Sayfalar

29 Mart 2011 Salı

Selvi Boylum, Al Yazmalım

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Yav bu Deniz Seki falan değil, Av Tanrıçası Diana:))
Sen yine az yazmışsın, bundan 20 cm boy çıkarıp 20 kg de en eklersen Deniz Seki'ye dönüşebilir bence:)
5 aydır uğraşıp fotoşopsuz 15 kilo vermiş bir kişi olarak biliyorum ki verilmiş 15 kilo bile bu kadar ince göstertmiyor insanı...

OiP dedi ki...

hahaha:)) o senin beceriksizliğin bence. baksana kadın 5 dakkada hoop sülün gibi oluveriyor:))

Sittirella dedi ki...

Kaybolmayan fotoşok istiyorum! :)
Boy zaten 1.80, olurum artık 2 metre :)))

Yelish dedi ki...

hahaha ne alemsin OIP.
ay ben de fotoshop istiyorum.en azindan bi kerecik goriyim kendimi 1.80:)

Gulcin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gulcin dedi ki...

super olmus OIP "normal deniz..." kismi ayrica alem :)
ben photoshoplu gozlukler dagitsinlar herkese istiyorum. Oyle resimde kalmasin gercekte bakinca da uzun zayif artik kim nasil gorunmek istiyorsa oyle gostersin gozlukler onlari. Olmaz mi ki :)

Cincüce Banu dedi ki...

Sandro Botticelli'nin "Venüs'ün Doğuşu"su çağrışımı...efen'im ne bileyim, Parmigainino'nun bir "Uzun Boyunlu Meryem"i... Bir nevi bir Maniyerizm hissiyatı...

tuba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sincity dedi ki...

Cincüce banu, seviyeyi yükseltmesen iyiydi
:):)

Fulya dedi ki...

bende herkes beni fotşoplu görsün istiyorum, dilek ağacı nerde :)

OiP dedi ki...

gönderin fotolarınızı, hepinizi fotoşoklayıp birer kuğuya dönüştüreyim.

cincüce neler diyossun? "sanat tarihine giriş" dersimizi de aldık elhamdürillah:))

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Disaridayken benimle yuruyebilecek, her girdigim ortamda yanimda refakat edebilecek photoshopun cikmasini bekliyorum. CS5'e belki eklerler diyordum ama...Yine hayal kirikligi, yine husran :))

Adsız dedi ki...

$imdi sanki Meg Ryan'a benzemi$ gibi. Sanki Melekler $ehri'nde gözleri kapali, kollarini acmi$ bisikletle yoku$ a$agi kendini birakmi$ ya, o hali canlaniverdi gözümde.
Meg Ryan gecenlerdeki (ahahaha belki de 1-2 yil olmu$tur) gayet gereksiz, anlamsiz, ruhsuz, sanki icinden lanetler okuyormu$ gibi durarak *kokuyor muyduk acaba?? Ondan mi ki??*, dünya ücret alarak katildigi Istanbul'daki bir $eyden sonra (neydi unuttum) bana sevimsiz gelmeye ba$lami$ti. Deniz Seki de bir kac yildir (bence) gayet sevimsizle$mi$ti*. $imdi ne yapar, ne eder bilmiyorum.
Uydu aslinda bu benzerlik.
anonimyusun

OiP dedi ki...

Meg Ryan bence de çok sevimsiz artık. uzun saçları, botoxlu suratı baktıkça içimi bi hoş ediyor. sanırım çocuksu güzelliği orta yaşlılığa yaraşmadı.