Sayfalar

8 Şubat 2011 Salı

Oyip'im arkadaş yapmış

Şu blog alemi ne marifetli insanlarla dolu ayol?!
Bu marifetlilerin kutukafaseverleri ise pek kıymetli benim için :))
Daha önce keçeden mamul minnoş bir kutukafam olmuştu hani, şimdi ona seramikten bir arkadaş geldi, yanında da avanesiyle:D

Bu tatlı şeyi Kapkara Camdan Kelebek'in sahibi sevgili Duru yapmış elleriyle. Heyecanla beklerken, dün kavuştuk kendisine. Camekanlı evine taşınacak ve duvarımdan bana gülümseyecek tez zamanda. Arkadaşları da yakamı süsleyecekler. (Kızılderililer gibi oldum ha! Kellen duvarımı, kafa derin kemerimi süsleyecek der gibi:))
Teşekkürler Durucum öyle mutlu ettin ki beni bilemezsin!

11 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

yaa çok tatlı kutukafacım, biz de istiyoruz:)))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Çok tatlı olmuş :)

Magissa dedi ki...

Bence "Oyip Hediyelikleri" markasi ile seri uretime gecmeliyiz.

Bu arada sana bi hediye fikrim vardi, bu kadar guzel surprizden sonra sogudum yemin ederim. Daha orijinal bisey bulucam :/

Selen dedi ki...

aman ne guzel seyler bunlar boyle yahu!

Gulcin dedi ki...

kutu kafa yastigi istiyorum boyle koltugun uzerine koyacagim arada onunla konusacagim. ben yapamam ama en iyisi bir anneme danisayim :)

Cok guzel olmus ellerine saglik emegi gecenlerin!

Anne Café dedi ki...

çok tatlı:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

amanda aman ne cici şeylerin varmış senın :))

Adsız dedi ki...

Kece, seramik,... Baska neler olabilir acaba? ^^
Kutukafa nasil da gururla duruyor Pac Man'in yaninda! Yürü be, Kutukafa! Hic yenemedim su Pac Man'i :( Cok sirin ama Pac Man ve renkli böcükler. Kizamiyorum ve cok seviyorum onlari ! Duvarlarimi süsleyecekler ;-) Aslinda Kutukafa duvar bordürü ( galiba öyle adi) düsünmüstüm dün bak. Cok güzel olur ki !
Anonim Sapigin ^^

OiP dedi ki...

Judy,
hayır yok size, o benim bi kere:))

Marjo & Selen,
:)) hem nasıl!

Magisya,
Nerlerdesin hayol?? neymiş merak ettim?? gel kuralım bi imalathane kardeş :))

Gülçin,
bak o da güzel fikirmiş:)

Hilal,
bekliyorum hala:((

Burcu,
cicoşlar evet:))

Anonimyus,
Kutukafa holdingleşicek, kırtasiyeden ev dekorasyonuna her yere el atıcak bu gidişle:))

Leylak Dalı dedi ki...

Ay ay benim kefçekafanın canı sıkılmayacak arkadaş geldi desene. Hadi bakalım hayırlı olsun, devamı gelsin:)))

Adsız dedi ki...

Çok şirin,ne güzel kutukafa koleksiyonun oldu Oip'im. Bende tatil dönüşü depresyonu yaşıyorum .İşlerimi yoluna koyayım da sana Ashley'nin graffitisini yollayayım .

RRH