Sayfalar

4 Şubat 2011 Cuma

Nerdesiniz?


31 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

niye hiç denemedimki :)

ayseli dedi ki...

ben de denemedim valalhi yahu
o sana has bir çizim ve çizebileceğim hiç aklıma gelmedi.
kurukafa senin elinle güzel :P

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

çiçekli tek bir giysim yok, çiçek diye bir secdam yok, ama nedense minik bir çiçek çizerim ben, sonra ben çiçek insanı değilim der karalarım hep toplantılarda:) kutukafa senindir senin kalacak oip!!!

Nilay dedi ki...

Hiç denemedim ama şimdi aklıma soktun. Denememek için zor tutuyorum kendimi :)))

Ayla dedi ki...

Bende hiç denemedim, yazıyı okuyunca aklıma düştü elimdeki kalem ile hemen çizdiriverdim ama ı-ıhh hiç beğenmedim, kutukafalar sizin kaleminizde güzel.

Aslı dedi ki...

ahahaha daha dün denedim :))

lidyaekintasar dedi ki...

burdayız, ne vardı :P

Leylak Dalı dedi ki...

Hiçbir kopya aslının yerini tutmaz OİP'cim. Kutukafa şahsınızın alamet-i farikasıdır. Bizim çizdiklerimiz kutu olmaktan öteye geçmez:)

Gulcin dedi ki...

e sen ne guzel ciziyorsun ya OIP. Izlemesi, takip etmesi daha guzel :)

Ozgur dedi ki...

beenn beeen bi dikdörtgen ne var canım diye başlıosun amaa olmuyoor olmuyooor... olmuyor.

gerçek neden özenmek aslında. çok özeniorum öle böle diil.

ilkay dedi ki...

:D
denedim.
ama o kadar küçücük çizmişim ki... Şöyle diyeyim bir kareli kağıdın iki karesi kadara... Tabi ne ağız sığdırabildim ne göz...
Dedimki içimden helal olsun kadına ne yetenek...

Şimdi sen bunu okuyunca mutlumu olursun yoksa taklitçileeer mi dersin bilemedim ama.

Büyüksün vesselam Oipcim

Judy Abbott dedi ki...

haşa denemedim öyle bişey, şimdi deneyesim var ama:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Denemedim ama şu anda aklıma girdi bu :P

Birben dedi ki...

Ben de denerim arasıra, önemli olan kutuyu çizmek değil de o ifadeleri ve ruhu verebilmekte.O kısmı asla beceremedim.Kutukafanın ruhu sen de saklı:P...

enne dedi ki...

Şimdi çizdim:) Ama beğenmedim. Assssla orijinali gibi olamaz, öenmli olan kutukafayı çizip o ruhu, ifadeyi vermek, işte onda çuvallarım ben:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cin Ali bile cizemeyen ben icin kutukafa adeta bir mona lisa ;)

kirazsevdasi dedi ki...

ahahah
yok ben denemedim valla hic :) kendimi biliyorum :D

Meral Erdoğan dedi ki...

biz cizince kutukafa olmuyor oip'im. onun ruhunu sen veriyorsun.

parmaklarin ne guzelmis :)

Ozgur dedi ki...

http://instagr.am/p/BYq4P/

Deli Anne dedi ki...

Denemedim ama denesem de bişeycik çıkmaz ortaya.. marifet kutukafa çizmekte değil zaten: o ifadeyi vermek ve o esprili diyalogları kurmak.. ki çok iyisin bu konuda Oyipim..

Nihan SARI dedi ki...

meral e katılıyorum. ben de böyle yazacaktım. o yazmış, güzel yazmış. öperim oipimi.

