çok iyi anlıyor ve dualarımı gönderiyorum.

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun, hemen iyileşecek inşallah, babanız savaşçı biri anladığım kadarıyla.Hemen iyi haberler alın inşallah.

cinan dedi ki...

Allah size bağışlasın babanı. Umarım en kısa zamanda iyileşir. Çok geçmiş olsun.

Aslı dedi ki...

çok geçmiş olsun. umarım kısa bir süre sonra da gerçekten bu hastalık geçmiş olacak
dualarımız sizinle.

anne müdürü dedi ki...

acil şifalar dilerim oyipim:(
eşekten düşenin halinden eşekten düşen anlar. babacığına ve size her şeyden çok moral diliyorum. moral herşey çünkü.

kara kitap dedi ki...

sen pek çok gün pek çok mutsuz insanın yüzünde sabah gülümsemesine neden oldun. hayat üstüme üstüme gelip beni hırpaladığı zamanlarda dur bakiyim oip neler çizmiş, neler yapmış,güzel çocukları ne güzellikler yapmış diye sitene geldiğimde hep gülümseme ve iç ferahlamasıyla ayrıldım.güzel insan, güzel anne ve güzel evlat oipim, allah babana yardım etsin. iki kez yenmiş işte bu kez de başaracak inanıyorum. bursa'nın meşhur ulucamisini bilirsin ne zamandır gidip dua etmek geçiyordu içimden hep erteliyordum. dualarıma babanı da dahil etmem gerekiyormuş.canım benim, konu sevdiklerimiz olunca kolumuz kanadımız kırılır biliyorum, ama senin güçlü olduğunu da biliyorum. eee baba da senin baban.tek türk kahramanın kahraman babası.hadi bakalım gazanız mübarek olsun.

Meral Yıldız dedi ki...

oipcim, yazdiklarini okuyunca bogazimdan yukariya sanki dikenli bir tel hareket etti. nasil bir seydir cok iyi biliyorum. sen yaninda ol yeter ki, bu hastalikta moral gibisi yok. biz butun dualarimizla babanin yanindayiz... gecmis olsun. habersiz birakma...

Pino dedi ki...

Canım Oyipim
Dualarım seninle.. İnan iyi dilekler, pozitif düşünce bu illeti yeniyor. Kahraman babişkon 3. kez yenecek inanıyorum. Bizim için sarıl ona, öp yanaklarından..
Lütfen elimizden gelecek bir şey olursa haber ver.. Sana da koskocaman sarılıp öpüyorum...
Sonsuz sevgiler...

Güneşligünler dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum baban için.

enne dedi ki...

Babana çok geçmiş olsun, eminim bunu da atlatacaktır. babam 2 sene önce prostat kanseri nedeniyle ameliyat oldu, sağlığına kavuştu. Gerçi prostat kanseri çok hafif bir vakaymış ama kanser deyince bence hepsi bir. 2 tanesini atlattıysa bunu da atlatır baban, tüm iyi dileklerim, eğer böyle bir şey varsa iyi enerjilerimiz babanın sağlığına gitsin oyip.

Limonlu Turta dedi ki...

Sevgili OYIP, çok çok geçmiş olsun. Lütfen ailecek moralinizi bozmadan direnmeye devam. Ben bunu da atlatacağınıza eminim. Tüm iyi dileklerim, dualarım sizinle...
Sevgiler,
ç.

Ozgur dedi ki...

Canım... Şimdi okudum.
Bütün iyi dileklerimi, dualarımı yolluyorum. Tekrar atlatacaktır. Gidin pis kanser hücreleri, arkadaşımın babasını rahat bırakın. Acil şifalar diliyorum. Elimizden ne gelirse buradayız her zaman.
Güzel haberleri vereceğin günü bekliyoruz umutla. Çok seviyoruz sizi. Bu güzel insanı yetiştiren babayı kucaklıyoruz...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Allahım şifa verecek işallah, tüm kalbimle dua ve iyi dileklerimdesiniz...

Papatya dedi ki...

Ben sahip olduğum ve sımsıkı sarıldığım pozitif enerjiyle yendim.. siz de hep olumlu düşünün, herşey yolunda gidecek... bol sabır ve dayanma kuvveti diliyorum.

zeynep dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah'tan acil şifalar diliyorum dualarımız sizinle..

