Sayfalar

16 Mart 2011 Çarşamba

Pamuklara sararım



Cep telefonuna kılıf monte etmiş, ekranına film kaplamış insanları gördükçe, telefonuna atlayıp esaretten kurtarasım geliyor.

TV kumandasını streç filmle kaplayan, oklavasına dantel kılıf ören, TV üzerine örtü örten zihniyetin artçı etkisi mi, yoksa malının kıymetini bilmek midir bilmem?

Neysem ney. Bence telefonun teknik özellikleri kadar tasarımı da önemli. Şimdi sen al cillop gibi iPhone'u, orasına burasına bişey bişey tak oldu mu hiç? Tasarımcıları da strese sokmayalım hem, germeyelim adamları:))

10 yorum:

Gulcin dedi ki...

telefon kiliflari da bir sektor olusturmus ama OIP. En son tamamen taslarla kapli paril paril parlayan iphone kiliflarinin reklami bile vardi. Bir tasarim alani da o oldu sanirim :)

Kumandaya strec filme cok guldum :)
Guzel bir gun olsun

OiP dedi ki...

Valla fırsatlar dünyasında yaşıyoruz. Her şeyin etinden sütünden faydalanma dünyası. Biliyorum, görüyorum kılıf, aksesuar reyonlarını. alan alıyor. hayrını görsün:))

Şeker Şeyler Atölyesi dedi ki...

kılıfını bırak telefon sektöründen fenalıklar geliyor bana..o nasıl bi hırsla model üretmek o kardeşim yaw!yaşlandığımı,son çıkan telefon modellerini bilmediğimi farkettiğimde farkettim!!o hoo ben mesela hâlâ ZoKiA'nın ergenlik dönemlerindeki bi telefonunu kullanıyorum ama meğersem ZoKiA'nın torunları bile olmuş..yuhh bana..:)) ne günlere kaldık kardeşim..insanların prestiji telefonlarıyla hatta onu da geçtim kılıflarıyla ölçülür olmuş..ye kılıfım ye dünyası işte..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bir gün 90 metre streç film alıp, arkadaşlar gelmeden ya da ailem o salondaki koltuğu komple kaplamak istiyorum! bu hayalim hiç yalan değil:)Ahaa! gelenlerin suratını görmek ayrı bir güzellik olur:)

neval dedi ki...

niye ya ? çizilmesin zuzu.

Nilüfer .......... dedi ki...

Sevgili OİP, bunların bir de yeni koltuk takımı alıp örüt altından kullanan, pc nin, telefonunun ekrenındaki o yapışkan jelatin parça pinçik olana kadar çıkarmayan, yeni arabasınuın koltuk "laylonlarını" sökmeye kıyamayan modelleri vardır ki senin yazdıkların kadar tehlkikelidirler. Yaban hayata uyum sağlayaman, domestik tiplerdir. Kaçarım. uzaklaşırım :)

kara kitap dedi ki...

ta taaaam,sonunda bloglar açıldı.yaşasııın!!! bildiğin sevindirik yani. aynen öööleee... :))

oipim ben blogta sana bir çizim siparişi geçtim.kutu kafalardan bir çiz de gülek.çok özlemişim ben seni.face'den falan takip ettim,ama ben burayı seviyorum.

Adsız dedi ki...

Biraz yeni sayilan fotograf makinesinin ekranindaki koruyucu naylonundan utandim resmen :D
Cikarmam konusunda israr eden, davrani$imdan utanan e$im de sevinsin diye haftasonu törenle cikarayim bari.
Ba$ka naylonlu bir $ey yok ama illa bir yerden cikiyor i$te, demek ki. N'apim? Genlerimde varsa, ben n'apim? :DD
anonimyusun

Judy Abbott dedi ki...

eh işte ben de telefonumu film kaplamıştım, söktüm bu sabah hepsini. telefonun kendi dokusunu özlemişim valla bi hoşuma gitti sorma Oyipcim:)

OiP dedi ki...

Deniz,
Telefonun işlevi çok önemli benim için mesela. İnternete erişebilmem vs. için. Onun dışında modası umrumda değil. hele şu kare, taşlı, aynalı zamazingolara falan acayip kılım.

Özge,
hahaha! siterilannedatkom:))

Neval,
doğrudur. benim için çizilmesi falan önemli değil hiç, rahatça kullanayım istiyorum.

Nilüfer,
koltuğa kılıf işini ben de anlamıyorum. benden kıymetli mi? yayıla yayıla otururum, gözüm gönlüm açılır.

Kara kitap,
a-aa! hoşgeldin:))
ama ben hala evden açamıyorum blogları...
siparişini aldım, hafta sonu eğitimdeyim. ilk fırsatta çizer mail atarım.
öpüyorum çok

Anonimyusçum,
ayıb olmasın, çıkart at ferahlasın makine:)) genlerde var bişey, emin gibiyim nerdeyse:)

Judy,
dediğim de bu işte. ben de öylece kendi doğal halini seviyorum. beğenip aldığım orjinal halini:))