Sayfalar

18 Şubat 2011 Cuma

Nerdesiniz?

18 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

işte bu benim galiba :)

fragola dedi ki...

onlardan biri oluciyymm yaza kadar inşallah :)

sergun dedi ki...

aha ben:) gerçi spor bile yok ama:)

Selen dedi ki...

Spor yapmadiği halde löp löp götürenler ne tarafa geçsinler?

kara kitap dedi ki...

benim spor yaparken o kadar çok canım yanıyor ki işkencenin 21.yy'daki adı plates diye düşünüyorum. o yüzden yiyeceğim her lokmada o p.mdan akan terler gözümün önüne geliyor ve iştahım kesiliyor. hakket ya ben en iyisi bir ev plates grubu kurayım.ebru şallı'yla plates cd'sini takar püf püf diyerek spor yaparız.nasılsa spor salonuna falan gidemiyorum.-tombul çakal-

Aslı dedi ki...

yok bu ben değilim. ben spor yapmadan löpletiyorum. tabi vücudumdaki yağlarda beni löpletiyor.

Adsız dedi ki...

akşam spora gideceğim diye her türlü abur cuburu yiyip, akşam ise spor a gitmeyip evde yemeğe devam ediyorum. Yerkende "bugün böyle olsun yarın giderim" diyorum, böyle 2-3 ay geçirdim:) Spor üyeliğim nerdeyse bitiyor, şimdi boşuna ödediğim spor parasına mı yanayım yoksa bu kısır döngüne mi. Bir gün yemekten patlar mıyım acaba:) Şuanda da elimde çikolata var:)

Tabiat Ana dedi ki...

ben farklı bir tür olarak burdayım.spora gitmediğim zamanlarda amaaan nasılsa spora başlayacağım diyor spora başlayıncada aman o kadar spor yapıyorum az yiyeyim bari diyorum :)

Benden Bizden dedi ki...

Spor yapmadiği halde löp löp götürenler ne tarafa?

Gulcin dedi ki...

Evet ben de buradayim :)
Ayrica spor salonuna para odeyince spor yapmis sayildigini dusunenlerden de olabilirim :) Zira odemeler duzenli spor aktiviteleri oldukca duzensiz :)

cenebaz dedi ki...

Ben de olayın yalnız löp löp kısmına uyanlardanım. Ne tarafa geçeyim?

esra-emir aydin dedi ki...

ahanda ben!!!
ama eşim aklımı çeliyor benim...
yanımda löp löp yerken,canım çekiyor benimde.
beni rahatlatmak adına;en azından spor yapıp,yiyiyorsun diyor... :(((

Ayşe dedi ki...

spor yapmadan gotursek olur mu peki?

ganfi dedi ki...

bende büyük çoğunluk gibi hala spora başlayamayıp nasılsa başlıycam diye löp löp götürenlerdenim,bize yarı taraf açınnn(süper bir spor ayakkabı aldım ennn yakın zamanda yürüyüşe başlıycam:))

OiP dedi ki...

İlkay,
galibası fazla mı ne? :))

fragola,
iyi bişey sanma, bi yandan yak, bi yandan ye, kilolar hep stabil...

sergun,
sipor yoksa ve löp löp götürüyorsan, yaza doğru benim zayıflama setini kullan :p

selen,
anam bakasana ne kadar kalabalıkmışsınız. gelin bekim bu yana, benim yanıma, yamacıma:))

kara kitap,
"tombul çakal" :D))) hahahah! züpersin!! ha gayret, lip glosslar benden!!

aslı,
çok tanıdık geldi bu bana:))

adsız,
a-a!! çok tanıdık bir hikaye:))
benim de ofisteki dolabı abur cuburla dolduran, kendi yiyip yakarken, beni de yeme işine alet edip, löp löp löplettiren bir arkadaşım var:))

tabiat ana,
:) iyiymiş valla

benden bizden,
yamacıma :)

gülçin,
aov!! bir üst levela geçmişsin sen:))

çenebaz,
yamacıma geh :)

esra,
yazık sana :((

ayşe,
olur olur, her türlü olur:))

ganfi,
haydi bakalım, rastgele diyelim:))

Kitap Grubu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gaye dedi ki...

buradayım galiba :P

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

buradayım..kahretsin ne spor yapıorum nede yemekten kısıyorum ..bi gün az yesem ertesi gün deli gibi yiyorum tutamıoyorrrruummm :)) çaresi yok mu bunun sevgili oipp :)