Sayfalar

15 Mart 2011 Salı

“bildiğin” vs “aynen öyle”

Ya nasıl oluyor da dilimize yapışıyor bunlar anlamıyorum? Ama ulus olarak, iki lafın birinde gak gak bunları söyleyip duruyoruz. "Aynnen öyle",  "Bildiğin bilmemne"....

Kıl oluyorum ben. Yeri geliyor, dilimin ucuna kadar geliyor, söylemek üzereyken yakalıyorum kendimi ve zor tutuyorum:))
Dikkat ettiniz mi hiç? İki lafın biri bu....



- Naber abi?
+ N’olsun be güzelim, bildiğin yoğunluk işte...
- Bilmiyom abi nasıl?
+Ya işte bildiğin aşırı yoğunuz..
- Ha.. amman işler iyi olsun da..
+Aynen öyle abicim...
- Evet mi demek istedin?
+Evvet evvet, aynnen öyle.
- Neyin ayneni abi, kırıcam kafanı bak.
+Neyi kırıyossun sen ya, bildiğin hödük olmuşsun sen ama ha!
- Hödük mü dedin sen?
+Ayynen öyle dedim. Bildiğin hödük.
- Deme bak kötü oluyorum, ellerim titriyo
+Aa.. aynnen öyle valla. Bildiğin titriyo....
- Ya Allhahhh!!! $@#@!!# çoootttt!

13 yorum:

A-H dedi ki...

aynen oyle OIP :D

Benden Bizden dedi ki...

aynen oyle walla! :P

Bir Bilen Olsa.. dedi ki...

bizde bu sadece bizim şirkete özü bir jargon sanıyorduk bizde "bildiğin" kıl oluyoruz OİP cim "aynen öyle" (ben zaten biliyorum ben senden evvel düşündüm anlamı taşınıyor bizde kullanılan)

Damla dedi ki...

bi de bunun "yok beaa" vs "ne alakası var " versiyonu olmalı. Uyuz oluyorum her kelimesinin başına sırf sen doğrusunu bilmiyorsun bak aslında böyle der gibi bunları ekleyen tiplere. Bildiğin Hödük ler :D
Sevgiler

evimin dekoratörü dedi ki...

Boşver OİPcan bozma asabını sen.. bak hazır Blogger açılacakmış.. Süpper haber diimi!!! Yoksa OİPsu mu deseydim. Bu aralar yuvadaki isimlerin hepsinde bir -can bir -su eklentisi var ben de ona taktım...

Adsız dedi ki...

BENDE ÇOCUKLARINA İKİ İSİM KOYUP, İKİSİNİ BERABER KULLANANLARA KIL OLUYORUM

UZATA UZATA SOYLEMELERİ YOK MU!!!!

IYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Shade and Love dedi ki...

Harikasin yine :)

neval dedi ki...

ya ŞEY i ne yapmalı,nerelere atmalı,kimlere satmalı ?
yok en iyisi özelleştirelim bunları,kırarız parayı.

Nagehan dedi ki...

Aynen öyleyi ben de çok kullanırım :)

OiP dedi ki...

Bildiğiniz pelesenk! :D
dediklerinize katılıyorum ve "Ayynenn öyle" diyorum:))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

HAHAHA!!!! harika yakalamışsın OİP! geçenlerde evde döndü bu muhabbet ama bir kelime daha var "direkt" ama halk arasında "direk" olarak geçiyor:)

OiP dedi ki...

bildiğin direk :D)) hahahahaa!

Selen dedi ki...

ha ha! aynen oyle sekerim.
iyi bari, guncel jargondan geri kalmamisim.