Sayfalar

18 Mart 2011 Cuma

Extreme sporla uğraşan adam

9 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

hehehehehh,
ifadeler bitiriyor beni.

Sittirella dedi ki...

Sigarasını da yakmış :)
Hahahha :)
Haklı adamım!

Gulcin dedi ki...

:)
beresi de sahane :)

Deli Anne dedi ki...

Ben atlamama yorumunu anlamadım, başım da çok ağrıyor zaten ama detaylarına bile bakıp gülebiliyorum zaten..

OiP dedi ki...

Deli anne,
başını yemeniyle sıktır azıcık:)) geçmiş olsun

kirazsevdasi dedi ki...

ahahah hakikaten oyip yaa!

illa bu sporlar gosterilir o bar pub ekranlarinda, nerden aklina geldi? alemsin

OiP dedi ki...

geçen akşam, gözüme takıldı.. komiğime gitti bakarken. ordan :))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bir de publarda yeni moda komik TV mi bir kanal var ya o! gazlı içeçek ile gülmek hoş sahnelere sebep olmuyor:)))

Adsız dedi ki...

benim zamanimda Fashion Tv vardi. artik yok mu?? kac yildir yok?? o_O acaba kadinlari bir nevi strese soktugu icin mi Fashion Tv göstermiyorlar? bu sporcularin gözü yüzü görünüyor mu mesela? bu sefer de erkekler strese girmiyor mu acaba???
anonimyusun