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili OİP çok geçmiş olsun, umudum, dualarım sizinle, babanız eminim bunun da üstesinden gelecek

Bugday Tanesi dedi ki...

Oip canım benimm, çok geçmiş olsun...Geçmiş olacak ve burada sevincimizin yorumlarını da atacağız. Kalbimiz seninle. Biz hep burdayız,senin istediğin yerde...

Mom2Damla dedi ki...

Gecmis olsun dileklerimle. Seni cok iyi anliyorum, benim kardesimde 1,5 yildir bu illetle savasiyor, insallah hepsi iyi olacaklar!

anne kaleminden dedi ki...

geçmiş olsun, umarım 3. ve son kez yener baban bu hastalığı, dualarım sizinle...

kücük kara balik dedi ki...

Gelmis olmus ama gecmis olacak insallah...
Iyi haberlerinizi görmek dilegiyle.

Fulya dedi ki...

çok geçmiş olsun Allah şifa versin

fragola dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, umarım iyileşir babanız ve bi daha da tekrar etmez bu pis hastalık, dualarım sizinle

gezenti dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşsin ve iyi haberlerini en kısa zamanda duyalım inşallah.

sine'mden dedi ki...

hiç sevmedim bu haberi,ama babana inandım ben,made daha önce yendi,bu sefer de yener onu ve son olur inşallah,dualarım sizinle,en kısa zamanda şifasını bulsun babacığın...

Sevil dedi ki...

şimdi okuyunca inan sen gibi benimde yüregime düştü ateş insanın ailesinden biri bu lanetşeye yakalandımı moral falan kalmıyor .
Madem daha önce yendi inan buna yeniden yenecek tatlım benimde annem şuan gögüs kanseri ile mücadele ediyor .Rabbim senin babanı benim annemi ve tüm hsatları biz sevenlerine bağışlayacak tüm dualarımda babanda olacak tatlım .Rabbim şifa versin inş.
Lütfen sende çok üzülme inan babana yenecek gene
Allaha emanet ol
sevgiler

Judy Abbott dedi ki...

çok çabuk geçmiş olsun . en kısa sürede atlatır Babacığın inşallah. Sevgiler.

Alpay dedi ki...

cok gecmis olsun, insallah bunu da atlatacak baban oip cim! dualarimiz sizinle, iyi haberlerinizi bekliyoruz...

benden ve bizden

bokbocesii dedi ki...

Üzülmek için henüz erken.Şimdi güçlü olma ve iyi düşünme zamanı.Bu da geçecek ben inanıyorum.Dualarım sizlerle

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Oipppp! :((
Agzina bal atsa, iyi gelmez mi? :(( Baba kutukafayi da cok seviyorum ben!
YENERIZ ELBET deyip giri$in i$e. Bu da yenilecek, bu da gececek. Anne-babalarimiza hastaligin biri gelecek, biri gidecek, ama hepsi gececek, Oip!
Ver Cagan'i babanin kucagina, bak nasil mutluluk hormonlari kapliyor vücudu!
Sabir, güc, azim diliyorum.
Moraliniz de yüksek olsun diye cok enerji de gönderecegim, olur mu?
Kocaman kucakliyor ve öpüyorum,
cok a$ik anonimyusun

sümeyye dedi ki...

Tez şifa dilerim.. sevdiklerine sabır. bu kez de gitsin ve hiç gelmesin inş o pis hastalık!..
kolaylıkla atlatsın babacığın..

derya öz dedi ki...

çoookk geçmiş olsun oipciğim, tüm dualarımı, pozitif enerjilerimi babacığına gönderiyorum.Allah sağlık versin bir an evvel..Kolayca atlatmasını diliyorum canım.

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Şu sıralar bir arkadaşım sayesinde Kuantum ile tanıştım ve gerçekten olumlu düşüncelerle olayların yönünü değiştirebileceğimize inanıyorum. O yüzden de herkes gibi ben de en güzel en pozitif düşüncelerimi/dileklerimi sana yolluyorum ve eminim baban bunun da üstesinden gelecektir. Hatta pozitif olumlama yapmak istiyorsak "baban hastalığın üstesinden geliyor" :)
Lütfen dikkat et sen de kendine
Sevgiler
Sıla

Merve dedi ki...

çok çok geçmiş olsun Allahtan acil şifalar dilerim... ama inanıyorum ki babanız güzel düşününce ve dualarla sağlığına kavuşacaktır...
sağlıklı günler :)

cemre dedi ki...