Atsiz -E dogru atim yok, istemem de zaten dedi ki...

ha ha, dersten kaytarinca karsima cikan cumartesi surprizi!
yoo, bi tek peti.. pöti.. pötü... bör... bisküvilere cizmisligim var, biliyorsun zaten. pek de cizim degil zaten.
istersen cizilen kutukafalari topla, bi guzellik yarismasi yap :D yok yok, husumet cikabilir, bir ani sayfasi da olur :))
tabi ki, senin kutukafalarin... cok cok guzel bir sey, basit gibi gorunen, "ben de cizebilirim galiba."diye insani heveslendiren bir cizimle duygu ve dusunceleri inanilmaz veriyorsun. o muzur muzur dusuncelerinle sihirli cizimlerin birlesince inanilmaz guzel bir sey oluyor. olsun, anlatamadim simdi tekrar , kafamda grafikler dolasiyor.
---
not: bu fotograf cok guzel! isiklar yandi birden. -ben ve beliren ampullerim- sanki bu fotografla gazeteler, dergiler, internet, televizyonlar senden bahsedecekmis gibi... Boyle bir cizer var falan diye...Belki cok unlu olmussundur da, ben daha duymamisimdir :D
sevgiler!

Sittirella dedi ki...

Denesem; kutukafa kutukafa olduğuna pişman olup istifa eder valla :)
O derece yetenek düşmanıyım.
Tren çizsem kuş olur.
Maymun etmenin alemi yok kendimi ve kutukafacığı :)
Sen çiziyorsun ya, yeter bize OİP'cim.
Annesinin elinden çizilmişi en cicisi diye düşünüyorum ben :)

OiP dedi ki...

Bahar,
hayret? :)

Ayseli,
kutukafa hayol:))

SSK,
ben hep kutukafa çizerdim. çize çize bu hale geldi, bakarsın sen de bir çiçek tipleme yaparsın:))

Nilay,
Tutmaaaa!! :)

Ayla,
teşekkürler:))

Aslı,
sonuç??

Lidya Ekin,
aman bişey demedik! hahaha :D))

Leylak Dalı,
deme! senin yaptığın bambaşka bişeydi, çok datlı çok!

Gülçin,
teşekkürler:)

Özgür,
ne güzel bir çizgi öykü çizdin daha ne?:))

OiP dedi ki...

İlkay,
a-a! doğrusunu çizmişsin. biliyorsun aslı o, yani harita metodun iki karesine sığmalı bu kutukafa:))
mutlu olurum tabikisi:))
sağol, eyvallah!!

Judy,
hiç durma:D)

Marjo,
bekliyorum o halde;)

Birben,
peri tozu üfürüyorum üzerlerine:D))

Enne,
:)) aa! haksızlık etmeyin kendinize!

Esra,
:D)) süpper yorum. hahaha!!!

İlkay,
denemeden bilemezsin ;)

Meral,
sen deme bari, utanırım:)) hay allam, nelere de dikkat etmiş, teşekkürler:))

Özgür,
Fenomen!!

Deli anne,
Teşekkürler efenim

Nihan,
Öperim:) sağol canım benim

Atsız!!!
:o nerden bildinkine??

Sittirella,

ya yok hani insan böyle tıkı tıkı çiziktiriverir ya sağa sola onu dedim. hani bu kutukafa kolay diye. demek kimine zormuş!?? hallahalla??:))

ayseli dedi ki...

ben de anlamadım nasıl kurukafa yazmışım yahu :)))

40 yıllık kutukafa oldu kurukafa.
çizmeyi beceremiyorum görüyosun yazmayı da beceremiyorum :)

OiP dedi ki...

:)) ay yok estafurullah:D) hahah

AFunda dedi ki...

Ben nerdeyse dövmesini yaptırıcam.
O kadar hastasıyım kendisinin...
Zinhar denemedim. Denemem de :)

Adsız dedi ki...

Biz çok denedik Ashley ile :D

OiP dedi ki...

Afunda,
Wuhhhuuuu!!!!!! :D)))

RRH,
Ashley çok tatlı çizdi:))

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

yaptım pişman değilim:)