Sayfalar

6 Mart 2011 Pazar

N'aber hemşerim?

Şu lanet engellemeden beri buraya yazmak istemiyorum. Diğer taraftan başka bir yere de gitmek istemiyorum. noktacom'lu bir adres alsam iyi olacak belki ama o da kopmak gibi geliyor.

Yani anlayacağınız, hemşehrilik hesabı bir bağlılık bellemişim ben bu blogspota:)) Sizler de memleketlimsiniz. Ondan bırakıp gidemiyorum bir yere...

Bugün Çağan oğlumun yatağının önündeki parmaklıkları kaldırdık. Yatağı yedi cücelerin karyolasına benziyor:)  Görseniz yatağına gidip yatmasını falan, öyle komik ki. Bakalım gece dolanacak mı? Abisi ilk yatağını açtığımızda gelip ayak ucumuza kıvrılırdı kedi gibi:))

Gece bahçesini çok seviyor demiştim ya, bugün kostümünü buldum. Çok tatlı oldu bizim minnak iggle piggle:)) 

12 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Aaa hemşerim nereye? Yok öyle com mom. Daha karpuz neyin kesecez, yollamayız bir yere, anca beraber kanca beraber. Hem Kutukafayı görmezsek kısmetimiz kapanır:))

OiP dedi ki...

layk verdim sana Leylak Dalım:))

Deli Anne dedi ki...

efenim en evvela yastıklarımız aynı ikeadan çıkmış:) sizinkinde de kuş tüyleri pörtlüyor mu:)

ikincisi aman deyim blogger'dan .com uzantılı alma, ben geri aldım o işlemi.. neden bilmem ikisini de kaybetim. Türkiye dışındakiler her ikisini de gördü ama ben napayım öylesini. Şimdi başka yerden hosting+sistem derdine dütüm.. bağımsız yapmak bu işi en iyisi..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de pusuya yatmis deli anneyi izliyorum ;) bu arada hepimiz ayni pskolojideyiz galiba, bu arada uzulerek ayni yastiktan iki adette bizde oldugunu iletirim ;)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

olmaz hemşerim,göç etmek falan yok. ben com da aldım wordpress de ama beni kimse okumasa da gelip yine blogspota yazıyorum. burası başka...

Berceste dedi ki...

Heh aynen katiliyorum yazdiklarina Blogger hakkinda! Du bakalim inat nireye kadaaar? Minnak Iggle Piggle'a bayildim! Benim yerime gidiklar misin onu bir? Bendeki Wimpole yazisindaki kuzulardan birisinin uzerine OIP mi yazmislar ne? Oyle haberler geliyor :P

DeryAze dedi ki...

valla benim de hiç başka yerde yazasım yok. çok fena ettiler bu işleri.
yastıktansa bizde olmamakla birlikte, kendisinde gözüm var bir ara almak niyetindeyim :))

Benden Bizden dedi ki...

yorumlara katiliyorum, ben de WP de adres alip blogspotu birakmayanlardanim :) su ayarlari degistirince mis gibi giriyorum simdilik :) tekrar baristim bilgisayarimla, ikinci bahar yasiyorum hehe :))
bu gece bahcesi ne oluyor, ne kadar cahilim yahu!

sümeyye dedi ki...

biz burdayık :)

ilknurs dedi ki...

leylak dalına kesınlıkle katılıyorum hıc bır yere gıtmek yok dns ayarını degıstırdınmı mısler gıbı gırılıyo valla bende kutu kafayı gormezsem kısmetım kapanır yanı solımmmm

Berceste dedi ki...

Benden Bizden, 1 seneye kalmaz, Gece Bahcesi'ni de, cocuklarla ilgili tum cizgi filmleri, dizi fimleri ve de karakterlerini ezberlersin, hic merak etme :D Az kaldi, hem de cok az :)

NzN dedi ki...

ohh bee!!
günlerden sonra geldim, gelebildim blog aileme!!

uyuz oldum giremedim diye!!!
sen de gitme bi yerlere anacım yaa.
ben de bırakıp gitmek istemiyorum, kendi sayfamdan böyle uzak kalmak da beni gıcık etti ama bende de oluşmuş bi bağlılık ki taşınmak istemiyorum :)