çok geçmiş olsun tüm yüreğümle diliyorum bunu Allahım hastalarımız yensin bu hastalığı gül yüzümüzü soldurmasın

Ayşe dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah babanıza ve tüm hastalara acil şifalar versin...dualarımdasınız...

nalan dedi ki...

oipim,
ben de buradan dualarımı gönderiyorum ona.

nora dedi ki...

Pozitif enerji namına ne varsa bünyemde, gönderiyorum ben de.

Ne olur üzmeyin kendinizi siz de, sizin güçlü olmanız lazım.

Ve gerçekten inanıyorum babanızın bir kez daha bu illeti yeneceğine. Gerçekten inanıyorum ki, gerçekleşsin.

Büyük geçmiş olsun.

ayseli dedi ki...

Rabbimden dileğim babanın biran önce sağlığına kavuşması.Benim babam da yaklaşık 2 ay kadar önce ciddi bir ameliyat geçirdi.O sıkıntıyı ve stresi şimdi bidaha hissettim.İnşallah herşey çabucak yoluna girer.Dualarım sizlerle....

NiLaY dedi ki...

çok geçmiş olsun OİP, eminim baban bu seferde üstesinden gelecek bu illet hastalığın, güzel haberlerini bekliyoruz..

ceydabural dedi ki...

üzücü ama madem yenmiş bir kere kanseri bu kadar dua inançla
insallah en kısa sürede babacın sağlıgına kavusur dilerim

ceydabural dedi ki...

üzücü ama madem yenmiş bir kere kanseri bu kadar dua inançla
insallah en kısa sürede babacın sağlıgına kavusur dilerim

ceydabural dedi ki...

üzücü ama madem yenmiş bir kere kanseri bu kadar dua inançla
insallah en kısa sürede babacın sağlıgına kavusur dilerim

Adsız dedi ki...

bende annesi kanseri yenmiş biri olarak durumunuzu çok iyi anlıyorum.Allah babanıza acil şifalar versin. Ona bol bol moral vermeye çalışın. Hastalığı yeneceğine onu inandırın, belki biliyosunuzdur ama beslenmesinden şekeri çıkarın kanseri besliyor şeker, bol bol brokoli yesin, temiz hava alsın. Bunlar bizim yaptıklarımızdı.Dua ediyoruz onun için

Adsız dedi ki...

bende annesi kanseri yenmiş biri olarak durumunuzu çok iyi anlıyorum.Allah babanıza acil şifalar versin. Ona bol bol moral vermeye çalışın. Hastalığı yeneceğine onu inandırın, belki biliyosunuzdur ama beslenmesinden şekeri çıkarın kanseri besliyor şeker, bol bol brokoli yesin, temiz hava alsın. Bunlar bizim yaptıklarımızdı.Dua ediyoruz onun için

özge dedi ki...

bende annesi kanseri yenmiş biri olarak durumunuzu çok iyi anlıyorum.Allah babanıza acil şifalar versin. Ona bol bol moral vermeye çalışın. Hastalığı yeneceğine onu inandırın, belki biliyosunuzdur ama beslenmesinden şekeri çıkarın kanseri besliyor şeker, bol bol brokoli yesin, temiz hava alsın. Bunlar bizim yaptıklarımızdı.Dua ediyoruz onun için

özge dedi ki...

bende annesi kanseri yenmiş biri olarak durumunuzu çok iyi anlıyorum.Allah babanıza acil şifalar versin. Ona bol bol moral vermeye çalışın. Hastalığı yeneceğine onu inandırın, belki biliyosunuzdur ama beslenmesinden şekeri çıkarın kanseri besliyor şeker, bol bol brokoli yesin, temiz hava alsın. Bunlar bizim yaptıklarımızdı.Dua ediyoruz onun için

özge dedi ki...

bende annesi kanseri yenmiş biri olarak durumunuzu çok iyi anlıyorum.Allah babanıza acil şifalar versin. Ona bol bol moral vermeye çalışın. Hastalığı yeneceğine onu inandırın, belki biliyosunuzdur ama beslenmesinden şekeri çıkarın kanseri besliyor şeker, bol bol brokoli yesin, temiz hava alsın. Bunlar bizim yaptıklarımızdı.Dua ediyoruz onun için

Neslihan Kermen dedi ki...

