Sayfalar

10 Mart 2011 Perşembe

çoacayipöykü

22 yorum:

Adsız dedi ki...

canımcım yasakların cidden digiturk yüzünden mi olduğunu sanıyosun yaa!!!

http://www.digiturk.com.tr/DigiLife/DIGITURK-22ten_aciklama.aspx

http://www.digiturk.com.tr/DigiLife/Blogspot-22un_kapatilmasiyla_ilgili_aciklama.aspx

maalesef kızmamız gereken yer orası değil. bu ülkenin email adresi bile olmayan hukukçularına devredilmiş tozlanmış hukuk sistemi. burnundan kıl aldırmayan google. ööööööf yani! belkide pılıpırtıyı toplayıp başka bi mecraya geçmek gerekiyo.

cenebaz dedi ki...

Ha ha ha:))

YILDIZ dedi ki...

sabah gülümsemesi oldu bu iyi geldi:))

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaah süpersin ellerine sağlık

Fulya dedi ki...

hihohahah koptumm

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ahahahahaha OYİP sen harikasın :) Sabah sabah gülmekten katıldım sayende :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bu arada OİP yerine OYİP demişim :(

Cincüce Banu dedi ki...

ah hah hah!!!
Dicitürkün apışına yazık olmuş yav!

bilge ve annesi dedi ki...

süpersin kutukafa

Efe ve Eren dedi ki...

çok iyiydi hahhaahhaaa:))))

NzN dedi ki...

amanınnn
özlemişim ben bu oyip abiyiiiii :))

Şeker Şeyler Atölyesi dedi ki...

Alahım o kadar çok ve höykürerek güldüm ki çocuk korktu yaw..şu an o ağlıycak galiba..ben halen kontrolsüz bi şekilde gülüyorum..az sonra ben de oturup ağlıycam bu gıcık dicitürkün yüzünden..müsilli sütlerim de elimde kaldı zatee:))) :(((( :s :x karışık bişiler...

oof off sevgilerle oip kardeş ve onun cengaver kutukafası..
***
denis abla

Adsız dedi ki...

Oip, Oip!
Tam ev bulmak icin basvurdugumuz resmi mi, özel mi ne oldugunu anlamadigim yere lanetler yagdiran, yumurtalar atacagim, gösterecegim onlara günlerini diye öfke ve nefret savurdugum bir mail atmistim ki e$ime buraya tiklayip bu bildirini gördüm :D
---
Ülkemizde bloglar güclü, yön veriyor, harekete geciriyor. Tabi engellenmeli hemen, sik sik, en kisa zamanda da tamamen!

Dü$ünmememiz, hic bir fikir,ideoloji sahibi olmamamiz, hic bir eylemde bulunmamamiz, ba$kalarini da uyandirmamamiz, harekete gecirmememiz lazim. Odunumuzu, kömürümüzü, erzagimizi, mesela cocuklarimizin üniversite bursunu, kalacagi yurdunu, i$imizdeki garantimizi,... alip, susup oturmamiz lazim.

Hi hi, evet Türkiye demokratikle$me yolunda cok önemli bir adim atmi$ti. Öyle dediler, dünya da öyle dedi. Ben de $aka mi bu ya dedim.

Demokrasi: cogunlugun yönetimi...
Bu cogunlugun demokrasisi de bu i$te, bu kadar. Gayet demokratik bir $ekilde yürüyor HER $EY.
---
anonimyusun

OiP dedi ki...

Adsız,
valla başka bir yere gitmek istemiyorum. neden taşınayım başkaları kurcaladı diye. hukuksal detayları bilmiyorum. iyi niyetle, mutlu mutlu yazdığım blogumu ve blog arkadaşlarımı geri istiyorum. Dicitürk kendine güvenlik önlemi alsın, bişey yapsın... haklı sebepleri olabilir elbetteki. ama olan ne biliyor musun, filler tepişir ve çimenler ezilir.

tiye aldım isyanımı başka da niyetim yok... kimsenin taktığı da yok zaten ya...

OiP dedi ki...

Çok ciddi yorumdan sonra bilogumun keyfini yerine getiren, gülen eden arkadaşlar! :)) sevgileri yolluyorum size!!

Denis Apla,
yazıktır bebeye, etme eyleme, aklını alma sabinin :))

Anonimyus,
neden abartıyorsun o kadar anlamadım? ne var yani bi kaç bin blog kapandıysa, seslerini kesip oturduysa? demokrasi, özgürlük, hak hukuk kimin umrunda??

bilog partisi kurup seçimlere katılıcaz, n'aağbeer??!:))

Nilüfer .......... dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim ve daank bu yazı karşıma çıktı. 12 den vuruldum :))) Hemen inceleyeyim ben blogu, izlemeye de alayım en güzeli.

Bir kalıp buz da benden olsun MR. Digi nin apış arasınaaaa...

Adsız dedi ki...

Olur aslinda. En az iki blog partisi olmali. Daha demokratik. :D
---
oOoo iyi bir esprim vardi ama güzelim $akayi yanli$ anlayan olur illa, herkesin kendince hassas taraflari var ;-) Mesene var mi?Özele gel, Cam ac. :DDD Feys de olur. ahahaha
not: annemin artik Fesbuk degil, Feys dedigini söylemi$ miydim??Resmen sogudum :P Fesbuk iyiydi ya, candi. Anne Ingilizcesiydi..
---
not2: Legend neymi$, legend kimmi$! Sen en legendsin, be!
anonimyusun

Adsız dedi ki...

Hahaha:)) Super. Lohusa lohusa beni guldurdun ya Oip, Allah'ta senin kutu suratini guldursun:))) Sumeyye

A-H dedi ki...

puhahaha :)))
kirdin gecirdin beni yine oip ellerin dert gormesin, digiturkculerde bes beter olsun, apislari iyilesmesin insallah ne diyeyim :D

Nihan SARI dedi ki...

yüksek sesle okudum evdekiler de duysun diye. beraberce krize girdik. çok yaşa sen.beter olsunlar.

Şeker Şeyler Atölyesi dedi ki...

a-haa beklediğim hareket buydu işte..Bilookk partisi BP! yok yaw öyle bi marka vardı ,o olmaz..BİP olsun:))))) hem oip'le de kafiye.. OiP başkan BiP şampiyon..o da diildi yaw...

ammaann canım ,işte öyle bişii..

ilk oy benden!..

OiP dedi ki...

Niliüfer,
hoşgeldin o vakit:))

Anonimyus,
annene çok bozuldum bak şimdi. yağmasın etmesin, demsin öyle feys meys. fesbuk desin anneler:(( annelere dokanma feys!! hay bin...

Sümeyye!!
Aaa gözün aydın, hayırlı uğurlu olsun:)) nasıl yavrucak iyidir inşallah:) güle güle, sağlıkla büyütün.

BİP değil OİP kurucam ben. Olmadık İşler Peşinde Partisi:))

Nihan,
Öperim:)

A-H,
Açılıyor açılıyor, apışlara özgürlük:))