Sayfalar

17 Şubat 2011 Perşembe

Lip Gloss


14 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Sen Ebru'ya fena takmış durumdasın :) Kadın senin OİP'i kaçırmasa iyi,hehe...

Deli Anne dedi ki...

nihahha.. çok kötüsün Oip!

Makyaj Cantam dedi ki...

hahah, ay bu bana da cok uygun oldu :-))

evimin dekoratörü dedi ki...

:) Tayt kamyonu :D

Sittirella dedi ki...

Çok yoğun çilek kokusu buradan bile hissedildi OİP'im :)

kara kitap dedi ki...

ben o kamyon şöförünün bıyıklarını severim,tutar çekerim. çilek kokusu buraya kadar geldi hakkaten :)

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaha "galon galon" :))

Defne Soysal dedi ki...

Programı hiç seyretmedim ama sanırım ne demek istediğini anladım:)))

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahahah :))

Nedir bu kadinin senden cektigi :P Haberi var da sesini cikarmiyorsa vallahi hosgorusune sapka cikaracagim :D

Yok, haberi yoksa.. Varsin olmasin :D

Anne dedi ki...

ama ama.. kendi tasarımı o şaheser tokaların kamyonu neredee!!??..:(( kendine mi sakladın o kadder tokayı nettin OİPim?
:)

OiP dedi ki...

Buğday Tanesi,
Malzeme çok;)

Deli Anne,
Allah beni n'apmasın?

Makyaj Çntam,
:)) Oip tesadüfleri sever:D))

Evimin Dekaratörü:))

Sittirella,
buram buram:))

Kara Kitap,
bıyıklı ve maço ama o, bişey yapmasın sana?

Judy,
:))

Defne,
inanır mısın ben de hiç seyretmedim O_O

OiP dedi ki...

Esra,
ikisi de uyar :))

Anne,
tüh, yakalandık!!:))

Mom2Damla dedi ki...

Sabahlari kendisi ile pilates yapsamda, gercekten cok iyi yakaliyorvebeni gulduruyorsun.;)

tuturella dedi ki...

programı seyretmem namümkün ama lipgloss & çilek & abar üçlüsü gözümden yaş getirdi. ellerine sağlık.