OİP, gececek bitecek bu kötü günlerde. Baban galip gelecek bak görürsün. Dualarim sizinle.

bembi dedi ki...

Dualarımız her zaman seninle, babanla ve tüm kanser hastaları ve yakınlarıyla. Acil şifalar diliyorum.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

çok şey demek istiyorum, hiç bir şey diyemiyorum... pozitif enerjiler sel olmuş akmış bak ne güzel! umarım tez zamanda geçer! ilaçların yan etkilerini yaşamadan güle oynaya iyileşir! geçmiş olsun, sağlık olsun...

bitte dedi ki...

Allah babanıza acil şifalar versin en yakın zamanda atlatıp iyileşsin inşallah :(

Pie Kurabiye dedi ki...

Babanız dilerim bu kez de basar tokadı şu illete. Tabi sizlerin yardımıyla.Geçmiş olsun.

Defne Soysal dedi ki...

Paylaşımla sevinçler artar, acılar azalırmış. Bu kadar dost insan size iyi dilekler gönderiyoruz. En zor süreçtir bu.Ne yapılması gerektiğinden yapılana kadar geçen süre.İşallah her şey sular seller kadar rahat geçer ve babamızın lehine gelişir herşey ve size bağışlar yüce yaradan onu. Sevgiyle biz hep senin yanındayız.

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun... acil sifalar diliyorum... TLG

April dedi ki...

Benim ailemde de çok kanser vakası var :(
Seni çok iyi anlıyorum, dualarımda sen ve baban da olacak artık, çok geçmiş olsunnn!

Tannesi dedi ki...

Bir ameliyat, bir taburcu işlemi süresi kadar sürsün sıkıntınız inşallah. Her şey temizlensin gitsin, babacığın eskisinden de sağlıklı olsun. Acil şifalar diliyorum, Allah yardımcınız olsun. Şimdiden, geçmiş gitmiş olsun.

neval dedi ki...

Mevlam şifa versin.

fapisue dedi ki...

OİP çok geçmiş olsun..

Aslıcan dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun..İnşallah en kısa zamanda babanız eskisinden de iyi olsun!!! Sevgi ve dualarımla,

Aslı

Cincüce Banu dedi ki...

Sevgili OİP,
Çok şükür ki hemen fark edilmiş ve tedavi de hemen başlıyor. Ben bunun da üstesinden geleceğinize eminim. Senin bu pozitif enerjin varken sırtınız yere gelmez. Tüm iyi dileklerimi yolluyorum buradan. Tez vakitte ağız tadı ve sağlığınıza yeniden kavuşursunuz umarım. Şimdiden geçmiş olsun. Def edin o lanet olasıca hastalığı.

HaNdE... dedi ki...

bu sefer beni güldürmedin ama ben dualarımla sana tüm enerjimi yolluyorum canım.allah babanın yanında olsun bu zor günlerde...ve babalar güçlüdür...güçlüdür onlar inan!!

Splendor dedi ki...

oipcim bu gece yatarken baban için de dua edeceğim. sağlık sıhhat diliyorum

Red Riding Hood dedi ki...

Nedendir bilmiyordum ama bugün durup durup hastalara Şifa,dertlilere Deva duasını yaptım. Hiçbirşey boşuna değildir buna inandığım gibi positif enerjiye de inanıyorum. Bu ilettin en büyük düşmanı ve ilacı MORAL!Sen iyi ol ki Babana da yansısın.Dualarımız seninle.Yalnız olmadığını unutma.
Çok geçmiş olsun.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ah OIP'cim:( Rabbim acil sifalar versin babacigina. Ben insaallah dualarima onu da dahil edecegim bundan sonra. Dilerim duasi kabul edilenlerden oluruz hepimiz.

Benim bu konuda dua edecegini belirten tum arkadaslardan cok ozel bir ricam olacak musaadenle. Dua kapisi israrla ama illa ki edeple calinmasi gereken bir kapidir. Dua eden insan, zaten kategorik olarak, duasinin muhatabi olan Varlik tarafindan yaratildigini, canlarimizin onun elinde oldugunu kabul etmistir. Yani, "bu kadar duayi kabul etmezse bizden cekecegi var" dedigimiz, kankamiz degil sonucta. Lutfen hic olmazsa bu durumlarda aczimizi hatirlayalim, onu dillendirmekten gocunmayalim. Ve o aczi ozenli, edepli dualarla nimetlendirelim. "Mutlaka olacak, edecek, soke soke aliriz" seklindeki usluplar karsisinda icim urperiyor benim, o yuzden butun bunlari yazma geregi hissettim.

Hanemden hanene sevgilerimi ve dualarimi gonderiyorum OIPcim. Saglik, huzur ve mutluluk hep sizinle olsun insaallah.

Anne Café dedi ki...

Allah'tan acil şifalar diliyorum babana... Allah kolaylaştırsın. İnşaallah güzel haberlerinizi okuruz yakında.

OiP dedi ki...

BURDASINIZ BURDASINIZ!!
AYLARDIR SORUP DURUYORUM SİZE, NERDESİNİZ DİYE...
BURDAYMIŞSINIZ, YANIBAŞIMDA:)

NASIL MUTLU OLDUM ANLATAMAM, SARMALADINIZ BİZİ DUALARINIZLA, ENERJİNİZLE.
SAĞOLUN DOSTLARIM.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM:) İYİ Kİ VARSINIZ...

saricizmeli dedi ki...

OİP'çiyim çok kez kanser geçiren bünyelerin şansı nedir biliyor musun çok kez kanseri yenmeleri. Bünye kanseri yapmayı da bilir yenmeyi de.
Acil şifalar ve bolca moral diliyorum.
Hamilelerin duaları kabul olurmuş. Ve de gece geç vakit edilen dualar. İkisini de sağlıyorum.

Elmoş dedi ki...

Çok geçmiş olsun, size şifalar, bol sabır ve güç diliyorum. Her şeyin güzel olacağına inanıyorum. Lütfen canınızı sıkmamaya, moralinizi sapasağlam tutmaya çalışın ki boş bulup aradan sızmasın kötülükler.

Tüm iyi dileklerim sizinle.

Efe ve Eren dedi ki...

çok geçmiş olsun,Allah babanızın şifasını versin,Allahtan dilerim iyileştiği haberlerinide alırız sizden.sevgilerimle.

Bilgen dedi ki...

Allah babacığının ve tüm hastaların yanında olsun, dualarım seninle. En kısa zamanda iyileşip eski sağlığına kavuşmasını diliyorum.

Anne İş'te dedi ki...

dualarımızdasınız...daha önce olmuş yine olacak inşallah

Duygu dedi ki...

İki kez yanmişse baban kanseri Oip,şimdi de savaşır vücudu,sizin de pozitifliğinizle.Geçmiş olsun,iyi dilek ve umutlarımı gönderiyorum..

Selen dedi ki...

ah be OiP'cim...
Iki kez yenmiş, üçüncü kez de yenecektir eminim babacığın. Dualarım, iyi dileklerim, pozitif enerjim, ne dersen artık, hepsi sizinle.
sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Dualarımız seninle OİP, 2 defa yenmiş, 3.cüyü de yener nasıl olsa, sevgiler

Pınar dedi ki...

umarım atlatır babanız.çok geçmiş olsun.

tatoba dedi ki...

sevgili OIP, bu kadar çok sevenle birlikte bu hastalığı yeneceksiniz, belli! aklımda ve kalbimdesiniz.

Gonca dedi ki...

çok çok geçmiş olsun inşallah çok kısa zamanda baban sağlığına kavuşur.. sevgiler

çokoprenses dedi ki...

çok çok geçmiş olsun,inşallah atlatacak babanız,güzel haberleri bekliyoruz.

ahmet bayraktar dedi ki...

üzüldüm, çok geçmiş olsun. inşallah en kısa sürede tekrar sağlığına kavuşur.

OiP dedi ki...

birisi demiş ne güzel demiş...
"bu kadar sevenle" her şey olur gibi...
her şey olmasa bile, moral olur, sevinç olur, bu kadar sevilmkten bir hal olur insan.
iyi olacağız ve umuyorum ki size iyi haberlerle döneceğim.
eksik olmayın, sağolun arkadaşlar.
sevgiler hepinize

Deniz dedi ki...

:(çok geçmiş olsun..herşey an gelsin ve hakikaten geçmiş bitmiş olsun..Rabbimden hayırlı şifalar diliyorum..

Nehirineylemleri dedi ki...

Büyük büyük geçmişler olsun!
Ne diyeceğimi bilemedim.
Tüm iyi dileklerimi babacığın için gönderiyorum geç de olsa!